היי לכל מי שהגיע.ה לכאן, בכוונה או בטעות!
עברה חצי שנה מאז שהעליתי את הפרק האחרון בספר 😅😶
כתוצאה מכך, אני מבינה שאולי חלק מהקוראים והקוראות של "גורל של נבלים" כבר לא ממש זוכרים חלק מהעלילה (מובן לגמרי 😭).
לכן, החלטתי להוסיף את הפרק הזה, שמכיל תקציר של העלילה עד כה (פרקים 1-11). יכול להיות שאמחק אותו בהמשך, בגלל שבעתיד קוראים חדשים לא באמת יזדקקו לו, אבל כמובן שאחכה מספיק זמן לפני שאעשה זאת.
אם סיימתן.ם לקרוא את 11 הפרקים הראשונים ממש עכשיו, תרגישו חופשי לדלג על הפרק הזה✨
אם אתם בטוחים שאתם זוכרים את כל מה שקרה עד כה, זה גם בסדר גמור לדלג 😊👌🏻 אבל אני בכל זאת ממליצה לכן.ם לקרוא את הפרק הזה, כי (מניסיון אישי שלי לפחות) אחרי תקופה ארוכה כל כך של המתנה את.ה אף פעם לא יכול.ה לדעת כמה שכחת ^^
שימו ❤ שלא אסביר בתקציר הזה על הדמויות עצמן (כי אין בזה באמת צורך, מי שקרא.ה יודע.ת 😉).
אז, בואו נצלול לעניינים!
***
אופליה משתתפת בטקס הנסתרות - מבחן הגמר של התואר שלה, לו התכוננה חודשים רבים, שמטרתו להכריע האם היא ראויה להצטרף לקבוצת העילית של מאתרי הפלאים. זוהי משרת החלומות שלה, אבל בדיוק כשהיא מצליחה להתגבר על הקללה המנטאלית כחלק מהמבחן, היא מאבדת שליטה ומבצעת קסם אפל עוצמתי לעיני הקהל, ויחד איתו היא מזמנת אבן ספטריאן קסומה.
האבן והקסם האפל מזוהים עם הספטריאנים, שישה לוחמים מרושעים שחיו לפני אלף שנה, ואשר על פי הנבואות אמורים לחזור שוב. אותן הנבואות מנבאות גם כי ששת הנבחרים, לוחמים גיבורים שהביסו לפני אלף שנה את הספטריאנים, אמורים לשוב גם הם, להילחם בספטריאנים שנית ולנצח אותם אחת ולתמיד.
אופליה מוצאת את עצמה נמלטת ממשמר האצולה. באותו הזמן ליירה והאנטר מחוללים מהומה בשוק ג'ספרין, עוזרים לה לחמוק מהשומרים ומביאים אותה לפונדק "שלושת החיצים". ג'יידייט, הבעלים של הפונדק, מספר לה כי הם גלגול נשמותיהם של הספטריאנים, וכי המשמר ומשפחות האצולה יהרגו אותם ללא היסוס אם יגלו זאת. מאחר והשישה עלולים בכל רגע לאבד שליטה על הקסם האפל שלהם, כפי שקרה לאופליה במבחן הנסתרות, הדבר מונע מהם את האפשרות לחזור לשגרה והם נחושים בדעתם למצוא דרך להיפטר מהקשר הכובל אותם לספטריאנים שחיו לפני אלף שנה. אופליה מסכימה להצטרף אליהם בשביל המטרה הזו.
בינתיים באחוזת הידנייט, קירן שולח את מפקד הצבא שלו סיילאס יחד עם תגבורת לעיר סיטרין, עיר גדולה המוקפת בחומה עגולה, על מנת למצוא את אחד הנבחרים. הוא עושה זאת בעקבות מידע שקיבל, על פיו קסם טהור (המזוהה עם הנבחרים מהנבואה) בוצע שם לאחרונה, והוא מבהיר לסיילאס את החשיבות שבמציאת הנבחר בהקדם, לפני שמישהו ינסה לפגוע בו.
YOU ARE READING
גורל של נבלים
Fantasyחלפו אלף שנה מאז הובסו ששת הסֵפְּטָרִיאָנִים, לוחמים אפלים ומרושעים שזממו להשתלט על ממלכת גֵ'מָאִיטֶר, בקרב הגורלי והמכריע במצודת הדרקון העתיקה. הודות לנבחרים, שישה גיבורים וגיבורות שהקריבו הכול כדי להביס אותם, נשלחו הספטריאנים אל אובדנם והקסם האפל...