ჯმ პოვ : დილით ადრე მეღვიძება დაძინებას ვცდილობდი მაგრამ ვერ ვიძინებდი ავდექი მოვწესრიგდი ვისაუზმე და უნიში წავედი გაკვეთილებმა მომაბეზრებლად ჩაიარა და სახლში მივდიოდი მაგრამ მანამდე მაღაზიაში შევიარე რაღაცები ვიყიდე ჩემს სახლამდე მისვალმდე ერთი ჩიხი უნდა გამევლო როცა იქ მივედი რაღაც შავი მანქანა გაჩერდა და მანქანიდან ვიღაც ტიპები გადმოვიდნენ და ჩემსკენ წამოვიდნენ ცოტა შემეშინდა მივტრიალდი გაქცევა მინდოდა მაგრამ უცებ პირზე რაღაც ნაჭერი ამაფარეს ვფართხალებდი მაგრამ მალევე გავითიშე . მაᲦვიᲫებს ხალხის ყვირილის და ხმაურის ხმა..Თავი მისკდება საᲨინლად, Თვალებს Ძლივს ვახელ, ყველაფერი Ჩანისნულია..სად ვარ, რა მოხდა,რატომ ვარ აქ.. არაფერი არ ვიცი..ცოტა არ იყოს ვნერვიულობ...
??: ოჰო გამოიღვიძა ძილისგუდამ " ჩაცუნება "- ჯიმინთან მივიდა და სადაც იწვა იქიდან რასაცქვია აგდო- დროზე წამოდი ახალი პატრონი გელოდება !
ჯმ: ეეე!! Შენ ხოა გაᲟრიალებს
??: ჯობს მოკეტე და ჩუმად გამომყვე
ჯმ: ცოლად?
??: შენ სმენის პრობლემები ხოარ გაქ - ჯიმინს ხელი მოკიდა და იმ ოთახიდან გაიყვანა და წინ გაუძღვა- წამოეთრი
ჯმ: აუ რავიცი აბა გამომყევიო და..სად მიგყავარ
??: კიდე გავიმეორო შენს ახლა პატრონთან თან შენში საკმაოდ ბევრი გადაიხადა პატარა ლაწირაკო
ჯმ: ოუ ᲨიᲗᲗ
Ძვირი ვარ...
მოიცა რა???: ერთ ოთახში შეიყვანა აქ დაელოდე მალე მოვა შენი მყიდველი - გამოვიდა და კარები მიუხურა
ჯმ: ვახ Ჩემი~
რა ხდება ვერაფერი გავიგე...??: კარები შემოაღო - ჰმმ ახლოდან უფრო მიმზიდველი ყოფილხარ პატარავ
ჯმ: იქსკიუზმი?
მონა დაუᲫახე ბებიაᲨენს,
უკუზო აქლემი ეს..ვინ ხარ საერთოდ???: მე ჯეინ ჯონგუკი ვარ და სიტყვები აკონტროლე მასთან მივიდა თმაში ჩავლო და მისკენ მოქაჩა- ახლა მომისმინე ჩემთან არ გაუვა ეს უზნეო საქციელები ზედმეტი სიტყვა ლაპარაკი არ გავიგო გასაგებია თორემ მაგრად დაისჯები პატარავ გასაგებია!!