canım okurlarım beğenmediğiniz veya sıkıcı bulduğunuz yerleri yorumlarda belirtin.
iyi okumalar ≧◉◡◉≦ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎
*******************************************************
keşke son kez abilerime sarılabilseydim. keşke son kez Anıl abime onu çok sevdiğimi söyleyebilseydim. keşke son kez Atlas abime idolüm olduğunu söyleyebilseydim. keşke son kez Lodos abime bana babalık yaptığı için teşekkür edebilseydim. keşke son kez diğer yarıma sarılsaydım.
ilk defa ölüme bu kadar yaklaştım ve ben deli gibi korkuyorum aynı zamanda üşüyordum. gözlerimi kapattım o sırada adım sesleri duymaya başladım. biri bileğimi sıkıca sardı ardından kucağına aldı.
''şşş geçti meleğim.''
Yazarın bakış açısından
Sarp, Deniz'e bir şey olacak diye çok korkuyordu. ne kadar belli etmese de onun için endişeleniyordu. daha önceden kalma izler vardı bileğinde. eskiden de bileğini kestiğinde bu kadar acı çekmiş miydi?
Sarp Doruk KARA , Saye Deniz AKSOY ve Demir SALKIM onların kaderi birbirine bağlanmıştı. onlar üçüzdü. Sarp bunu 1 yıl önce öğrenmişti. Demir'i bulması kolay olmuştu. ama Sarp Demir'i değil Deniz'i istiyordu. onu 1 yıl boyunca aramıştı ancak hiç bir sonuç elde edememişti. ardından bebeklerin karıştığını öğrenmişti.
üçüzünü ilk gördüğü andan beri ona çok bağlanmıştı. gittiği her yerde bir adım arkasındaydı. sadece 1 gün onu takip etmemişti o gün de vurulmuş ve bileğini kesmişti. Sarp sadece kendini suçluyordu. Deniz ameliyattaydı o ise yere çökmüş ağlıyordu.
Sarp 17 yaşında olmasına rağmen güçlü bir mafyaydı. üvey ailesi de mafyaydı ama ölmüşlerdi. Sarp üvey ailesini oldum olası sevmemişti. Vural SALKIM 4 çocuğunu da bilerek karıştırmıştı. özellikle Sarp ve Deniz'in zarar görmesine sebep olmuştu. Sarp bu yüzden sadece Deniz'i seviyor ve değer veriyordu.
Deniz'i getirdiği hastane de kendisine aitti. ameliyathanenin kapısı açıldı.
''A Rh+ kan lazım.''
Sarp hızla ayağa kalktı.
''benim kanım uyuşuyor.''
Sarp kan verdikten sonra dinlenmeden ayağa kalktı ve tekrar ameliyathanenin önüne geldi.
1 SAAT SONRA
Deniz'in ameliyatı hala sürüyordu ve kimse bir şey demiyordu. Sarp sinirle duvarları yumruklamaya başladı. Deniz ameliyattan çıktığı anda Sarp onu yanına alacaktı. hemşire hızla ameliyathaneden çıktı.
''hastanın kalbi durdu. bildiğiniz herhangi bir kalp hastalığı var mı?''
Sarp biraz düşündü.
''kalp ritim bozukluğu var ve kalbi biraz zayıflamıştı.''
''tamam teşekkürler.''
Deniz'in kalbinin durduğunu duyan Sarp bir süre kendine gelemedi. boş boş duvara bakmaya başladı. yaklaşık yarım saat sonra ameliyat bitti. hemşire ile hasta yatağında bulunan Deniz ameliyathaneden çıktı.
Sarp hızla Deniz'in yanına gelip elini tuttu. Deniz, bilinci kapalı olmasına rağmen Sarp'ın elini sıktı. ister istemez Sarp'ın yüzünde bir gülümseme oluştu. Deniz onu hissetmişti.
''Deniz iyi mi?''
''iyi. şimdi onu odaya alıyoruz. kalbi bir ara dursa da hallettik. odaya aldığımız zaman onu görebilirsiniz.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek ailem
ChickLitbiraz sıra dışı bir hikaye:)) her hafta kavga eden Deniz 16 yıl önce hastanede karıştırıldığını öğrenir. daha da ilginci 5 abi, 1 ikiz ve 1 erkek kardeşe sahiptir.