-Fill-
Ανάβω ένα τσιγάρο.
Ρουφάω μια μεγάλη τζούρα και κραταω λίγη ώρα τον καπνό μέσα μου προτού τον αφήσω να φύγει.
Σε όλη μου τη ζωή προσπαθούσα απλός να φύγω. Εκείνη η γαμημένη μέρα μου στέρησε τα πάντα μου κατέστρεψε τη ζωή. Ηθελα να φύγω όσο πιο μακρυά μπορούσα από το 'σπίτι μου' και από όλο το χάος που διέλυε τη ζωή μου.
Και τώρα που το κατάφερα μετά από όλα αυτά τα χρόνια δεν μπορεί να μου ζητάει να ξανά γυρίσω πίσω. Προτιμώ να πεθανω παρά να παρω την επιχείρηση του στα χέρια μουΤώρα τα ταξίδια είναι ο μοναδικός τρόπος διαφυγής μου θέλω να αφήνω τον εαυτό μου να χάνεται μέσα στον κόσμο και να τα ξεχνάω όλα.
Δεν το βάζω στα πόδια αν έτσι φαίνεται, έχω μάθει να παλεύω, είμαι μαχητής απλός ξέρω οτι αν αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο θα εκραγώ και τότε θα φροντίσω να κανω στάχτες αυτή τη επιχείρηση μαζί με αυτόν μέσα.
Δεν έπρεπε να είχα γυρίσει πίσω ήταν μεγάλο λάθος εξαρχής και το ενιωθα μέσα μου ότι δε θα πήγαινε καλά. Ειλικρινά Δε ξέρω γιατί το εκανα. Είχα ηρεμίσει όσο ήμουν μακρυά από πατέρα μου, νόμιζα μάλιστα πως μπορούσα να προχωρήσω και να προσποιηθώ πως δεν υπάρχει αλλά τελικά.. εκανα μεγάλος λάθος τραγική ειρωνία ότι κάποια γεγονότα όσο και αν προσπαθώ με όλη μου τη δυναμη να τα θάψω μέσα μου δε ξεχνιουνται πότε.
Αυτό δε θα μπορούσα να το ξεχάσω.
Απλός δεν γίνετε.Για αυτο να φροντίσει να μείνει μακρυά μου.
Πρέπει να φύγω πρέπει να ξανά κλίσω πτήση το κλίμα εδώ δεν είναι πλέον καλο για εμένα όσο με ακολουθούν ακόμα αυτές οι σκέψεις πρέπει να φύγω μακρυά.
Η αλυσιδα που κουβαλάω μέσα μου έχει βαλθεί να σκοτώσει ότι μου έχει απομείνει.
Ξαφνικά /Προσπαθώ/ Να /Αναπνεύσω.
«Fill είσαι εντάξει; »
Αρχίζω να βήχω και τα ματια μου δακρύζουν τι συναίβει ;
" Ώπα ρε φίλε! μη το καταπιείς και όλας, λίγο ακόμα και δε θα μείνει τπτ»
Κοιτάζω το τσιγάρο στα χέρια μου. Πριν λίγο το άναψα πως γίνετε να τελείωσε τόσο γρήγορα; ποσό μεγάλη τζούρα εκανα!
Το πετάω κάτω και προσπαθώ να επαναφέρω την αναπνοή μου. Ο Στιβ με χτυπάει στη πλάτη και γελάει με τον πόνο μου.«Αν θέλεις να νιώσεις καλύτερα καντο τουλάχιστον με τις φιλενάδες μας που μόλις για καλή σου τύχει έφτασαν... στη πόρτα»
Ήμαστε στο σπίτι της Φαίης ξαπλώνουμε στη πισίνα της εκείνη μας ετοιμάζει cocktail ενώ μόλις έφτασαν οι σεξι φίλες της.
Το εχω ανάγκη αυτο και θα περάσουμε καλά απόψε.
YOU ARE READING
Love is in the πτήση 124
Romance«Τελικά μάλλον ήταν γραφτώ μας να ξανά συναντηθούμε» Η Ελίζα έχει πετύχει τους στόχους της και όλα όσα ονειρεύεται ή τουλάχιστον αυτο πιστεύει... Είναι αεροσυνοδός σε αεροπορική εταιρεία και ταξιδεύει σε όλο το κόσμο, έχει δουλέψει σκληρά για να π...