Babak 1 (Misteri Badan Pewaris- Kui)
Sekarang 1.20am, walau suasana seram sejuk diluar ini, aku terpaksa juga mandi membersihkan diri. Asmara yang baru sahaja selesai membuatkan terpaksa mandi. Tidak sangka batangku yang belum selesai menyemburkan Airku dalam tubuh Soh Terpaksa ku cabut pantas akibat pancuran deras air hangat dipangkal. Tanganku yang cuba menapis semburannya turut membasahi adik adiknya yang terbaring seiringan Di sisinya. Soh yang tidak keruan kelihatan mengeletar seluruh tubuhnya melepaskan air deras itu. Airnya banyak hingga aku bermandikan air hangat itu, membasahi tempat tidur itu serta kedua adiknya yang terkulai di sisinya.
Soh terdampar tanpa gerakan tidak sedarkan diri setelah itu, Mungkin kerana lelah mengharungi pertempuran lama dan dilanda kemuncak berterusan dari asakan ku. Aku tanpa sedar, menghenjutnya ganas setelah kedua adiknya terkulai tewas di sebelahnya. Ying dan Kui yang bergayut pada tubuhku sebelumnya, mengejang dan mengeletar hingga tersungkur bersama 2 jariku masih dalam liang becak itu. Kegilaanku menggaru sedalamnya berselang jolokan keluar masuk jariku dalam lubang kecil itu yang mengikut rentak jolokan btgku dalam liang sempit yang lolos Akak mereka.
Begitu kedua tubuh kecil yang sama saiz dan tinggi seperti kembar tak seiras ini terdampar tewas, nafsuku pada Soh mula membara susulan tumpuan solo dan terbawa bawa akan geramku padanya selama ini. Diatas tubuhnya, Soh memelukku erat dengan pautan kedua tangan dan kakinya melingkari tubuhku. Rentak henjutanku menjadi berat, geram dan tanpa henti berterusan sangat dalam hampir setengah jam.
**Kini fikiran aku celaru bercampur resah gelisah dan takut bersama pelbagai persoalan dalam diri.
*Apakah Soh pecah berderai hingga memancurkan air sebegitu?
*Air apakah itu? Air kencing atau air dalam tubuh iaitu darah yang hanyir?
*Kenapa begitu deras keluar dari sudut atas jerutan pintu muaranya dan bukan dari dasar dimana Cendawanku sedang muntah?
*Tubuhnya seakan meneran terenjut enjut... Bagai putus nyawa dan terus tidak bermaya pengsan atau...maa.. Argh.. Matilah aku kali Ini.Pertama kali aku berhadapan situasi seperti ini. Air itu..apa merah atau air kencing? mencurah banyak. Terpaksa aku mencabut pantas
batangku bersamaan walau muntahan lahar di dalam belum selesai... Baik aku cepat..Selesai mandi, dengan hanya bertuala, aku membawa setengah baldi air dalam Cabin dengan kain basahan. Di dalam, berlampukan cahaya fone, memeriksa dan membersihkan tubuh mereka dengan kain basah itu dan satu persatu dan mengeringkan dengan tualaku. Dalam keadaan tubuh yang terkulai, mengeliat kesejukan kerana AirCone yang terpasang. Tiba giliran Soh di tengah. Aku mula rasa lega dengan gerakan lemah tubuhnya terkejut mengeliat sejuk. Aku mengatur kembali jarak mereka agar tidak bersentuhan dan selesa. Kemudian menutup kembali kemas san rapi tubuh bogel satu persatu disusuli kucupan pipi dan dahi.
YOU ARE READING
Ketualangan Hidup Kampung Halaman
RomanceCerita Kesinambungan Dari Petualangan Nikmat... Mengisahkan cabaran hidup seorang petualang yang menghadapi dugaan bukan sahaja dari Asmara Cinta dan Sex, dirinya yang tidak disenangi bukan sahaja dalam lingkungan keluarga, bahkan penduduk Kampung H...