hazırlık

366 14 0
                                    

Konuyu degistirmek için
-aç mısınız bişeyler yiyelimmi. Dedim
- şey bizim gitmemiz lazım daha sonra yeriz. Dedi ve kalktik. Evin önüne doğru gidiyorduk ve cengiz
- buraya yeni taşıdığınız çok belli oluyor. Dedi. Neyi ima etmeye çalışıyordu
-hı
- şurdaki evi görüyormusun. Ordan geçerken dikkatli olmalısın. Gece geç saatlerde dışarda durmamalisin hatta balkona bile cikmamalisin. Ayrica o tarafa doğru giderken bu kadar kısa giyinmemelisin. Dar pantalon bile giymemelisin.
- neden dağ başımı burası. Dedim kim karisabilirdi ki buna.
- işte o evde EROS oturuyor
-EROS mu. Oda kim.
-Erol,Rasim,Oğuz, Sertaç. Buralarin piskopatlari olur kendileri.
-babam bile benim ne giydigime karismazken onlar kim oluyorda benim ne kadar kısa giyinip giyinmedigime karisabilir. Hem ne yapabilirler ki. Dedim Sarp üzerime doğru gelerek sessiz bir şekilde
-bacaklarina yazık olur. Çizerler. dedi.
- öylemi çizsinlerde gorelim o zaman. Bu gece bikinilerimi giyip sokağın ortasında bağıracagim.
- bence bunu yapmak istemezssin. Dedi
- bence sizinkilere söyle bikinilerinizi giyip bizim eve gelin. Havuz partisi yapalım. Dedi Sarp. Onlarin evinde havuz mu vardı.
- havuz partisimi. Sizin evde havuz mu var.
-yok ama havuz partisi için havuza mi gerek var. Dedi sarp. Sanırım Sarp biraz iyi değildi. Yani biraz dingil mi desek.
-yani. Benim bildiğim kadarıyla öyle. Dedim.
-ama olması gerekmez. Dedi. Salak filandi ama çok tatliydi insan onu kiramiyordu.
-tamam. Dedim ve devam ettim. Zaten kim demiş ki illa öyle olcak diye öyle değil mi cengiz.
- ah evet. O zaman akşam geliyorsunuz.
-hıhı kızlara soyliyim aksam bikinilerle havuzu olmayan havuz partiniza geliriz. Dedim ve evin kapısına doğru ilerleyip içeri girdim. O kadar araştırma yapmıştım ama EROS hakkında hiçbir şey yoktu. Neyse diyerek hemen yukarı kızların yanına gittim.
-kzlar bilin bakalım kimin yanından geliyorum ve akşam nereye gideceğiz.
-kuşum merak ettirme bizi söyle hadi. dedi hande
-size sadece nasıl hazirlanmaniz gerektiğini söyleyeceğim şimdi iyi dinleyin
Güzel bikininiz varsa onları giyinin ve akşam için mükemmel olun
-ne bikinisi. Gece gece denize filan mi gircez.
-hayir islanmayacagiz. Sadece dediklerimi yaparsanız mutlu olursunuz. Ayrıca bugün herkes kendi odasinda yemeğini yesin ve hazirlansin. Birde yemek hazirlamakla uğraşmayalim. Dedim. Herkes merakla söylediklerimi dinliyordu. Hemen odama gittim. Ve banyo yapıp temizlenmem lazım di. Hemen banyoya gidip uzerimi cikarttim. Makyajımi temizledikten sonra saçıma bakım kremini sürdüm. Beş altı dakika beklettikten sonra saçımi yikadim. Vücut losyonlarimida sürdükten sonra saç bakiminin ikinci aşamasına geçtim. Daha sonra saçımi şampuanlayarak düzgünce banyo yapmıştım. Bornozumu giyerek odama geçtim. Odamda kahve makinesi olmasi benim için büyük bir şansti. Kendime kahve hazirlayarak cilt bakımıma devam ettim. Kremlerimi sürdüm. Bugün straplez sarı bir bikini giyecektim. Onları hazirladiktan sonra takacagim bileklikleri ayarladim. Saate baktigimda 4.45 e geliyordu. Yüzüme maske uygulayip bir ,bir buçuk saat uyumak için yatağa uzandim. Rüyamda annemi görmüştüm. Bugün Emrenin söyledikleri canımı acitmisti. Uyandigimda saat 7.54 tu saat 8 e geliyordu. Hemen kalkıp yüzümü yikadim. Saçıma sürdüğüm kremi durulayip taradim. Sacimi topuz yaptim. Ama özensiz bir topuzdu. Sacimin bu tarafini çok seviyordum. Acinca sanki kuaförden çıkmış gibi bişey olacaktı. Üzerimde sadece uzun beyaz bir t- shirt vardi. XXL bir t-shirt. Bu yüzden iç çamaşırı giymemistim. Makyaj yaptığım masaya oturdum. Koyu kırmızı ruj surdum. İnce bir eyeliner ve rimel sürdüm. Sade makyaj yapmayı seviyordum. Yüzüme çok fazla kimyasal sürmeyi sevmiyordum. Saat baya geç olmuştu. Artık gitmemiz lazımdı.

- Cengiz in ağzından -

Bu gün Sarp in yaptığı patavatsizlik ilk başlarda kötü gibi gözüksede hersey odama çıktığımda güzelleşmeye başlamıştı.
Odama çıktığımda Alya yi görmüştüm. Odalarimiz karsilikliydi. Ama o beni görmemişti. Perde açık hazırlanıyordu. Ilk önce banyoya gitmisti. Bir insanin duş alması 3 saat mi surerdi ya. Tam 3 saat onu beklemistim. Banyodan çıktıktan sonra üzerine beyaz bir t - shirt giymisti kendime engel olamayıp onu izliyordum. Vücudu çok güzeldi. Nerdeyse herseyi görmüştüm. Saat nerdeyse dokuzdu ve hala hazırlanıyordu. Sarı bir bikini giymisti. Saçlarını da açmıştı. Saçları sabah dümdüz du ama şimdi hafif vir dalgası vardı. En son odadan çıkmadan önce oje de sürmüştü. Bu kızlar neden bu kadar çok uzatiyordu ki bişeyi. Alt tarafi karşı eve gideceklerdi.

- Alya nın ağzından -

En son koyu kırmızı ojemi de sürüp odadan çıkmıştım. Hazirlanirken yemek yemeyi unutmustum. Hemen birkaç bişey atistirdim. Kızlar da bes dakika sonra gelmişti. Artık hazırdık. Kendime son kez aynada baktigimda güneş gözlüğümu taktim ve dışarı çıktık. Kızlar hala nereye gidecegimizi bilmiyordu.
-Alya hadi söylesene artık nereye gideceğiz.
- bakın şimdi sabah karsidakilerle karşılaştım.
- nee. Diye bagırmıştı gözde.
-bekleyin asıl bomba şimdi geliyor. Şu an onlara gidiyoruz. Şşş sakın bagirmayin hadi gidelim. Dedim.

Medya sarp

KARŞI KOMSULARIMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin