Estimat t'he de deixar

5 1 1
                                    

Estimat, t'he de deixar.

Potser podría dir-t'ho a la cara o mig insinuar-t'ho... Però em sembla que el millor és deixar-te de manera decidida.

Ja sé que hi ha moltes maneres més suaus o més romàntiques d'acabar una relació. Podria dir-te que et deixo perquè el nostre amor és impossible o perquè algú s'ha interposat entre nosaltres. Però t'enganyaria. I m'estimo més ser-te sincera perquè et tinc massa estima per dir-te mentides.

Senzillament, et deixo perquè vull viure noves experiències, tenir noves sensacions i fer la meva vida.

Tinc ganes de ser jo mateixa, de fer amics nous, de conèixer gent i de veure món.

Aquests dos anys al teu costat han estat meravellosos. Hem descobert tantes coses junts! Hi ha tantes vivències, tants records bells i dolços de recordar amb tu! Ara mateix em venen a la memòria les passejades pel parc de Vilanova fins que es feia fosc, les pujades els caps de setmana a Sitges a veure els avis que ens feia uns plats d'arròs amb ou ferrat que trobàvem boníssim, o les vacances en aquell càmping que es deia Begur, a Menorca amb aquelles platges que al teu costat van ser esplèndides i molt relaxants. I podria recordar moltes coses més, totes tan boniques...

Però m'estimo més no recordar mes records amb tu perquè llavors em serà més difícil deixar-te, és com les roses que són molt boniques i fan molt bona olor però... Sempre tenen aquelles punxes que si ta les claves et deixen una ferida, i prefereixo no ferm-he mal.

En tot aquest temps que hem estat junts, no m'he trobat mai sola. Tu sempre has estat al meu costat. Sobretot en els moments més durs. No m'has fallat mai.

De vegades em fa la impressió que hem estat junts tota la vida i que no podré viure sense tu. És com si formessis part de mi. És per això que encara et demano amb més força que t'apartis del meu camí.

Una cosa que et vull demanar és que, si us plau, no intentis veure'm. Amb això, l'únic que aconseguirem és que la separació encara fos més dolorosa, lenta i traumàtica.

Per acabar, només vull dir-te que faig el que crec que he de fer.

Adeu, Estimat xumet.

PD: T'he de deixar perquè vull ser una nena gran i les nenes grans ja no en portem de xumet

Imagina't com es riurien de mi els nens de l'escola si encara em veiessin arribar amb tu.

Estimat, t'he de deixarDonde viven las historias. Descúbrelo ahora