1..

1 0 0
                                    

Elmāra POV:
Bija 1.septembris, tik ātri paskrēja vasara, nu jau atkal skola... pēdējais gads es tam nevarēju noticēt, tā es jau pabeigtu pagaišgad skolu bet nu... rekur es esmu šeit..
*es iegāju klasē un aplūkojos apkārt*
Es nodomājos
"Visi tik ļoti mainījās, kāds matus nokrāsoja, kāds palika brūnāks... fuj.... niggeri jobanie"
Es apsēdos pie saviem draugiem mēs runājām

Sofijas POV:
Es kavējos uz 1.septembri.. es visus biju lamājusi nost, es ieskrēju klasē un nu redzēju viņu.. vai... es jutu kā kļuvu sarkana..
"Tu kavē.. apsēdies" ierunājās skolotāja
Es apsēdos, pilnīgi apmulsusi, vai tas ir... Elmārs?! Es nekad nebiju iedomājusies ka man iepatiksies tāds kā viņs..
Nē.. nē!!!! Viņš man nepatīk nē!!!
Es noslēpos savās rokās.. sarkana...
Mana draudzene Simona redzēja to un pajautāja
Sim: "Sofij tev vis ok?"
Sof: "Jā.. tik.. nekas.."
Sim: "Okey.." viņa nomurmināja

Pienāca dienas beigas es biju mājās taisiju tik tokus, es nekad nebiju domājusi ka mani klasesbiedri būtu atraduši manu acount...

Bija pagājuši vairāki mēneši kopš septembra, vienu garo starpbrīdi es ar Simonu taisīju tik tok un tad es pamanīju... ka pa gaiteni iet viņš.. Elmārs.. "bāc" es nodomāju, bet tad es sapratu ka varu izcelties ar savu superīgo deju...  es pagriezos un pietupos izstumjot savu dirsu, man likās tas ir seksīgi, un to ka vecākiem puišiem tas patīk, es cerēju ka viņš vakarā man uzrakstīs.. bet tad..
Sim: "Sofij wtf kas tas bija?!"
Sof: "es.. uh.. es-"
Sim: "Visu manu tik tok sabojāji kas tas reali bija?!"
Sof: "es- es centos būt seksīga okey?!"
*Simona sāka smieties*
Es apklusu...
Sim: "Tu vari necensties"
Es noklusēju...

Es vakarā nodomāju varbūt uzrakstīt Elmāram.. un tad es saņēmos
S: "Čau te Sofija, ko dari?"
E: "Čau? Uhm īsti neko??"
S: "Nu labi.. es gribēju vaicāt vai varētu man palīdzēt ar mācībām.. man pēdējā laikā bisk klibo un arī skolā īsti neesmu"
E: "Jā.. taka varētu"
S: "Varēsi rīt pie skolas bēniņu durvīm?"
E: "ok"

Ak vai.. diez... vai varētu pamēģināt ko izdarīt....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tas nevar būt...Where stories live. Discover now