******
Věnováno:Terinka44
*******
Když v tom se ozvala z kuchyně výbušná rána.!!
"Neee Katte!!!!!!!"
Z pohledu Katte:
Kluci si zapli televizi a jak nečekaně si hned zapli hokej a tak jsem se rozhodla,že zajdu do kuchyně pro nějaké občerstvení.... Mimochodem jsem se seznámila s ostatními kluky které jsem neznala třeba Lila, dalšího Lila,Chaze,Toma,Breda,Chrise,Johna,Mika(Majka) a tak trošku zfetovaného Freda a jak říkal Chaz tak jich tu ještě dost není,protože mají prý práci,kterou mi nechtěl nikdo říct. Oni dělají jako kdyby někoho zabíjeli,ježiš měla bych si uspořádat myšlenky... Nakonec jsem na občerstvení vybrala popcorn a chipsy+coca colu a když jsem se natahovala pro misku na ten popcorn tak se ozvala obrovská rána a já cítila jak moje tělo vyletělo do vzduchu a pak jenom tvrdý dopad....
"Neee Katte!!!!!!!"zakřičel hlas,který patřil na sto procent Justinovi....
Který byl co nevidět u mě spolu s kluky..."Kurva Katte.!! Katte slyšíš mě?!!! Katte!!"křičel na mě Justin a třásl mým tělem,ale já neměla odvahu ty oči otevřít...
"Bežte zajistit okolí!!! Hned!!"zařval tuším Jason spolu s Nickem a pak jsem se rozhodla otevřít oči...
"Katte!! Jak ti je!! Vnímáš mě?!? Bolí tě něco?!Prosím Katte mluv!!"řval a zároveň se mě ptal Justin... Teda musím říct,že byl pěkně vystresovaný spolu s ostatními a nakonec já byla ta nejvíc v po ho,ale pořád mi vrtalo. Běžte zajistit okolí!!! Co to jako mělo být jako oni snad věděli kdo to udělal nebo co??!!!
"Ehm.... Jo?"zachraptěla jsem a dívala se na zděšené tváře kluků a to už jsem to nevydržela a začala se nekontrolovaně smát i když mě pěkně bolela hlava....!
"Twl nepraštila se do hlavy?? Myslím že ji přeskočilo.."řekl Lil a usmál se na mě a já mu úsměv oplatila..
"Katte teče ti krev!!!"zařval Justin a Jason si ke mě přisednul s lékarničkou.
Až teď jsem si všimla,že tu jsme sami Justin,Jason a já a ostatní šli prozkoumat okolí i když nevím proč.."Pojď dáme ji na gauč. Jo a Nick už volal taťkovi a říkal,že už jsou na cestě."řekl Jason a Justin jenom přikývl a vzal mě do náruče a nesl na gauč...
"Mm já umím chodit sama Justine"řekla jsem a přitiskla se mu ještě víc na jeho sexy hruď a koukla se na něho a on se na mě usmál a zároveň se tvářil děsně vážně....
"Teď rozhodně ne.! A budu tě nosit všude mrňousku takže se s tím musíš smířit...!"řekl Justin a Jason se zasmál na což Justin po něm střelil varovný pohled a pak mě položil na gauč. A až teď mi došlo mrňousku?! To jako vážně!!! Já nejsem malá!! No nic to si s ním vyřídím příště. Pak mi Jason společně s Justinem začali ošetřovat rány...
"Teď to bude trochu štípat a bolet"řekl Justin a já kývla na souhlas a hned jak jsem to udělala mi Justin postříkal ránu na hlavě a Jason ruku na což jsem musela syknout bolesti bo to sakra bolelo....
"Já říkal,že to bude bolet"řekl Justin a usmál se na mě společně s Jasonem...
"Tak a je to hotovo"řekl tentokrát Jason a já byla štěstím bez sebe. Ano nesnáším ošetřovaní ran,krev a tak všechno co se tady toho týká fakt hnus..... Z přemýšlení mě vytrhly hlasy ozývající se z předsíně,které patřili ostatním klukům...
"Nikdo tu v okolí není! Nejspíš stihli utéct! Ale jedno výme jistě bylo jich víc a měli co dočinění s naším byznysem!! A šli tu na jistotu,protože to byla přesná rána.! Měli záměr,záměr,kterým mohla být Katte.!!"řekl Tom a já jenom dělala,že spím abych je mohla dál poslouchat...
ČTEŠ
Dangerous love // JBFF
FanfictionKatty Black(16), dívka ve škole velice oblíbená nejen mezi dívkami ale i chlapci. Žije se svou mamkou Annou Black. Jednoho dne se, ale dozví něco co jí změní život. Její mamka si našla přítele jménem Jeremy Bieber,který má tři syny Jasona Biebera(1...