Minho
Gözlerimi çalan alarm ile açtım. Güneş ışığı yüzüme vurken sertçe perdeyi çekip güneşin gözümü yakmasını engelledim ve yataktan kalktım. Günlük rutinlerimi yapıp evden çıktım ve otobüs durağına gidip otobüsün gelmesini bekledim.
Beklerken telefonumu çıkarttım ve wattpade girdim biraz kitap aradıktan sonra aradığım kitabı buldum ve okumaya başladım. Fic aşırı iyidi ve bir kaç yere yorum yaptım. Ardından otobüs geldi ve otobüse binip fici okumaya devam ettim.
(...)
Okul bitince eşyalarımı toplayıp eve gittim ve telefonuma baktım. Yorum yaptığım fici yazar okumuş ve cevaplamıştı ve bende ona cevap vermiştim. Arkadaş gibi olmuştuk ve ardından "Sosyal medya hesabın falan var mı" dedim. Şans eseri onunda varmış. Hesabını bana verdi ve konuşmaya başladık.
Hanjisung:Selamm
Leeknow:Selam
Hanjisung:Tanışalım mıı?
Leeknow:OlurLeeknow:Adım Leeknow ama Minho diye bilirsin
Hanjisung:Tamam MinhoHanjisung:Benim adım jisung tanıştığıma memnun oldum
Leeknow:Bende memnun oldum jisung çok güzel bir ismin var.
Hanjisung:Teşekkür ederimm seninde çok güzel bir ismin var
Leeknow:Rica ederim saolLeeknow:Bu arada En çok hangi tarz şarkı dinliyorsun?
Hanjisung:Sanırım rock
Hanjisung:Peki sen ne tarz müzik dinliyorsun
Leeknow:Bende rock dinliyorum ama fazla değil
Hanjisung:Hobilerin neler pekii
Leeknow:Dans etmek, resim çizmek ve uyumak
Hanjisung:Bende uyumayı çok seviyorum APSKCĞAJFŞWKGŞSJŞGKSŞŞSMFİSMFİSFNŞSKFŞSKFŞSJFŞSJFŞAJFŞSNFŞSNCŞSMŞCKSL
Leeknow:APSJCĞWJFŞWKFPWKGLĞLSJİAMFŞAFKSŞFKĞWKFŞWMSŞLFİAGJĞWKGPWKF
Leeknow:Bi saniye hemen gelicem kapı çalıyor.
Hanjisung:Tamamm bekliyorum
Telefonumu kapatıp çalan kapıyı açtım gözlerime bakan Roséyi gördüm şuan ağlıyordu. Bi şey demeden bana sarıldı bende ona sarıldım teselli amaçlı.
"Rosé iyi misin ne oldu kötü bir şey mi oldu?"
"Lisayla ayrıldım minho, beni aldatıyormuş" Dedi ağlayan sesi ile. Hemen geri çekilip ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal sevgilim / MinSung
General FictionMinho şans eseri karşısına çıkan fice yorum yapar.