Poslední den v lidském světě

18 5 9
                                    

Toru probudila trefa do hlavy . Spolužák po něm hodil papírovou vlaštovku a ta se mu zapíchla do kůže . Zmateně se podíval okolo sebe . Stala před ním učitelka s překříženýma rukama a ne zrovna veselím výrazem v obličeji .
*Už zase spíš v mojí hodině .* zvýšila na Toru tón hlasu . *Jestli tě to tady tak moc nebaví , tak si klidně znal věci a bez pryč !* Toru ji na to nic neodpověděl . Přehodil si batoh přez rameno a odešel . Na vykoukanou učitelku ve dveřích vystrčil prostředníček. *Chcípni , bábo stará!* Odsekl si a už byl te tam . Celá třída na chvíli zmlka . Pak propukl hlasitý smích . Jen učitelka se nesmála . Že by se jí ta pravda dotkla ?

Toru šel domů . Neobtěžoval se s vysouváním svých bot . Jen praštil o postel a chvíli jen ležel . Jen jedna věc mu v tomto zmateném světě byla teď jasná - do školy už se nevrátí .

Převrátil se na záda a posadil se . Zapnul PC a napsal své BFF [nejlepší kámošce] .
*Tak sem dneska ukončil studium střední školy :D* naťukal do klávesnice a kliknul na tlačítko odeslání . Nečekal odpověď, BFF byla ještě ve škole . V té její , na druhé straně města .

Četl blogy , dokud domu nepřišla jeho sestra Sangy. *Co tu děláš ?* Zeptala se . *To bych se měl ptát spíš já tebe , ne ?*odpověděl Tora.

Toruv pov:

Řekl sem ji , že už do školy nepůjdu . Říct že byla naštvaná , by byl ještě slabí odvar . Sestra má tři práce , aby nás uživila . Sama nesla na školu , aby si mě už v osmnácti mohla adoptovat z děckého domova . Tam jsme byli oba deset let , od doby co umřeli rodiče . Takže si dokážete představit, jak moc jí záleželo na tom abych se měl lépe než ona . Abych studoval a našel si dobře placenou práci . Ale já nejsem jen její loutka ! Sestra se posadila na okraj postele a začala plakat do dlaní . Trošku mě dohnalo svědomí . Sestřičku miluju , nechci aby se trápila . *Toro, já s tebou nebudu bydlet na vždycky . Vlastně jsem poznala celkem fajn chlapa a chci s ním začít vztah . Chci s ním mít i rodinu . Ale ty si jako koule u nohy !* Řekla smutně. To mě ale naštvalo . *Tak promiň , že ti kazím budoucnost s nějakým chlápkem co tě zas jen oprca a opustí ! Není ti to trapný , nebo blbý ? Mě tu nechat -?* Pustil sem se do ní . Přerušila mě facka a pálení na tváři . Sestra se zvedla a odešla . Ani se na mě nepodívala .

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 28 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Alice and the human sacrifice CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat