Başından aşağı dökülen yemekler ve tabldotun yere çarpan sesi.
Sıcacık güne rağmen üşüyen zayıf titrek bedeni ve ona gülen insan olamayacak acımasızlar.
Tombik parmaklı narin eli ve ona basan başka bir acımasız.
Kafasını kaldırdı zayıf beden. Olanlara ve elinin acısına rağmen tek damla göz yaşı dökmeden, acı belirtisi göstermeden.
Sert bakışları karşısındaki alfanın alay eden bakışlarıyla buluştu. "Çek ayağını elimin üstünden." dedi tıslarcasına. Ama sadece bir başka alaycı gülüşe sebep olmuştu bu.
Elinin üstüne daha kuvvetle bastı alfa. Güldü ve gururla gezdirdi gözlerini etrafta. Gözleri zafer edasıyla parlıyordu. 'Bakın ne kadar baskınım!' der gibiydi. "Seni zayıf omega piç. Bana karşı ağzını açıp konuşabileceğini kim söyledi!?"
Daha da bastırdı elini. Sonunda omega daha fazla tutamadı kendini. Canının acısıyla karşısındakine hiçbir etkisi dahi olmayan yumruğunu eline basan bacağa geçirdi. "Çekil dedim!" bağırdı bir acı.
Bunun üstüne daha da gurur doldu alfa. Etrafa ayakları altındaki omegayı gösterdi. "Siz de onun gibi olmak istmiyorsanız bana bulaşmayın."
O kendi egosunu kaldırırken kalabalığın arasından başka bir alfa göründü. "Bir alfa kendinden zayıf bir omegayı ezebildi diye kim ondan korkar ki? Daha fazla kendini rezil etme Taemin."
Taemin kaşlarını çattı. "Sen karışma Jungkook. Bu omega piçi sadece ilk elime geçen. Ben hepinizi ezebilirim. Benim feromonlarım hepinizden daha baskın."
Alayla güldü Jungkook. "Niye bunu kanıtlamıyorsun. Hadi dene, beni ezebiliyor musun?"
İki alfa birbirine düşmancıl bakışlar yollayarak feromonlarını salgılamaya başlarken yerdeki omega da kokularıyla boğulduğunu hissetmişti. Buna bir son vermesi gerektiğini artık biliyordu. O da kendi feromonlarını salgıladı.
Feromonlarını sadece ona saldıran alfanın duyabileceği mesafeye salgılamaya özen gösterdi. Ona durmasını emretti.
Bir omega feromonu bir alfaya emir veremezdi elbette. Ama durum bu omega için farklıydı.
Omeganın feromonlarını alan alfa boğulma hissiyle tüm feromonlarını geri çekip yere çöktü.
Omega sonunda yerden kalkabilmişti şimdi. Karşısındaki diğer alfa, Jungkook, şaşkınca ona bakıyordu.
Omega ona bakmadı, kimseye bakmadı. Sadece çıkışa ilerledi hızla. Sonra okul dolabına gidip ordan beden kıyafetlerini buldu. Öğle vakti olduğundan çoğu boş olan sınıflardan birinde üstünü değiştirdi.
Çıkmak için kapıyı araladığında o fark edemeden odaya biri girmiş ve ardından kapıyı kapatmıştı. Gözleri mor gözlerle gözgöze geldi. Bir galaksi gibi derin, yıldızlar gibi parlak mor gözler.
Şimdi Jungkook ile bu boş sınıfta yalnızdı.
"Sen Jimin'sin değil mi? 3-2 sınıfından? Ben senin hobaenim. İsmim Jungkook, duymuş muydun? 1-2 sınıfındanım."
Hızlı hızlı konuşan ve aslında kendinden büyük durmasına rağmen 2 yaş küçük olan alfaya baktı Jimin. Alfanın gözleri hızlı konuşmasından mı yoksa heyecandan mı bilinmez büyümüştü.
"Duymadım. Gitmem gerek, çekil." diyerek soğukça cevapladı heyecanlı alfayı.
Jungkook'un neşeli hali yavaşça kaybolurken dudak büzdü. "Olabilir, daha yeni geldim ben. Bugün nakil oldum. O züppe Taemin benim sınıfımdan. Çok tanışmasakta sorunlu biri olduğunu anladım. Onun adına senden özür dilemek istiyorum."
Yine hızlı konuşan alfaya ve kapının önünden çekilmeyen bedenine sıkkınca baktı Jimin. "Okulumuza hoşgeldin ve ayrıca senin suçun olmayan bir şey için özür dilemene gerek yok. Şimdi öğle arası bitmeden gitmem gerek Jungkook. Lütfen çekil."
Alfanın bedeni yerinden oynamadı. Bunun yerine suratı omeganınkine yaklaştı. Jimin kaşlarını çatmış onun ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu. Mor gözler onun gözlerine meraklı ve derin bir şekilde bakıyordu.
Alfa geri çekilip ensesini kaşırken sesi fısıldar gibi çıkmıştı. "Mavi olduklarına göre omega ama feromonları nasıl baskılayıcı.."
Jimin bunu duymuştu. Şimdi kaşları daha çok çatıldı. Oysa feromonlarını sadece Taemin duyacak şekilde yaydığına emindi. "Sen nasıl feromonlarımı aldın?" dedi sertçe.
Alfa ona şaşkınca baktı. Masum bir şekilde "Çünkü sen yaydın?" dedi. Bu omeganın gözlerini devirmesine sebep oldu. Belki de eli acıdığı için düzgün kontrol edememişti feromonlarını.
"Tamam, çekil." diye tekrar çekilmesini vurguladığında alfa yine yerinden oynamadı. "Siz nasıl baskılayıcı feromon salgılayabiliyorsunuz sunbaenim." diye sordu tatlı bir tonda.
Jimin ona sinir olmuş bir şekilde baktı. "Bundan sanane!? Çekil şurdan dedim."
Daha da beklemedi çekilmesini. Alfayı kolundan tutup kapının önünden çekti ve çıkıp gitti.
Arkasındaki alfanın gözleri merakla parladı. "Ayrıca beni çekebilecek kadar güçlü. Basit bir omega değilsin değil mi, Park Jimin?"
...
Her omegaverse yazarı kendi evrenini az çok değiştirir. Bende biraz değiştirdim. Bazı farklılıklarım var zamanı gelince anlayacaksınız.
Onun haricinde korede eğitim sistemi 6+3+3 şeklinde.
Biz son 3'de yani lisedeyiz. Jimin 3 ve Jungkook 1. Sınıf.
Ve korede sınıflar 12A, 10C vs. gibi değil. Harfler yerine sayılar var. Ve 10-11-12 gibi sınıf düzeyleri yerine de 1-2-3 kullanıyor. O yüzden Jungkook sınıflarını söylerken:
3-2
1-2
dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Precious • Jikook
Fiksi PenggemarVücudunun her yerinden vahşi erkek feromonları saçan Jungkook, korumak istediği kadınsı bir tarafı olan Jimin, bir içki içemeyen Jeongguk ve 'tek atışlık' bir güce sahip olan Jimin. ... Tüm telif hakları WKOREA da saklı ೄྀ 𓊈𝓐𝓶𝓸𝓻𓊉