1. Første møte

114 6 0
                                    

(Bilde: Emma)

Jeg våknet av at lillleboren min hoppa i senga mi mens solstrålene traff meg i ansiktet. Jeg kunne høre mamma rope at det var på tide og pakke sakene mine, Mens jeg reiste meg kom jeg på at jeg var i Paris med familien. Det var siste dagen våres her så alle måtte pakke, det var uke nr.5 ute i skole året men mamma hadde bestemt seg for å dra på ferie uka før skolestart. Jeg var ikke akk lei meg for det men, det er ikke akkurat det beste å komme så sent inn i oppgavene på skolen. Resten av dagen pakket vi ferdig, spiste mat også dro vi hjem.

--Hjemme i Norge--
Når vi endelig kom hjem fikk jeg melding av vennina mi. "Endelig kom du hjem! Jeg har så mye og fortelle, møtes ved butikkken xoxo". Samme gammle Nina sukket jeg mens jeg pakket ut av kofforten så begynte jeg å gå mot butikken. Når jeg var nær butikken tenkte jeg at jeg måtte krysse vegen men det angra jeg på.

Når jeg tok to skritt så kom det en svart bmw susse rett foran nesa mi og jeg falt på bakken med rompa først. Plutselig stoppet bilen også begynte den å rygga så jeg reiste meg mens jeg strøk rompa mi. Så var han der i den dyre bmw'en sin, den kjekkeste gutten som levde. "Herregud, jeg kan ikke tenke sånn. Han kjørte nesten på meg jo!!".

Han bare så på meg fra topp til tå flere ganger men han stoppet et par ganger på leppene mine mens han beit seg i leppa. Til slutt susste han bare videre uten og si unnskyld. Sakte men sikkert gikk jeg sutrende bortover til vennina mi.

"Emma!!!!" ropte hun mens hun løp og ga meg klem,"Hva er det med deg da? Mensen?"
"Hva nei!?" svarte jeg " En fyr holdte nesten på å kjøre på meg og det væreste er at jeg syntes han var drit kjekk!!", hun så bare rart på meg en stund før hun sa " Emma du kom akk hjem og du har allerde funnet en gutt" hun sukket.

- Jeg er så stolt av deg!!!! Hvordan så han ut?"
•Han så høy ut med isblåe øyne og svart rufsete men kort hår og, han kjørte bmw
-Hva? Du mener vell ikke Andy?
• Hvem er Andy?
- Etter at du reiste begynte det en ny guttegjeng, alle syntes de var kjekke men fikk vite med en gang at ingen burde henge med de.
• Hvorfor ikke?
- Fordi bare en uke etter de kom så banka Andy en gutt opp fordi han klarte å kaste en ball på bilen hans, og ingen hjalp fordi alle var redde.
• Oh
- Så hold deg langt unna han, lover du?
• jada, sukket jeg

Etter par timer med gåing gjennom butikker så var det på tide og gå hjem, men jeg bestemte å gå en annen vei hjem.
Sefølgelig så stod Andy og "gjengen" hans rett rundt hjørnet, hvorfor meg? Tenkte jeg men jeg prøvde å snike meg forbi men ble stoppa av en mørk stemme.

• Er det ikke du jeg holdt på å kjøre på?
- Ehm... Fikk jeg stammet fram
Han og de andre så bare rart på meg. Alle sammen var døds kjekke, han ene var høy med brunt hår og gyldene øyne, en annen hadde blondt hår og blåe øyne, den siste hadde brunt/rødt hår med mørke skummle øyne, alle sammen var godt bygd egentlig men Andy var kjekkest av alle.
• jah.. Fikk jeg piipet fram før jeg svelget og begynte å gå litt sakte først men så fort.
- vi ses prinsesse, hørte jeg et stykke unda.

Hvofor kalte han meg prinsesse?! Tenkte jeg mens jeg lå i senga men jeg fikk ikke tenke så mye mer før jeg sloknet og alt ble svart.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dangerous LoveWhere stories live. Discover now