< وەرە دەست بخە قژمەوە و بۆم پێبکەنە نازم ھەڵگرە تۆ لەوەدا پێشەنگی با منیش ھەزار بارە ئاشقت بمەوە >ڤین"م🐻✨
________________________
ئێوارە شوگا گەرایەوە ماڵەوە پێڵاوەکانی دانا ھاواری ناوی ئیلیزا "ی کرد بەڵام دەنگ نەبوو ترسا لەوەی شتێکی لێ ھاتبێ خێرا رۆشت بەڵام لە ھۆڵەکە چاوی بە ئیلیزا کەوت کە لەسەر قەنەفەکان دانیشتبوو.،
شوگا لێی نزیک بۆوە:- ئازیزم باشیت؟ بۆچی وەڵامت نەدامەوە ؟
ئیلیزا بە روخسارێکی سارد ھەڵسایەوە و لە بەردەمی وەستا و وتی:- بۆچی ھەموو ئەمرۆ پەیوەندیت نەکرد؟ ئایا بەم شێوەیە ئاگاداری ژنێکی دوگیان دەبیت؟
شوگا شڵەژا:- ئیلی خۆت دەزانی من نەشتەرگەریم ھەبوو وە - تۆزێ وەستا - تۆ تۆ وتت چی - خەریکبوو بیری لە قسەکەی ئیلیزا دەکردەوە- وتت ژنێکی دوگیان بەڵام تۆ وانیت وایە ؟
ئیلیزا سەری ھێنایە خوارەوە و بە نزمی وتی:- ئھم.
شوگا:- ئەوە تۆ دەڵێی چی !! و واتا ئێستا تۆ دوو گیانی؟؟؟
ئیلیزا :- بۆچی بەم شێوەیە شڵەژاوی؟
شوگا پێکەنی:- ئێ ئێ ئەمە تەنھا ھەواڵێکی خۆشە ئازیزەکەم.
ئیلیزا:- نەخێر دوو گیان نیم نەخۆشم و گرێیەک ھەیە لە رەحممدا ئەمە ئەگەری منداڵ بوونم کەم دەکاتەوە- دانیشت و دەستی کردە گریان-.
شوگا ھەناسەیەکی دایەوە و رۆشتە تەنیشتی و دەستەکانی لە دەوری شانی ئاڵاند:- ئارامبە ئیلی ئێمە ئەوە چارە دەکەین ھم بەیانی دەچینە نەخۆشخانە و قسە لەگەڵ پزیشکی تایبەت دەکەین ئێمە پزیشکی پێشکەوتومان ھەیە.
ئیلیزا بە گریانەوە:- بەڵام بەڵام چی ئەگەر من منداڵم نەبوو؟ چی ئەگەر لە خۆشی باوکایەتی بێبەشم کردی؟؟
شوگا :- بەو شێوەیە ئاسودەم ھەم کێ وتی منداڵت نابێت ؟ سەیرکە دەڵێم چارەی دەکەین متمانەت پێمە؟
ئیلیزا فرمێسکەکانی سری سەیری شوگای کرد و سەری بە بەڵێ لەقاند .
شوگا :- کەواتە دەڵێی چی پیتزا داوا بکەم بەیبی؟
ئیلیزا :-ئھم ھەرچیەک تۆ بڵێی.
شوگا مۆبایلەکەی گرتە دەست و داوای پیتزای کرد دوای خوانی ئێوارە ھەردوکیان لە ھۆڵەکە بوون ئیلیزا دەیبینی کە شوگا تەواوی کاتەکە خەریکی مۆبایلبوو بەڵام قەناعەتی بەوە کرد کە خەریکی کارەکانیەتی ئیلیزا بێزار و بێتاقەتت ببوو جگە لەوەش زۆر خەمی دەخوارد کە نەخۆشە.،
ئیلیزا رۆشتە لای شوگا و دەستی لەملی کرد:- ھاوسەرەکەم خەوم دێت ئایا تۆش ماندو نیت؟
شوگا مۆبایلەکەی دانا:- منیش ماندووم با بخەوین ئازیزم.
VOUS LISEZ
Two ways ( دوو رێگا )
Fanfictionکاتێک دوو ڕێگات هەیە دەکرێت سەرت لێ بشێوێت و ڕێگا هەڵەکە هەڵبژێری بەڵام بێ هیوا مەبە و بگەڕێوە بۆ ڕێگا ڕاستەکە. زەرەر لە نیوەی بگەڕێتەوە قازانجە کەوایە ژیانت لەسەر ڕێگا هەڵەکە بەردەوام مەکە.. رێگای راستت ھەڵبژارد لەخۆبای مەبە ژیان زیاتری ھەیە بۆت! ن...