1 fejezet - Az idegen

9 3 0
                                    

2017.10.09 Kedves napló ....
..a mai napon is szakadt az a fránya eső, mintha dézsából öntötték volna rá anglia kis utcáira. Ősz van a fák ilyenkor a legszebek lenének de, mondom még mindig esik az a kibaszott eső.

Szóval hol is kezdjem...
ma van a szülinpom és ezt a szép kék naplót kaptam tőle . Surua Ray vagyok 21 éves srác aki minden napját a casinoban tölti el.
Mai nap a szokásostól eltérően indult sőt még a szokásosnál is furcsább volt.
Felkeltem egyből a kávé ért kotorásztam a szekrénybe , de szerencsém alább hagyot és épp kifogytam belőle. Ezért elmentem a kisboltba " ahol a nő volt olyan kedves " és a kávé mellé vett gyömbér sörömet ferázta . A többi dolgot meg csak úgy dobálta miközben én probáltam elpakolni. Ez mind hajnalban történt meg velem . Munka helyre sétálás  közben azon gondolkodtam hogy meg igyam e vagy sem azt a kicseszet sört.
Végül arra jutottam hogy megiszom . Lassan ovatosan ruhámtól távol kezemet kinyujtva ittam meg , de mikor kibontotam csak úgy fröcsögött mindenfelé a sör . Hiába voltam távol töle a ruhám így is olyan lett . A történeteket leszarva mentem tovább. Csak úgy büzölögtem az alkoholtól. A városban sokan megbámultak , de nem érdekelt ráadásúl az egyik nő rám nézet mint ha nem látott volna sármos férfit leönteni magát. A másik kis gyerek meg elkezdi ordibálni anyának , hogy: -Anya anya ez a férfi nagyon büdös..

TvT

nyit erről...
Reggel 9:27 kor a kaszinó fele sétáltam nyugodtan. Eközben a nyakendőmet igazgattam , hogy ne nézek ki trehányúl.

Ezután már csak annyi volt a dolgom , hogy át vegyem a ruhám és munkába álljak. Jaj még nem említettem. Kedves naplóm én egy pultos vagyok egy kaszinóban ahol néha be hívnak egy egy játékra vagy netán osztonak is be állitanak.
Sokan ki akarnak hivni egy játékra , de utána mindig sirás a vége. 😆🤣
Ha valaki azt hiszi nyerhet ellenem kártyában az nagyon téved. Ma is kihívtak egyre de sajna az 5 lapos rabló römiben mindig én nyerek. Nekem 27 neki meg 31 lapja volt össz visz és a végére 2:5 arány volt és ja...

Ma 17:46 kor egy fura alak tért be .
A haja szép göndör volt a ruhája elegáns, első látásra azt hitem egy fiatal anya ellen lázadó nő tért erre a helyre . Le is fütyülték , de ahogy megfordult egy gyönyörű szép fiatal férfit láttak . Erre egy nagyon hangos: -Uh meg -Eh hullám zajdult fel.
-Jaj fiúk ne legyetek már ilyen köcsögök!-Szóltam rájuk majd  kedves idegent le ültettem a bár asztalhoz és öntöttem neki egy kis ear grey gyömbér teát amit nyugtatonak szoktam vinni munka helyemre TvT.

Egy kis idő múlva már kínos volt a csend ezért hozzá szoltam.
-Mi járatban itt?
-Egy fiatal urat keresek aki elvileg le győzhetettlen a játékokban.- így válaszolt az idegen.
Nevét azért nem kérdeztem még meg mert itt a kaszinóban áll nevet használunk. Viszont engem furdalt a kiváncsiságés meg kérdeztem.
-Tégedamugy hogy hívnak?
-Simon Forger.És téged?
Hangját mikor meghallottam csak úgy meg érintette a szívemet.
-Engem Surua Ray-nek hívnak és én lennék az a hirhedt személy akit keresel.
Erre a válaszomra Simon felnevetett . Majd olyan kiss baba arca lett hogy, majd elolvadtam férfi létemre. Csak úgy bele hajolt az arcomba majd ki dölt a pultra. Ekkor nagyon meg ilyedtem és egyből megnéztem hogy, van e láza. Oda hajoltam mellé majd meg fogtam az egyik kezemel a homlokát. Nem volt láza de vörös volt az arca aztán egy kis alkohol szagot éreztem majd bele kostoltam a teájába.
Aztán rájöttem hogy a gyömbér teát fel szoktam önteni gin-nel. Nem sokat szoktam belle rakni csak egy kicsit,de e̶n̶y̶i̶t̶ől̶ n̶e̶m̶ l̶e̶h̶e̶t̶ b̶e̶r̶u̶g̶n̶i̶  vagy mégsem .De hogy nem belehet rugni ettől aki nem szokot inni.

𝐴 𝑚𝑢𝑛𝑘𝑎 𝑣é𝑔é𝑛 𝑎𝑧 𝑖𝑙𝑙𝑒𝑡ő 𝑛𝑒𝑚 𝑗𝑜𝑧𝑎𝑛𝑜𝑑𝑜𝑡𝑡 𝑘𝑖 𝑒𝑧é𝑟𝑡 ℎ𝑎𝑧𝑎 𝑣𝑖𝑡𝑡𝑒𝑚 𝑎 ℎá𝑡𝑎𝑚𝑜𝑛.
𝐴𝑧 𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑒𝑘 𝑚á𝑟 𝑚𝑒𝑔𝑖𝑛𝑡 𝑗ó𝑙 𝑚𝑒𝑔 𝑛é𝑧𝑡𝑒𝑘.

"🅁🄾🄷🄰🄳🅃 🄱ű🄽ő🅉ő 🄵🄸🄰🅃🄰🄻🄾🄺🄰🅃 🄸🅃🄰🅃 🄻🄴 🄵🅄🄹🄹"

Ez az egy mondat maradt meg a fejemben.

A férfit el szálásoltam magamnál .
Viszont este nem birtam magamnál és elkezdtem bökdösni majd huzogatni a kis cukor pofályát.
Gyerekek ne gondoljatok semi roszra oké?!
Aztán átmenem a másik szobámba.
Aztán ennyi.

Ez volt az egyik legizgalmasabb szülinpom.

A Kártya naplóWhere stories live. Discover now