Zizzie Nur Luiz merupakan anak kepada Muhammad Ayyaz Luiz dan Rusnaa Nide. Dia merupakan anak sulung daripada 6 adik-beradik. Adik pertamanya bernama Muhammad Iryan Luiz. Adik keduanya pula bernama Muhammad Izuan Luiz. Dia juga ada adik kembar bernama Muhammad Aqief Luiz dan Muhammad Ayief Luiz. Adik bongsunya pula bernama Zulfaa Nur Luiz. Zizzie mempunyai 4 orang sahabat.
Lily Kiaa merupakan sahabat pertama Zizzie, Lily anak kepada Md Luth dan Rosyida. Dia merupakan anak sulung daripada 4 adik-beradik. Adik-adiknya bernama Md Ridhwan, Ilyana Kiaa dan Md Irsyad.
Ain Syahira pula merupakan sahabat kedua Zizzie, Ain anak kepada Muhammad Faisal dan Rozita. Dia merupakan anak sulung daripada 2 adik-beradik. Adiknya bernama Afnan Faiz.
Anis Fauziah merupakan sahabat ketiga Zizzie, Anis anak kepada Mohd Ashraf dan Farzana. Anis Fauziah merupakan anak kedua daripada 3 adik-beradik. Kakaknya bernama Anis Firyana dan adiknya bernama Mohd Arfan Fayyad.
Nur Ayla Sofia merupakan sahabat keempat Zizzie, Ayla anak kepada Muhammad Fauzi dan Nur Safiyyah. Nur Ayla Sofia juga merupakan anak sulung daripada 4 adik-beradik. Adik-adiknya bernama Muhammad Airil Fauzan, Nur Aylin Sofia dan Muhammad Aidan Fauzan.
Zizzie Nur Luiz, seorang perempuan yang tak peduli dengan keadaan sekitar, tomboy, tak berperasaan, paling sabar dalam geng mereka, dan tak banyak cakap, dia akan cakap kalau rasa penting ja tak pun bila dipaksa oleh sahabat-sahabatnya.
Lily Kiaa, seorang perempuan yang baik, manja dengan mereka, banyak cakap, ambivert, agak tomboy, pecadang terbaik, pandai melukis dan kreatif.
Ain Syahira, seorang yang lemah lembut, pelawak, ceria, innocent face, suka cari informasi, lebih faham dalam agama dan selalu jadi ustazah peribadi.
Anis Fauziah, seorang yang ramah, random, suka tidur, ada jiwa mak-mak, suka budak-budak, sedikit brutal, confident lebih, sangat ambil berat tentang sahabat-sahabatnya dan berjiwa seni melukis.
Nur Ayla Sofia, seorang yang mudah bergaul, suka budak-budak, random, innocent face juga, penyabar, ceria, pemurah dan gemar belajar tentang dunia.
YOU ARE READING
Angels Or Devils?
Teen FictionCerita tentang lima orang sahabat yang berkawan sejak sekolah rendah. Pelbagai cabaran yang mereka lalui bersama. Pertengkaran juga semestinya pernah, malah hampir memutuskan hubungan persahabatan mereka. Tetapi, berkat sokongan daripada ahli keluar...