Prológ

7 1 0
                                    

Nelson Clements je úspešný podnikateľ, ktorý má každý deň naplánovaný do poslednej minúty. Žije nezávislým životom plným obchodných stretnutí a večery trávi v bare, kde sa obzerá za každou mladou slečnou.

Nelsona spoznáte okamžite. Má upravené čierne vlasy, zeleno-hnedé oči, prísne obočie, ktoré je dokonale zostrihané, a krivý nos. Nosí elegantnú bielu košeľu, na ktorej má oblečené sako s kravatou okolo krku. Jeho nohavice sú čierne a zladené s čiernymi topánkami. Keď kráča po ulici, každý spozornie, pretože vie, že je to najbohatší človek v meste Valloria.

Jedného večera, keď sedí doma pred veľkým televízorom s nohami vyloženými na stole a relaxuje pri akčnom filme, vyruší ho klopanie na dvere. "Kto to môže byť?" pomyslí si a ide otvoriť. Pred dverami naňho čaká malý košík, v ktorom je bábätko zabalené v ružovej perinke, na ktorej leží list. Nelson si ho trasúcou sa rukou vezme.

Milý Nelson,

Ak sa k tebe dostal tento list, s poľutovaním musím povedať, že som zomrela. Asi si pravdepodobne hovoríš, kto som.

Určite si ma pamätáš. Pred desiatimi mesiacmi som bola na služobnej ceste vo Vallorii. Som Briana Gilbertová a dieťa, ktoré ti pristálo pred dverami, je naša dcéra. Keď toto čítaš, znamená to, že som zomrela pri pôrode pred mesiacom. Pôrod malej mal byť podľa lekárov komplikovaný a ty si jediný, s kým som za posledných pár mesiacov niečo mala. Prosím, postaraj sa o ňu. Volá sa Jamie a ty si jediný, koho má.

S láskou, Briana Gilbertová

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Meet my daughterWhere stories live. Discover now