Megteheted

107 21 0
                                    

A lakásom küszöbét lépjük át Louisval. Miután megnyugodtunk megbeszéltük, hogy elhozok egy pár ruhát itthonról, mivel úgysem maradhatok ebben a lakásban. Louis szerint túl veszélyes lenne, bár nem teljesen értek ezzel egyet.

Ahogy belépünk hirtelen csap arcon, hogy mennyire rendetlenség van. Az első dolgom a kanapéhoz vezet, hogy megigazítsam rajta a párnákat és összehajtsam a plédet, amit tegnap hagytam szét.

-Bocsi, nem számítottam látogatóra. - mondom Louisnak kínosan felnevetve.

Tovább pakolok, gyorsan elrakom a mosogatóba a használt bögréket, majd átszaladok a hálóba és belegyűröm a ruháimat a szennyestartóba. Louis jön utánam és halkan kuncog rajtam.

-Tegnap itt volt Zayn és mégis így hagytad a lakást, miattam sem kell nagytakarítást csinálnod, bébi. Nem is érdekelne az sem, ha tényleg rendetlenség lenne, de egyébként nincs is. - miközben a törölközőmet próbálom beleerőltetni a műanyag kosárba Louis hátulról ölel át, így abbahagyom. Felegyenesedek, fejemet hátra hajtom a vállára és csak élvezem, hogy a testem hátsó felszínén érzem a testének a melegét.

A fejemben hallom a hangján a becézését és a szívem hevesen ver tőle. Elég vonzónak tűnik az ágy, esetleg a kanapé, vagy az olvasó sarkomban lévő fotel is. Kit álltatok? Még a padló is megfelelne. Nem gondoltam, hogy ennyire nehéz lesz visszafogni magamat, mikor eldöntöttem, hogy csillapítanom kell a vágyaimat. Nem segít rajtam az sem, hogy érzem Louis merevedését a combomnak nyomódni.

Kezemet abban a pillanatban Louis hajába vezetem, ahogy megérzem az ajkait a nyakamhoz nyomódni. Leheletkönnyű csókokat ad a bőrömre. Ahogy újabbakat és újabbakat ad, annyi helyről indul ki és fut végig az elektromosság az egész testemen. A derekamat simogatja közben, a saját lélegzetvételeimen kívül nem hallok mást.

-Te már megkaptad az ebédedet, én mikor következek? Éhes vagyok.

A szememet sem bírom nyitva tartani a csókjaitól. Eszemben sincs ellenkezni, nyugodtan felfalhat, ha erre vágyik. Én is erre vágyok.

Szembe fordulok vele és az ajkai után kapok. Hamarabb ér össze a nyelvünk, mint ahogy az ajkaink egymáshoz érnének. Szenvedélyesen csókolom és elkezdem hátrafelé tolni az ágyamhoz.

Louis hirtelen fordítja meg a helyzetünket, én kerülök az ágynak háttal. Megragadja a derekamat és megfordít, mielőtt felfognám mi történik, már az ágyon fekszek a hasamon. Louis egyik keze hátul a nyakamon van, annál fogva szorít az ágyhoz, a másik kezével a fenekemet markolja. Oldalra fordítom a fejemet és Louis oda hajol az arcomhoz.

-Megengeded bébi? - suttogja a fülembe.

A számból egy apró nyögés csúszik ki és hevesen bólogatok a szorítása alatt. Louis elengedi a nyakamat és végigsimít a gerincemen, egészen a fenekemig, majd mindkét kezével belemarkol a csípőmbe és felhúz a térdeimre. Gyors mozdulattal húzza a lábaimat terpeszbe. Minden érintésétől felpezsdül a vérem, ő pedig minden egyes négyzetcentijét a testemnek megérinti.

Borzasztóan zavar a ruha ami rajtam van, de örülök, ha levegőt tudok venni a simogatása alatt. Louis lassan húzza le rólam a nadrágot a térdemig, így már egy réteggel közelebb kerülök hozzá. Összerezzenek, mikor először rácsap a fenekemre. Nem fáj, csak váratlanul ér. Az előzőnél is lassabban húzza le az alsómat, jelzésképp meghúzgálja a térdeimnél az anyagot, így a könyökömre támaszkodva megemelem magam, hogy le tudja rólam venni. Abban a pillanatban ahogy lehúzza a felesleges ruhákat, a hajamba markol a tarkómon és határozottan lenyom a matracba.

-Maradj így! - utasít, miközben a pólómat tolja fel, de nem veszi le rólam.

A mellkasomon támaszkodok, kezeimet a fejem mellé teszem. Kicsit kényelmetlenül érzem magam így, hogy semmit nem látok abból amit mögöttem csinál, de bármikor oda tudok fordulni, ha valami nem tetszik, bár amit eddig csinált minden tetszett, nincs mitől tartanom. Végig húzza egyetlen ujját a gerincemen és csak a fenekemnél áll meg. Egy kis ideig csak néz, a csendes szobában hallom, hogy a légzése felgyorsul. Megérzem a csókjait a bőrömön, a combom aljától halad felfelé olyan lassan, hogy a farkam türelmetlenül megrándul a lábam között. Lágy csókkal halmoz el, hallom milyen nagyot nyel, mielőtt belekezdene.

Először csak egy nyálas csókot ad, utána azonnal megnyal. A nedves, meleg érzésre libabőrös leszek. A fenekem két oldalán tartja a kezét, néha belemarkol egy-egy nyalásnál. Halkan sóhajtozok minden újabb érintésnél. Louis egyre gyorsabban mozgatja a nyelvét, kezével folyamatosan szorítva a bőrömet, így én is hangosabb vagyok. A sóhajaimat átveszik a halk nyögések, csípőmet önkéntelenül mozdítom hátra ahogy lenézek a lábam között. A farkamból csepeg az előváladék, minden nyalásnál megrándul. Muszáj megfognom, muszáj éreznem a szorítást magamon. Fejemet visszarakom az eredeti pozícióba,  jobb kezemet pedig a farkamra vezetem. Nem akarok még elélvezni, ezért csak nagyon lassan mozgatom.

Louis hirtelen megmarkolja a csípőmet és magára húz. Gyorsabban kezd el nyalogatni, és belém mártja a nyelvét. Az érzéstől hangosan felnyögök és újra akarom. Ritmusosan kezdem el mozgatni a csípőmet, Louis olyan erősen markol a bőrömbe, hogy már fáj, de úgy érzem ez csak hozzátesz az élvezethez. Az arcára húz, belém nyomja a nyelvét és ott köröz. A szemeim fennakadnak, mozdulatlanul várom a gyönyör meleg érzését a hasam aljában, egyedül a kezem mozdul meg a farkamon.

Mikor már csak pár mozdulat hiányzik Louis megfogja a csuklómat és elhúzza a kezemet magamtól. Fogjuk egymás kezét a lábaim között, másik kezével szorítja a csípőmet, nyelvével mélyen bennem köröz és én szédülök az élvezettől. Forog velem a világ, a szemeimet összeszorítva fekszek az ágyamon, olyan hangosan nyögök, hogy a szomszédok panaszkodni fognak, de nem tudok ezzel foglalkozni. Az egyetlen amire figyelni tudok az a melegség a hasamban, Louis nyelve a fenekemben és a kezem a kezében.

Louis nyelve kihúzódik belőlem, egy frusztrált nyögés szalad ki a számon, de azonnal vissza is dugja. Kihúzza-visszadugja, szabad kezemmel a paplant markolom, a számon kapkodom a levegőt, nyögni akarok, de hang nem jön ki a torkomon. Annyira közel vagyok és még csak szólni sem tudok neki, de Louis nem hagyja abba. Szakaszokban élvezem tele az alattam levő paplan huzatát hangos, elnyújtott nyögés kíséretében. Louis még ezután is lágyan nyalogat egy ideig, majd egy puszit ad a fenekemre mielőtt elengedi a kezemet.

Mellém fekszik az ágyra, arca pár centire van az enyémtől. A szeme tele van vággyal, a pupillája körül csak egy vékony gyűrűben látszódik a kékség, az ajkai a nyáltól csillognak ahogy mosolyog rám. Kezével végigsimít a fenekemen, lenyomja az ágyra, majd a derekamtól fogva szorosan magához húz.

-El sem tudod képzelni mennyire finom vagy. - mondja, közben az arcomat simogatja a hüvelykujjával. Az arcom minden szegletét feltérképezi a szemével. - Ha tehetném egész nap csak ezt csinálnám.

Elmosolyodok. Érzem, hogy a szívem őrült tempóban kalapál, a mellkasom felmelegszik belülről. A hasamban a pillangók szárnyai csapkodnak amitől a gyomrom görcsben van.

-Megteheted. - suttogom.

Mi lenne velünk, ha egyikünk sem fogná vissza magát?

One of the BoysOù les histoires vivent. Découvrez maintenant