Part 14

213 20 6
                                    

Brzo smo stigle do tržnog centra.Ema je parkirala auto,pa smo krenule sa razgledanjem butika.Tražila sam neku haljinu,kraću,možda crnu no u prvih par butika ništa takvo nisam našla. Ema je u svakom od njih kupila par krpica a i Danielle je kupila nekoliko.
Izašli smo iz jednog i krenule negde gde ima haljina.
"Ne znam za vas,ali ja umirem od gladi."-progovorila je Danielle te se uhvatila za stomak.
Ništa nisam jelaaa..."-dodala je.
"Ajmo u meek!"-rekla je glasno Ema.
"Okej."-rekla sam te se nasmejala.
"Bar ćeš da razmisliš šta tražiš!"-progunđala je Ema te koračala ispred nas.
Na putu do meka sam ugledala u nekom iylogu savršenu haljinu.Potrčala sam ka tom butiku ostavljujući ove dve iza sebe.
"GDE ĆEŠ SAAD?!"-čula sam iza sebe Emin glas,samo sam se nasmejala te se ubrzo našla ispred one radnje.
Ušla sam unutra te malo razgledala i ubrzo našla ono što sam tražila.Uzela sam svoj broj od one haljine te ušla u kabinu.Skinula sam svoju odeću i lagano na sebe navukla elegantnu,dugu,crnu haljinu koja je bila uska do struka a do poda je bila lepršava. Pogledala sam se u ogledalo te se nasmejala sama sebi. 
Presvukla sam se i uzela haljinu te je platila.Izašla sam iz radnje i odmah me opalio hladni vetar,ughhh!Kada će ova zima prestati! 
Popravila sam kaput,te krenula ka meku.Ubrzo sam stigla i videla da za jednim stolom sede Ema,Danielle,Liam,Harry i normalno Niall koji je imao najmanje deset kesica ispred sebe.
Došla sam do njih a oni su nešto pričali...
"Hej.Šta se dešava?"-upitala sam,no niko nije ništa progovarao.
Ema je samo pogledala ka Harryju a on je skrenuo pogled na mene te odgovorio
"Ništa."-i nekako se nasmejao.
Uzela sam stolicu i sela a Ema me odmah spopala sa pitanjima.
"Gde si otišla?Si kupila nešto?"-pogledala me sa svojim krupnim očima te par puta zatreptala.
"Da,kupila sam haljinu"-nasmejala sam se.
"Da vidiiiiim!"-počela je da mi čaprka po kesi.
"Ne diraj! Pokazaću ti kod kuće!"-lupila sam je po ruci a ona se odmah smrknula.
Prevrnula sam očima na njenu reakciju,ponekad je tako detinjasta...
"Idemo posle kod frizera i još moram da kupim cipele i neki nakit..."-Ema se nesmejala te me lupila šakom u rame.
"Nego,odkud vi?"-upitala sam dečke.
"Niall je bio gladan."-rekao je Liam te prevrnuo očima i nasmejao se a i svi mi sa njim,no Niall nas je kulirao.
Svukla sam kaput sa sebe jer je bilo toplo unutra te ustala i krenula uzeti sok.
"Gde ideš?"-upitao me Niall.
"Idem uzeti sok."
"Uzmi mi još BigMac,cheeseburger,veliku kolu i pomfrit..."
Gledala sam ga sa "wtf" facom...
"To je to?"-upitala sam ga podignute obrve.
"Ne,ne uzmi dva pomfrita."-rekao je te se nasmejao od uha po uho.
Prevrnula sam očima te krenula da naručim.
"Čekaj idem i ja."-začula sam Harryja iza sebe.
Ubrzo je došao do mene. Stigli smo do kase te naručili Niallu sve to i mi smo uzeli velike kole.Ona što je radila tamo nam je pružila tacnu na kojoj je sve to bilo.Harry je uzeo novčanik i platio a ja sam uzela tacnu. Ubrzo je Harry dotrčao do mene te mi uzeo ono iz ruku.
"Mogu sama..."-rekla sam te se nasmejala.
Uzvratio mi je osmeh no ništa nije odgovorio.Došli smo do stola i seli.Niall je odmah uzeo on hranu i trpao u sebe.Nismo skoro ništa pričali.Samo su se Liam i Danielle nešto domunđavali i kikotali se.
Ubrzo sam ustala i obukla kaput.
"Ajmo!"-rekla sam te uzela onu kesu sa haljinom i u drugu ruku čašu sa kolom.
Ema je ustala te se obukla a Danielle je nešto pričala sa Liamom.
"Dani ideš?"-upitala je Ema.
Ona je krenula nešto reći no Liam ju je prekinuo.
"Idem i jaaa!"-rekao je veselo te povukao Danielle ze ruku.
"Idete i vi?"-upitala sam Harryja i Nialla.
"Ja idem kući...posle..."-rekao je Niall punih usta.
"Harry?"-upitala sam ga a on je samo gledao ispred sebe,bio je zamišljen.
"Harryyy!"-mahnula sam mu rukom ispred očiju.
"Ha?!"-upitao je i skrenuo pogled na mene.
"Ideš sa nema?"-opet sam ga pitala.
"Ne,moram ići kući. Dejmon je rekao da moramo nešto obaviti."
"Okej."-malo sam se nasmejala te se vratila ostalima i krenuli smo.
"Šta je sa Harryjem?"-upitala sam Liama dok smo ulazili u radnju sa cipelama.
"Ne znam šta mu je..."-rekao je nekako nesigurno.
Uzdahnula sam te ušla u radnju i tražila neke cipele.Uzela sam crne visoke štikle sa nekim šljokicama.Onda smo išli u radnju sa nakitom.Tamo sam uzela par ogrlica i malo veće okrugle minđuše i onu maskicu na lice. I konačno! Kod frizeraa! 
Čim smo ušli,do nas je došla neka žena.
"Izvolite."-rekla je ljubazno te se nasmejlala.
"Trebam šišanje...i možda farbanje...neštoo..."-nisam ni dovršila,a nisam ni mogla jer nisam znala šta želim,ona me je povukla za ruku te sam sela u onu stolicu a ona mi je prebacila onaj peškir il' šta god da je to,oko vrata.
"Pa,šta ćemo sa tobom?"-upitala me.
"Paa,malo skratiti kosu iii..."
"Oboji seee!"-proderala se Ema dok je sedala na onu stolicu,na drugom kraju salona.
"A za šta ti treba frizura?"-opet me upitala ova žena.
"Za maturu...ali nam je tema kao u maskama da dođemo,pa..."
"Ahaa...a imaš neku masku ili...?"
"Pa i nemam nešto posebno,samo ona maska na lice.."
"Eeeh pa onda može ovako-uzela je u ruke kutijicu neke boje,te je okrenula ka meni-to ti je kao boja al se ispire nakon meseca,ili više.."-na kutijici je bila neka devojka plave kose,al ne ono plave blond,nego plava...kao more...
"Da! Može!"-rekla sam veselo,te je ona krenula sa svojim radom
.
.
.
Vraćam se kući sa Emom.Liam i Damielle su otišli kod njega,pa smo ostale samo nas dve.
Strašno mi se sviđa kosa,prelepo jee!
Konačno smo stigle kući. Ema je parkirala auto pored kuće te smo uzele svoje kuse i ušle unutra. Čim smo kročile u kuću,nešto mi nije mirisalo kako treba.Bilo je tiho,i suviše tiho.
"Dejmon?"-uzvikala sam dok sam izuvala čizme.
Dejmon se pojavio na vratima koja su vodila u dnevni. Izgledao je iznervirano. 
"Šta se dešava?"-upitala sam ga dok sam lagano koračala ka njemu.
"Mama i tata su ovde?"-rekao je mrzovoljno.
"ŠTA?!"-proderala sam se.
"Zdravo,dušo!"-iza Dejmona se pojavila mama sa velikim osmehom...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 03, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CreepyWhere stories live. Discover now