44.Bölüm

35 5 0
                                    

Bu dünyada güvenliğe karşı duyarsızlık, alkolizm kadar toplumsal bir sorundu.

Genevieve, utangaç bir şekilde gülümsemeden önce öfkeli Adeline'e belli belirsiz bir ifadeyle baktı.

"Üzgünüm. Daha dikkatli olacağım."

"Bana söz ver."

"Evet."

“Tek başınıza yola çıkmayın, öğün atlamayın ve haftada iki gün mutlaka dinlenin!”

"Ah, dinlenmek biraz zor olacak. Zaten yoğun bir programım var..."

Genevieve'i hâlâ tutan Adeline, Edwin ve Shane'e dik dik baktı.

Edwin şöyle dedi:

"Herkes senin Genevieve'i doğurduğunu düşünürdü, Adeline."

"Kalbimde yaptım."

Yüreğinden doğan kadın başrol.

Adeline özellikle eleştirel bir okuyucu değildi. Yazarın amaçladığı her şeyi kabul etme eğilimindeydi.

Üzücü kısımlarda ağladı ve öfkeyi kışkırtmak için söylenen noktalarda sinirlendi. Kitapta bazı mantık hataları olsa bile okurken fark etmedi ve kendini kaptırdı.

Sonuç olarak, doğal olarak her hikâyede kahramanı desteklemek durumunda kalıyordu.

Ayrıca, Adeline bizzat Genevieve'e bakmıştı. İlk tanıştıklarında içinde bulunduğu sefil durum Adeline'in kalbini parçaladı.

Keşke onu daha önce bulmaya çalışsaydı, Shane'in onu getirmek zorunda kaldığı ortam onu ​​bu kadar bağlamasaydı, belki de onu daha erken kurtarabilirdi, suçluluk duygusunun da bunda bir rolü vardı.

"Şey, Adeline. Söylediklerini takdir ediyorum, ama sonra... Bu, Majesteleri'ni babam yapar ve bu biraz..."
“……”

"Evliliğinizden önce doğan kızınız olarak beni kabul ederseniz minnettar kalırım."

Çift olması gereken iki kişinin baba-kız olması... Adeline'in suratı garip bir hal aldı.

"Bu komik değil."

Shane soğuk bir şekilde söyledi.

"Eğer Adeline'in çocuğuysa, evlenmeden önce veya sonra benim de çocuğumdur."

"Genevieve, babanı selamla."

Edwin araya girdi. Adeline gözlerini sıkıca kapattı ve bağırdı.

"Bu yanlış, ikinizin baba ve kız olması tuhaf! İkinizin çift olması daha mantıklı!"

"İkisini de sevmiyorum!"

"O zaman Genevieve'i de doğurmadın. O senin kızın değil, o yüzden bırak gitsin."

Shane, Adeline'in kolunu çekerek onu Genevieve'den ayırdı. Shane'in yaklaşımından açıkça hoşlanmasa da Genevieve tereddüt etmeden Adeline'den ayrıldı.

'Acaba ilişkileri düşündüğümden daha mı kötü?'

Ortamda pembe bir havanın izi yoktu; sadece soğuk, acımasız bir ürperti vardı.

Bu komik olmayan durumun ortasında, sadece Edwin gülüyordu. Şöyle dedi:

“Genevieve son zamanlarda çok fazla iş yaptı. İnsanları canlandırmak gibi…”

Edwin, Adeline'e kısık gözlerle baktı. Adeline, Shane'e dik dik baktı.

Hepsi o piçin suçu. Hepsi .

"Saldırıdan sonra insanlar imparatorluğun insanlığın hazinesine uygun davranıp davranmadığını sorgulamaya başladılar. Eh, muhtemelen sadece azizeyi tekeline almamızdan dolayı kıskanıyorlar."

“Bir insana bir nesne gibi davranmak…”

Genevieve, Adeline'in elini sıkıca tutuyordu, sanki iyi olduğunu söylemek ister gibiydi.

"Papa kışı atlatamayacak gibi görünüyor ve azizenin yakınlarda kalmasını istiyor. Bu yüzden parlamentoyla yapılan bir toplantıdan sonra azizenin kış arınma seferinin iptal edilmesine karar verildi."

"Uzaklara gitmediğim sürece sorun olmaz."

"Bunun sizin güvenliğiniz için olduğunu söylüyorlar ama aslında diğer ülkelerin bu tartışmayı bahane ederek sizi almalarından endişe ediyorlar."

"Başka ülkelerin beni kaçıracağından mı korkuyorlar?"

"Buna 'kurtarma' derlerdi, kaçırma değil."

"Mantıklı."

Adeline, azizenin insanlığın umudu gibi muamele görmesini bekliyordu. Ancak katmanları soyduğunda, azize sadece bir başka güç aracıydı.

Genevieve'in soğukkanlılıkla kabul ettiğinde yüzündeki kayıtsız ifadeyi görmek tuhaf hissettirdi.

"Peki ne yapayım? Bana tatil verir misin?"

Edwin genişçe gülümsedi. Adeline, Genevieve'in sorusuna doğrudan cevap vermeyeceğine dair bileğine bahse girebilirdi. Toplu monologların ustası olarak, başka bir teğete geçecekti.

"Siz evlendiğinizden beri tek bekar ben kaldım."

Shane, Edwin ve ben ne zamandan beri bir takım olarak kabul ediliyoruz? Beni bunun dışında bırakın...

"Annem durmadan beni sıkıştırıyordu. Eğer bugün itaatkar bir şekilde saraya dönersem, beni bir derse sürükleyecekti, bu yüzden kaçtım."

“Majesteleri, sizin nişanlınız yok mu?”

Yabancı bir prensesle nişanlı değil miydi? Adeline sorduğunda, Edwin umursamazca cevap verdi.

"Ah, bir tane vardı... ama üç yıl önce o ülkede bir isyan vardı."

"Ne?"

"Evlilik, iç savaşa dahil olmak için yeterince faydalı değildi, bu yüzden tazminatı kabul ettik ve nişanı bozduk. İyi bir anlaşmaydı. Birkaç ay önce isyancıların lideriyle evlendiğini duydum."

“……”

Adeline işlerin nerede yanlış gittiğinden emin değildi ama görünen o ki yabancı ülke türü bir direniş belgeseline dönüşmüş durumda.

"Annem beni en kısa sürede evlendirmeye kararlı. Kış Kuruluş Festivali'nde, kıtanın dört bir yanından uygun genç hanımlar buraya akın edecek."

"Aman Tanrım, çok meşgul olacaksın."

Genevieve'in cevabı çok cansızdı. Bu arada, Adeline Edwin'e sadece sempatik bir şekilde başını salladı, ona acıyordu.

Yakışıklılığı ve yüksek statüsüyle oldukça popüler olurdu. Sonunda evlenirdi.

Ya da değil. Onun için pek önemli değildi.

"Bu kış, işlerimde bana yardım etmeniz için ikinize de ihtiyacım olacak."

"Mümkün değil-"

"Genevieve, bir keşfe çıkmak ister misin? Başka bir saldırı olabilir ve kaçırılabilirsin. Zaten ölmeyeceksin, bu yüzden her şey yolunda ve güzel, ama..."

"Ahh, gerçekten mi! Ciddi misin?!"

Adeline, Shane'in araya girmesini umarak ona baktı, ama Shane sadece iç çekti, muhtemelen düğünü aceleyle yapmanın yol açtığı borcu düşünerek yüzünü buruşturdu.

"Sana benimle ilgilenmemeni kim söyledi?"

"Çocuk musun ?"

Edwin parlak bir şekilde gülümsedi.

Şeytanın melek gibi gülümsediğini söylerler, o da bunun mükemmel bir örneğiydi.

Bunun 'Son' Olduğunu Düşündüm, Sadece Değişmiş Bir Türe Dönmek İçinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin