ESİLA :
"EVET" Demiş bulunmuştum. Az önce beni kaçıran adamla nişanlı olduğumu kabul etmiştim. Ben kabul ettim ikizlerin babasını ikna ettik ama benim babamı nasıl ikna etcez işte burası meçhul. Babama şu ana kadar Sevgilimi bile tanıştırmamışken nişanlımı nasıl tanıştırayım. Atakana dönüp benim babama da olayı anlatsak mı acaba ? Atakan bana inanmayan gözlerle bakıp ne zaman gidelim "canım" dedi. Canım kelimesini bastırarak söylemişti. Ben canım kelimesinin şokundayken Atahan pişmiş kelle gibi sırıtıyordu. Dua etsin babası burda yoksa 32 dişinide eline vereceğim. Bu çocuktan çok gıcık kapıyorum. Atakan benim gibi Atakana kanım ısındı ama Atahanı boğasım geliyor. Atahan ve babasını evde bırakarak Atakanın arabasına bindik. Şu an fark ediyorum üstümde pijama var. Tabi ya Atakan beni sabah kaçırmıştı. Bir dakika ben Atakanın babasınıda böyle karşılamıştım dememle arkamızda silahın patlaması bi oldu. Atakan hemen arabayı durdurdu ve silahını çıkarttı. Atakan da vakit kaybetmeden karşı saldırıya başladı. Bende arabanın içinde cenin pozisyon unda kendimi korumaya almıştım. Şimdi yanımda silahım olacaktı bu işleri Atakana bırakmazdım. Yaklaşık 5 dakikadır ateş ediyordu. Ben olacaktım şimdiye hepsini mıhlamıştım. Ben artık bu çatışmanın hiç bitmeyeceğini düşünürken silah sesleri birden durdu . Arabanın kapısı açıldı. Kesin Atakan vuruldu ve adamlarda beni almaya geldi . Kardeşim madem beni kaçırıyon niye beni korumuyon. Hay senin gibi mafyaya ben böyle gözüm kapalı Atakan a saydırırken Atakan arabaya binip benim iyi olup olmadığımı sordu. Bende sen ne biçim mafyasın yaklaşık 10 dakikadır çatışıyorsun ben olcaktım şimdiye hepsini arkalarına bile baktırmadan kaçırırdım. "Bu pembe pijama mı yapcaktın? " Ben olmasaydım senin ebedi bile neyse küfür etmiyom. Ne kadar bi mafya olsan da bi kızsın sonuçta. Hayıflancağına bana teşekkür etmelisin. Ama sen bana saydırıyorsun bakıyorum da. Sen o adamları sadece bir şekilde alt edersin şu koca çenenle. Bundan sonra sana çene diycem. Bende sana yontulmamış kalan diycem. Allah'ın odunu!!! Hadi sürde gidelim. Yine saldırıya uğrıycaz. "Tamam yarın babana gideriz. Şimdi eve gidelim. Sana birkaç kıyafet ayarlayalım. Sonrasına bakarız." Sen koca Çenesi açmadan ben arabayı eve doğru süreyim bari. Eve geldik sma içeri giremedik. Neden derseniz şu anda ikimiz de sinir Küpüne döndük. Atahan beyler evdeler ama nedense kapıyı açmıyorlar. Atakan milyonlarca kez zile bastı ve aradı.Atahan kış uykusuna yattı herhalde, ayı ne olcak bir türlü uyanmadı. Atahan hele bi kapıyı açsın kapıyı açar açmaz bir yumruk yiycek. Biz Atakan ile ne yapcaz diye düşünürken kapı açıldı ve Atahan üstünde gri bir eşofmanla kapıda dikiliyordu. Üstünde bişey yoktu. Tamam hemen fesat düşünmeyin tabikide Atahan ' ın baklavalarına bakmıyorum. Hatta bir insan neden bu kadar kusursuz olur diye düşünüp birden suratına bir yumruk indirdim. Atahan sendeledi ama hemen dengesini sağladı. "Ne yapıyorsun be dengesiz." Diye avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı. Atakan da gülme krizleri arasında Atahanı içeri aldı. Ama Atahan hala dengesiz diye bağırmaya devam ediyordu. Atakan "tamam Atahan neden abartıyorsun ki sen daha büyük dayanarak yedin kardeşim. Ama hiç bir kızdan dayak yememiştin. " diyerek gülmeye devam etti. Atahan burnundan soluyarak odasına çıktı ve Atakan ' a buz getir diye böğürdü. Atakan da bana sırtındaki boz gotür diye taklidini yaparak buz torbası alıp yukarı çıktı . Bana da bir ağırlık çıktı ve kanepeye kırıldım. Bakalım yarın babam nasıl bir tepki verecekti?
ATAHAN:
Aşağı buz torbasını bırakmaya indirimde Esila ' yı gördüm kanepeye kırılır yapmıştı. Ama üstünü örtmemişti. Bende üstünü õrtmek için bir battaniye bulup getirdim. Uyurken çok masum duruyordu. Onu hiç tanımayan biri böyle görse mafya olduğuna ihtimal vermezdi. Uyurken çok şekerdi ama uyanıkken gıcık bir cadıya dönüşüyordu. Birkaç dakikadır ona baktığımı fark edince bir ürperti çöktü üstüme. Ben Açelya'dan sonra hiç bir kıza böyle bakmamıştım.