Κεφάλαιο 24ο

77 14 4
                                    

Εδώ και μια ώρα στο κλαμπ και η διάθεση μου δεν είχε φτιάξει.

Είχα πιει σχεδόν ένα μπουκάλι βότκα και το μυαλό μου ακόμα κολλημένο στα ίδια πράγματα.

"Έλα άσε αυτά τα μούτρα και διασκέδασε" μου είπε η φίλη αλλά δεν την άκουσα.

Η Άννα σαν τρελή χόρευε και ενοχλούσε όποιον της γυάλιζε το μάτι και δεν μπορώ να κρύψω πως ζήλευα που εκείνη ήταν χαρούμενη και εγώ σαν την Μεγάλη Παρασκευή.

Ήπια άλλη μια γουλιά από το ποτό μου και ένιωσα κάποιον να ακουμπά την πλάτη μου.

Όταν γύρισα είδα έναν άγνωστο τύπο πίσω μου.

"Παρακαλώ;" του είπε και τον είδα να κοιτάζει το στήθος μου. "Τα μάτια μου είναι εδώ"

Ακούμπησα τα δάχτυλα μου στο πηγούνι του και σήκωσα το κεφάλι του.

"Εε ναι" είπε αμήχανα και συγκρατηθηκα να μην του πω καμία βαριά κουβέντα. "Γειά Χαρις" μου είπε τινοντας το χέρι του.

"Μπεα, χεστηκα" του είπα γυρνώντας του την πλάτη.

"Ει, τι γλώσσα είναι αυτή" τον άκουσα να μου λέει και του χάρισα ένα κωλοδαχτυλο. "Ρε μωρό μου, για να περάσουμε καλά ήρθε" συνέχισε και στριφογύρισα τα μάτια μου.

"Αγόρι μου, ποιος σου είπε ότι θέλω να περάσω καλά μαζί σου;" τον ρώτησα γυρνώντας για να τον κοιτάξω.

"Έλα μωρό μου, όλες θέλουν να περάσουν καλά μαζί μου" μου είπε πονηρά κλείνοντας μου το μάτι.

"Όλες εκτός από εμένα" του είπα ειρωνικά και παίρνοντας την τσάντα μου έφυγα από δίπλα του.

Μισούσα να πηγαίνω σε κλαμπ εξαιτίας αυτών των τύπων που το παίζουν γαμιαδες και νομίζουν πως όλες μπορούν να τις ρίξουν στο κρεβάτι.

Εγώ είχα τον πόνο μου και ο άλλος σκεφτόταν μόνο το πουλί του.

Ένιωσα κάποιον να με πιάνει από το χέρι και είδα πως ήταν ο τύπος από το μπαρ.

"Ρε μωρό" μου είπε με παράπονο.

"Πάλι εσύ;" τον ρώτησα. "Ρε φίλε δεν θέλω να με πηδηξεις τι δεν καταλαβαίνεις; Σε ποια άλλη γλώσσα θες να στο πω για να το καταλάβεις;" τον ρώτησα μην αντέχοντας άλλο.

"Ρε καυλα μου" ξεκίνησε να μου λέει περνώντας το χέρι του γύρω από την μέση μου και φέρνοντας με κοντά του. "Μην μου κάνεις την δύσκολη"

Πλησίασε για να με φιλήσει και εγώ ξεκίνησα να τον χτυπάω με τις γροθιές μου ώστε να τον απομακρύνω από πάνω μου αλλά δεν κουνιόταν.

"Άσε με ρε αλήτη" του ζήτησα.

Ο τύπος δεν καταλάβαινε και συνέχιζε να μου δίνει φιλιά στο λαιμό πάρα την θέληση μου.

Τότε ο σωτήρας μου ήρθε να με σώσει.

Με απομάκρυνε από τον τύπο που ήταν έτοιμος να με βιάσει.

"Ρε μαλακα όταν το κορίτσι σου λέει ότι δεν θέλει τι δεν κατεβαίνεις;"

Του έριξε μια μπούνια, έπειτα μια κλωτσιά και συνέχιζε να τον χτυπάει μέχρι να ματώσουν τα χέρια του.

Γύρισε να με κοιτάξει με ένα βλέμμα που σε σκότωνε. Δεν μπορούσα να κρύψω πως ήταν πολύ σεξυ έτσι άγριος.

Αυτός με τέτοια νεύρα σου άλλαζε τα φώτα και σε έκανε να ξεχάσεις το όνομα σου.

"Ευχαριστώ δεν ήταν ανάγκη" του είπα τινάζοντας το μαλλί μου.

Έπρεπε να του κρατήσω στάση ώστε να καταλάβει ότι δεν ήταν σωστό αυτό που έκανε.

"Τι δεν ήταν ανάγκη, αυτός ήταν έτοιμος να σε βιάσει" μου είπε έξαλλος. "Γιατί δεν προσέχεις; Που είναι η Άννα γιατί σε αφήνει μόνη σου" συνέχισε πιάνοντας με από το μπράτσο.

"Κύριος το χέρι σας" του είπα δείχνοντας του το χέρι. "Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για εμένα, τα καταφέρω και μόνη μου" του είπε έχοντας υψώσει λίγο τον τόνο της φωνής μου.

"Ναι το είδαμε" μου είπε ειρωνικά.

"Τι στο διάολο θες γαμωτο από την ζωή μου;" τον ρώτησα σπρώχνοντας τον προς τα πίσω. "Φύγε και άσε με μόνη μου... από τότε που μπήκες στην ζωή μου την έχεις καταστρέψει"

Με έπιασε από τα χέρια μου και με έφερε κοντά του.

"Μιλάς πολύ, υπερβολικά πολύ" μου είπε και ένωσε τα χείλη μας.

Ο τύπος είναι ψυχακιας. Δεν καταλάβαινε από λόγια.

Και εγώ επέτρεπα στον εαυτό μου να γίνομαι το παιχνίδι του.

"Άσε με ρε γελοίε" τον έσπρωξα προς τα πίσω και του έδωσα ένα χαστούκι.

Τον είδα να με κοιτάζει θυμωμένος και έτρεξα όσο γρήγορα μπορούσα ώστε να ξεφύγω από εκείνον.

Αυτός ο τύπος θα είναι η καταστροφή μου.



Story by ~ ntani_ela

Don't Blame Me Where stories live. Discover now