35 | Kışkırtma

4 1 1
                                    

Bir ay sonra..

İnsanlar ölür anılar kalır dedim ya..
evet tam da öyle.
Fakat İnsanların ölüşüne de öyle bir alışıyorsun ki, acını göstermiyorsun bir süreden sonra.
Kışı geçmek üzereydik. Melisa'nın ölümünden bir hafta sonra Babamızın zoruyla okula gittik.

Ben Annemin ölüsüyle savaşıyordum, Melisa'nın Ölüm acısına da alışmıştım. İçime gömüyordum hepsini. Netice de hayat benim için, kalbim durana kadar devam ediyordu.

Deniz desen.. bir hatta iki hafta toparlanamadı ama benim dediklerimden sonra bana da sataşmadı. Aksine benimle konuşmaya da çalıştı. Başta her gece odama gelip bana derdini anlatıp ağlardı. Kuçağımda uyurdu. Başta ben konuşmasam bile sonra bende konuştum. İkizimle olan bağım daha da kuvvetlendi. Birbirimizden her gece özür diledik ve sonra bu rutin haline geldi. Fakat son zamanlarda iyi olduğumuz için artık geceleri birlikte uyumuyoruz ama uzun uzun konuşup gülüyoruz.

Mahire gelirsek.. beni hiç yalnız bırakmadı. Hiç bir saniye. Türkiye'ye dönmek zorunda olduğu an bile her saat başı arıyordu soruyordu. Her dakika yazıyordu, başka şeyler düşünmemi sağladı sürekli. Ona olan aşkım her geçen gün daha da büyüyordu.

Ben ağlayınca benle birlikte ağladı. Acımı benimsedi. Bana iyi geldi.

Aynı şekilde Gökay da sürekli yazıp, aradı. Güldürdü beni. Onunla da onun Aşk acısı hakkında konuştuk. Sevde gerçekten kördü!

Sevde de, Denizle ilgilendiği gibi benimle de ilgilendi. Geçen hafta hatta tekrar buraya geldi, biraz burada kalıp Denize destek oldu. Bana da oldu. Güzel vakitler geçirdikten sonra tekrar Türkiyeye döndü.

Şimdi..

Almanca dilini çözdüm, hatta çözdüğüm için sınıftan benimle sürekli konuşmaya çalışan oğlan artık iyi Almanca konuşabildiğim için, her fırsata yanıma gelip benimle konuşmaya çalışıyordu.

Ona ne kadar yüz vermesemde, kaba olmayıp nazikçe red ediyordum, hatta konuşmak istemediğimi de belli etsem anlamıyordu.

Ve Mahirle telefonda konuşurken, arkadan çoçuğun "Nehiiiar!" Diye bağırması yokmu! Ardından da Mahirin trip atması da hiç yokmu!

Delirecektim resmen!

Ve şu anda bir Kedi yavrusu gibi, Kaplan yüreği olan Mahir Sevenin gönlünü almaya çalışıyordum!

Mulan Prensesim: Aşkımmmm

Mulan Prensesim: Mahirimmmm

Serserim: hiç boşuna kendini yorma prenses

Serserim: sinirliyim.

Ooo nokta attı bide!

Mulan Prensesim: ya ama Mahiiirrr

Serserim: Ya* baş harf büyük yazılır.

Gözlerimi devirdim.

Mulan Prensesim: Ya Mahiiir ya!

Mulan Prensesim: alakam yok o çocukla benim!

Serserim: ağzını gevire gevire Nehiiiaaar demiyecekti o zaman!

Mulan Prensesim: ona bu yüzü ben vermiyorum!

Mulan Prensesim: Vallahi bak!

Serserim: tm

Mulan Prensesim: YA MAHİİİRRR

Mulan Prensesim:

Bu tipe kıyacak mısın şimdi sen?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu tipe kıyacak mısın şimdi sen?

Serserim: sen nasıl bir şeysin ya?

Serserim: hem tatlı ama aynı zamanda sinir bozucu?

Serserim: tam yemelik

Mulan Prensesim: evlenelim her gün yersin beni Kocammm

Serserim: senin kocam diyen dillerine kurban olurum!

Mulan Prensesim: :))

Mulan Prensesim: affetin diye düşünüyorum?

Serserim: hiç küsmedim ki

Mulan Prensesim: ya hehe!

Mulan Prensesim: iki saatir nokta koyan da ebemdi zaten!

Serserim: hahahahhaha

Serserim: Napim kızım?

Serserim: kıskanıyorum seni ulan!

Mulan Prensesim: bana Kızım deme!

Serserim: pardon gülüm

Mulan Prensesim: Pardon* büyük yazılır

Serserim: Biliyorum, dikkat edecek misin diye merak ettim.

Mulan Prensesim: yalancıyı?

Serserim: sevsinler.

Mulan Prensesim: neyseki ben seni seviyorum. ;)

Serserim: benden daha çok sevdiğin kesin değil. 

Mulan Prensesim: ooo konuştu Ağa Abi!

Serserim: Bana Abi deme!

Mulan Prensesim: niye benden bir yaş büyük değil misin? ;)

Serserim: alt tarafı bir yaş

Mulan Prensesim: ağrıma gitti demiyor da

Mulan Prensesim: hahahahahah

Serserim:

Yerinde olsam beni kışkırtmazdım güzelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yerinde olsam beni kışkırtmazdım güzelim

Serserim: netice de bir kaç gün sonra oradayım sonra da benden kaçarsın

Mulan Prensesim: senden kaçan senin gibi olsun!

Serserim: bak seeennnn?!

Serserim: görüşelim o zaman Hırçın Kız

Mulan Prensesim: görüşelim Sersem!

—————————————————————-

Veeee yine bir Textingle karşınızdayımmmmmm

Bu sefer kısa oldu ama uzun bir dramdan sonra bu iyi gelecektir diye düşündüm!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Nehiri | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin