Вересень, 2008 рік

17 0 0
                                    

Ми нарешті придбали свою квартиру! У цей час мені виповнився всього рік, тому це я записую зі слів батьків та старшого брата.
Як тільки закінчився ремонт у дитячій, ми з братом нарешті почали спати у власній кімнаті. Наші з ним ліжка розташовані по різних кутках кімнати, вздовж однієї стіни. Мене батьки поклали на ближнє, яке недалеко від дверей, тому що я була зовсім малою і в разі чого треба було швидше до мене прибігти, а ліжко брата стояло поряд з балконом. Звичайно, я не пам'ятаю нічого зі сказаного нижче, але на Великдень у батьків зайшла розмова за надприродне, і тут же вони і згадали цей випадок. З їх слів, буквально з тиждень, як брат почав спати в новому ліжку, до нього вночі став приходити якийсь дух. У той момент йому не було й чотирьох років, але він настільки чітко це запам'ятав, що розповідає й зараз: уночі він прокидався незрозуміло від чого і бачив маленьку чорну істоту в кутку прямо над ліжком, з очима, що горять бурштином. І якщо спочатку дух просто сидів у кутку і дивився, то через кілька таких безсонних ночей почав перестрибувати на ліжко і душити мого брата. Звичайно, він злякався і одразу розповів про це батькам, ті обприскали той куток святою водою. Більше дивний дух тоді до нього не приходив.

Як подружитися із домовикомWhere stories live. Discover now