herhalen

592 21 0
                                    

Hey allemaal. Ik ga ff de personen uit mijn vorige verhaal herhalen.

Lune(tte). 18 jr, dochter alfa Landon. van de Moonshine roedel. mate Rick. Blond haar, blauwe ogen.

Alfa Landon. vader Lune. Alfa Moonshine roedel. Zwart haar en bruine ogen. 36 jaar.

Bèta Marco. bèta van de moonshine roedel. Bruin haar en bruine ogen.

Feline. vrouw Marco.

Koran. zoon bèta Marco. Best friend Lune. 18 jr. Bruin haar en groene ogen.

Kira. Zusje van Koran. 10 jr. bruin haar en groene ogen.

Isa. 10 jr. meisje uit de moonshine roedel en bff Kira. zwart haar in vlechten en groene ogen.

Nina. 10 jr. meisje uit de moonshine roedel en bff Kira. Kastanjebruin haar en groene ogen.

Didi. 7 jaar. Meisje uit de moonshine roedel

Joanne. 15 jaar. meisje uit de moonshine roedel.

bèta Nicolaas. Bèta van de moonrock roedel. Bruin haar en grijze ogen.

alfa Diederik. alfa van de moonrock roedel. grijs haar en bruine ogen. 45 jaar.

Rick. zoon van Alfa Diederik van de Moonrock roedel. zwart haar bruine ogen. Mate Lune. 20 jaar. bloeddorstigste wolf in tijden.

bèta Hans. neef van Landon. Grijs haar en bruine ogen. bèta van de moonwave roedel.

alfa Juke. alfa van de moonwave roedel. Zwart haar en grijze ogen. 27 jr.

vrouw alfa Juke. lichtbruin haar en grijze ogen. 26 jr.

vrouw bèta Hans. onbekend uiterlijk. vrouw Hans

twee zonen bèta hans en zijn vrouw. één is 10 ander zes.

Alfa Peter. Alfa van de woonlife roedel. zwart haar en grijze ogen. Wil Lune als zijn Luna. wordt vermoord door Rick.

Victor. Dokter van de moonrock roedel. Grijs haar en grijze ogen.

Jamie. zwart haar en blauwe ogen. oudste zoon Rick en Lune. volgende alfa. tweelingbroer Janette.

Janette. Blond haar en bruine ogen. dochter Lune en Rick. tweelingzus Jamie

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Als jullie nog iemand hebben vooral vertellen.

twin wolfs.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu