84.Bölüm(Göz yaşları)

3 1 0
                                    

Yeni bölüme hoş geldiniz.

İYİ OKUMALAR.

...

BÖLÜM ŞARKISI: Şıkır Şıkır~Gülben Ergen & Mustafa Sandal

İyi dinlemeler.

...

Eren Açıkgöz çok sevdiği arkadaşının evine gitmişti.

Bugün arkadaşının doğduğu gündü fakat akşam vaktine rağmen ses çıkmamıştı Ateş Akay'dan.

Zaten nasıl çıksındı? Sevdiği kadından tek bir haber alamıyordu.

Anka Altınışıktan bir haber acısını çekerken Anka Altınışık'ın aklında birşeyler vardı.

O yüzden hemen sevgilisinin karşısına çıkmak istememişti.

Eren kapıda bekledi ve sonunda Ateş kapıyı açtı. Arkasına çok üzülüyordu. Bu bekleyiş arasında az biraz zayıfladığını farketmişti. Oldukça uykusuz görünüyordu ve saçları dağılmıştı.

Fakat yüzündeki hırstan hiç eksik yoktu.

Aynı özlemden eksik olmadığı gibi.

Ateş Eren'i içeri davet etti ama Eren girmedi.

"Sen git ve hazırlan. Seni almaya geldim." dedi Eren.

"Bi haber mi var?" diye sordu Ateş heycanla.

"Yok. Bugün senin doğum günün. Böyle boş geçmesine izin veremem." dedi Eren. Arkadaşından birşeyler saklamayı sevmiyordu ama Anka'nın isteğide buydu.

Anka kendine verdiği o sözü tutmayı çok istemişti halbuki...

Ateş'in gözlerindeki anlık parıltı söndü. Yerini o derin acıya bıraktı. "Ben bir yere gitmek istemiyorum Eren." dedi yorgunlukla.

"Benimle gelmek zorundasın Ateş." dedi Eren kararlılıkla. Eğer Ateş'i götüremezse muhtemelen arkadaşlarından biri kafasına sıkardı.

Ama hangisi tam karar verememişti.

"İstemiyorum Eren." dedi Ateş bıkkınlıkla.

"Eğer üstümde bir hakkım varsa helal etmem Ateş Akay!" dedi Eren sert bir ses tonuyla. "Ve ben oldukça ciddiyim." dediğinde bir dakika kadar Ateş orda öylece durdu.

"Bekle beni burda." dedi sonrasında.

Eren Ateş içeri gittiğinde kendi çapında ufak bir kutlama yaptı.

Başarmıştı.

🖤

B

ileğime inci taşlardan oluşan bileziği de taktığımda bir tur etrafımda döndüm.

Yapıyorsun bu işi kızım sen. Baya yapıyorsun bu işi. Yazın ortasında tatlı olacağım ayağına süveter giyen bir manyaksın. Üstüne altında gömlek var. Gideceğim yer serin olacak Huriye. Kes sesini. Aman. Ne bok yersen ye Anka! Kendi kendime Huriyeye güldüm. 

Soft bir yeşil olan eteğim kombinime uymuştu.

Çantamı aldım ve çıktım. Su'nun arabasını ödünç almıştım açıkçası.

Şuanlık beni arabayla alabilecek bir Ateş yanımda değildi.

Arabaya atladım ve gaza bastım.

Ünlenmiş Aşk 💫❤️‍🩹🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin