14 Mayıs 2022 - İntihar girişiminden 19 gün sonra.
Candan: Naber?
Ufuk: İyi seni gördüm çok çok çok çok iyi oldum hatta. Sen nasılsın?
Candan: Ben de iyiyim.
Ufuk: (Elindeki papatyayı uzatarak) Bu sana.
Candan: Her gün çiçek mi getireceksin böyle.
Ufuk: Sen iste getiririm.
Candan: Yok getirme papatyaların nesli tükenmesin.
Ufuk: Papatyaları da düşünürmüş aman aman sonra beni sevme de sen. Tabi seveceğim.Candan: Of başlama yine.
Ufuk: Üstündeki yakışmış.Candan: Sağol.
Ufuk: Saçların da uzamış sanki.
Candan: Tabi her gün yıkanınca çabuk uzuyor.Ufuk: Kuraklığın sebebi sensin yani.
Candan: Yok ya 15 dakika da çıkıyorum ben. Saçım yok ya kolay oluyor.
Ufuk: Böyle çok güzelsin.
Candan: Sana göre öyle.
Ufuk: Hayır herkese göre öyle bence. Çok güzelsin. Bu kadar güzel olmanı da yasaklıyorum.
Candan: Saçmalama güzel falan değilim ben. Hem sen beni dışım için mi seviyorsun?
Ufuk: Hayır ben seni kalbin için seviyorum. Dünyanın en çirkin kızı olsan da yine severdim.
Candan: Yalancısın sen ya? Hiçte sevmezdin.Ufuk: Severdim. (Cebindeki mektubu çıkarıp Candan'a verdi) Yoksa sana mektup yazabilir miydim?
Candan: Nereden belli belki her kıza yazıyorsun.
Ufuk: Hangi kız hanı? Esma'yı bile kovdum farkındaysan.
Candan: Onun gibi kızlara mektup yazılmaz zaten. İçki ısmarlanır.
Ufuk: Peki senin gibi kızlara ne yapılır?
Candan: Bana hiçbir şey yapmanı gerektirecek bir durum yok. Yani mektuptan azıcık etkilendim o kadar.
Ufuk: (Doktorun odasını göstererek) Şuraya baksana.
Candan: Aaa bunlar onlar.
Ufuk: Anlaşılan doktorun arkadaşları.
Candan: Şerefsizlere bak ya.
Doktorun kapısının önünde konuşurken Bardaki Adam sağına kafasını çevirdi.
Doktor: Tamam mı dediklerimi yap. Beni dinliyor musun sen?
Bardaki Adam: Bunlar ne alaka burada.
Doktor: Sen nereden tanıyorsun?
Bardaki Adam: Bunlar benim ceza yememe sebep olanlar işte. Senin paranı bu salaklar yüzünden aldım ben.
Doktor: Onlar buraya gelen hastalar.
Serdar: Nasıl yani ya. Bana para cezası kestiler de bunlara rehabilitasyon mu verdiler?
Doktor: Bilmiyorum olayınızı ama sakın kavga çıkarma.Serdar: Dur bir abi ya. Konuşacağım sadece. (Bizimkilerin yanlarına geldiklerinde) Oo kimleri görüyorum burada.
Candan: Mümkünse biz seni görmezden geliyoruz.
Serdar: Sevgilin bakıyorum da hâlâ çok konuşuyor.
Ufuk: Ne istiyorsun?
Serdar: Mesela bana ödettiğiniz parayı alabilirim.
Ufuk: Kendin kavga çıkarmasaydın ödemezdin.
Serdar: Ben öyle anlamam. Ödeyeceksin lan o parayı. (Yakasına el attı Ufuk'un)
Ufuk: Ödemeyeceğim.
Candan: Ne yapıyorsun lan salak bıraksana oğlum sevgilimi?
Serdar: Bence sevgili diye kendine başkasını bul. Bu seni koruyamıyor bak. (Ufuk'a bakarak) Sevgilini de alabilirim bak borç karışılığı.Ufuk: Ne diyorsun lan sen orospu çocuğu (diyerek sürtüşürken doktor geldi yanlarına)
Doktor: Hop hop ne oluyor? Serdar ne yapıyorsun sen?
Candan: Siz nereden tanıyorsunuz bu dangalağı?Doktor: Benim kardeşim olur da.
Serdar: Abi bıraksana. Dersini veriyim şunun.
Doktor: Sakin ol burasının benim iş yerim olduğunu unutuyorsun galiba.Serdar: Ama abi..
Doktor: İstersen seni de hastaların yanına tıkayım.
Serdar: İyi be al hastalarını başına çal. (Ufuk'a bakarak) Bu iş bitmedi bilesin. (dışarı çıktı)
Doktor: Siz kardeşimin kusuruna bakmayın. Ben onla konuşurum. (dışarı çıktı)Candan: Bir şeyin var mı?
Ufuk: Yok.
Doktor: Oğlum sen ne yapıyorsun?
Serdar: Yahu sen onları mı savunuyorsun? Altar'ın kafasına bardağı geçiren o orospu işte. Ya adam yüzünden nezarette yattım diyorum sana. Bırak dersini vereyim.
Doktor: Tabi canım içerideki insanların içinde ver değil mi? Sonra bir daha polis alsın götürsün seni. Sana dersini verme mi dedim ben? Ver oğlum istediğin gibi ver ama burada olmaz. Otobüsle gidiyorlar galiba onlar. Durağa giden yolda artık ne yaparsan yap.
Serdar: Vay abime bak sen ben de nasihat verir beni vazgeçir diye bekliyordum.Doktor: Bende biraz gıcığım ikisine. Sakın ha başına bela açma. Az hırpala o kadar. Fazla zarar verme başına yine bela açılmasın. İyice tembihle bir de polise giderseniz bir daha geliriz falan gibisinden.
Serdar: Tamam abi. Ne zaman derslerini verelim?
Doktor: Çağır bizimkileri ver bu akşam dersini işte.
Serdar: Tamamdır abi.
Doktor: Dediklerimi unutma.
Serdar: Tamam abi ya unutmam. Dediğin gibi. (Doktor gittiğinde) Sen merak etme dediğin gibi derslerini vereceğiz tabi. (Telefon açar) Bizimkilere haber ver sana mesaj atacağım yere gelin hepiniz.
Doktor: Tamam ben onu hallettim. İçeri gidelim hadi.
Ufuk: Öyle bir insanın kardeşi olduğunuzu görmek şaşırtıcı.Doktor: Serdar da iyi çocuktur ama işte haylazlıkları oluyor arada.
Candan: Haylazlıkları mı? Senin kardeşin var ya neler yaptı neler.
Doktor: Tamam hepsi için özür dilerim. Emin olun bir daha tekrarlanmaz. (Sınıfa dönerek) Evet arkadaşlar umarım bugün daha az şiddetsiz bir gün olur.
Ufuk: (Candan'a eğilerek) Çocuğun şerefsizliği nereden geliyor belli.
Candan: İkisi de birbirinden beter.
Doktor anlatacaklarını anlattıktan sonra Candan'la Ufuk sınıftan çıktı.Candan: Eee eve mi?
Ufuk: Yapmak istediğin bir şey var mı?
Candan: İçemiyoruz ki.
Ufuk: Allah Allah gece hayatı illaki içki mi demek. Çay içmeye gidelim.
Candan: Tamam içelim.Ufuk'la Candan durağa doğru yürürlerken önlerini 2 araba kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BÖYLE OLMAZ
Storie d'amoreBir kız bir oğlan sen buna aşk hikayesi dersin ben buna mutsuzluk hikayesi diyorum Bu kitabı neden okumalıyım sorusundan çok nasıl okumalısınız onu söyliyim. Karakterleri aklınızda belirleyin. Sonra benim yazdıklarımı onlara açtığınız baloncuklara k...