1. Prima zi de vacanță, vestea cea mare

274 16 1
                                    

Îmi imaginam mult mai frumoasă prima zi din vacanță și ultima zi din clasa a 11-a, dar totuși nu mai contează.
Vacanța e vacanță! 😄🎉
Ops...!
Scuze, am uitat să mă prezint. Mă numesc Ana, am 18 ani și sunt din Deva. Nu știu dacă vă interesează, dar am părul lung, brunet, ochi căprui și cel mai important, cânt la pian, chitară și cu vocea. Ba nu, nu asta e cel mai important! Cel mai important lucru e că am luat examenul de admitere pentru anul următor și că am intrat in vacanță.
V-am dat destule detalii. Stiu! Sunt ciudată,dar asta e!
Hi, Hi, Hi! 😁
Pe cea mai bună prietenă a mea o cheamă Alexandra. Ea este blondă cu ochi verzi. Este super de treabă și e nebună ca și mine, nebună in sensul bun al cuvântului. Bineînțeles și ea cântă la vioară, pian și cu vocea. Deci unde rămăsesem?
După careul de terminare al anului școlar, eu si Ale ( așa cum îi spun eu) am mers la mine acasă ca să ne relaxăm și să ne bucurăm de vacanță. Am ajuns și am început să ne verificăm notificările de la Facebook, Twitter...etc.
Peste aproximativ o oră mă contactează cineva pe Skype. Era draga mea mătușă, Krista, din SUA. Ea lucrează la SM Entertainment in Georgia, SUA, care face parte din SME din Coreea de Sud.
- Hey pisoi! Ce faci?
- Hey! Cânt și dansez cu Ale prin casă, tu?
- Ei bine, am o veste pentru voi, Ale auzind vine și ea în fața camerei web și o salută pe Krista.
- Dragele mele, mâine seară o să plecați la Seul și o să stați două luni.
- Ceeee? Urlarăm noi de fericire.
- Ia stai, zic eu mirată. Unde vom sta?
- Păi, m-am gândit că o să vă placă să stați în vila celor de la Exo.
- Cum? spuseserăm noi la unison.
- E, dacă nu vreți, înțeleg!
- Ba vrem, zic eu plină de fericire, căci Ale deja " leșinase " . În timp ce vorbeam cu Krista, telefonul meu a început să sune.
- Iartă-mă Krista, trebuie să răspund! Vorbim mai târziu.
- Ok, pupici! 😘
După ce i-am închis Kristei, am răspuns apelului. Surprinzător, era domnul director.
- Bună ziua! Ana dragă, tu și colega ta de clasă, Alexandra, ați primit o bursă de studiu pentru următorul an de liceu și pentru facultate în Seul, Coreea de Sud. Nici nu am apucat să-i răspund la salut, că a urmat întrebarea :
- Domnule director, vă bateți joc de mine?
- Pardon? Spuse el ne înțelegând ce am spus.
- Nimic, nimic.
- Mâine dimineață să vă prezentați amândouă în fața direcțiunii cu pașapoartele, copia după buletinele voastre și ale părinților și acceptul din partea părinților pentru ieșirea din țară, restul actelor sunt pregătite.
- Am înțeles domnule director, mulțumesc de telefon și vă doresc o zi bună!
- Asemenea!

Este un vis?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum