Розділ 15

81 8 47
                                    

Блейз

Я ніколи не любила пихатість на кшталт тієї, куди мене привіз Даніель.

Жовті люстри з діамантами, які переливаються червоним, немов кров розпливається по підлозі та стінах, поглинена темрявою, яка панує довкола.

Цей ресторан дійсно те місце, де я маю знайомитися з партнерами Даніеля? Щось мені підказує, що його похмурий вираз обличчя і морок, який панує навколо, не найкраща обстановка для вечора.

Я люблю Лісабон за почуття захищеності та комфорту, яке дарує мені місто. Це важливо, враховуючи моє минуле та бажання втекти звідти, де мені не подобається.

І прямо зараз я почуваюся в клітці, намагаючись змусити себе не рухатися і застигнути на місці, як це робить Анабель. Її волосся зібране в пучок; чорна сукня така довга і пишна, що мені хочеться відрізати половину тканини і спалити. Вона сидить навпроти і дивиться на мене жорстким, пильним поглядом. Аннабель не розмовляє і не вітається зі мною з того часу, коли ми вперше зустрілися. Хоча завжди зупиняється, щоб атакувати енергетикою повною насильства, коли я розмовляю з Даніелем.

Праворуч від мене сидить Дженніфер. Її пальці хаотично розгладжують атлас сукні під столом, намагаючись зробити це максимально непомітно, а рука тягнеться до шпильок на голові, які вона хоче здерти зі свого волосся. Їй не подобається тут. Коли ми переступили поріг закладу, вона шепнула мені на вухо:

— Я задихаюсь від того, як ця огидна сукня поглинає мої легені. Я не можу дихати, Блейз.

Я хотіла зупинити її, навіть спробувала вивести на вулицю, але вона панічно похитала головою і подивилася на Даніеля, чиї ноги пересувалися подібно до роботизованої істоти, коли темрява поглинула його з кожним кроком.

Дженніфер створила врівноважений фасад на обличчі, як і Даніель, чиї очі дивляться прямо, але так порожньо, що мені доводиться стиснути коліна, щоб не втекти звідси. Його тіло так напружене, що хвилі безумства розходяться по всьому простору, згущуючи фарби, роблячи цю кімнату нестерпною.

Слабкий дим цигарок наповнює повітря свіжістю. Ніколи не думала, що зможу бути вдячною за те, що Джордан палить так багато й так часто. Він сідає біля Анабель і відтягує сорочку, наче вона душить його. Джордан застигає на місці, його голова опущена, коли очі кидаються в різні боки. Я навіть чую кроки Антоніо, який сідає біля нього. А я ніколи не можу почути когось у присутності Джордана, який постійно бігає за Алексом і доводить свої теорії про роботу та секс. Він мовчить з того часу, коли ми вийшли з дому і завів байк, піднявши пилюку і прокляття Даніеля. Я ніде не бачила Алекса. Його робоче місце таке ж пусте, як і чат з Джулс, яка ігнорує мої дзвінки.

Торкнись МенеWhere stories live. Discover now