||𝚗𝚊𝚐𝚒 𝚜. 𝚏𝚏.|| - 𝚎𝚕𝚝𝚒𝚝𝚔𝚘𝚕𝚑𝚊𝚝𝚊𝚝𝚕𝚊𝚗

92 8 50
                                    

Suzume2Moon kérésére ♡

𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎: blue lock

𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛: nagi seishiro

𝚝𝚢𝚙𝚎: character(male!) x OC (fem!)

𝚙𝚎𝚛𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎: E/3

𝙾𝙲: Suzume2Moon OC-je!
név: Itoshi "Rui" Mei
nem: nő
életkor: 16 éves
magasság: 172 cm
hajszín: fekete
szemszín: türkizkék
háttér: Mei Itoshi Rin ikerhúga, aki bátyjaihoz hasonlóan nagyon tehetséges focista, így mindig is a fiú csapatban játszott álnéven. A Blue Lock-ba is meghívót kapott, ahová - magát megint csak fiúnak álcázva - el is ment. Mindenki elől titkolja, hogy lány. A V csapatba került, ahol Nagi, Reo és Zantetsu hármasa lett közelebbi barátja. Mei nincs jóban a bátyjaival.
𝙱𝚘̃𝚟𝚎𝚋𝚋𝚎𝚗: Suzume2Moon THE CHALLENGER c. könyvében, amit csak ajánlani tudok! (Én amiatt a sztori miatt kezdtem el a Blue Lockot)

𝙹𝚘́ 𝚘𝚕𝚟𝚊𝚜𝚊́𝚜𝚝! ♥︎
▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂

𝙹𝚘́ 𝚘𝚕𝚟𝚊𝚜𝚊́𝚜𝚝! ♥︎ ▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂

Itoshi Mei zaklatottan ült fel tatami matracán. Már rég aludnia kellett volna, de nem tudott, éppen hogy csak egy kicsit elszundított, mikor rémálmok törtek rá. Gondolatai folyton Sae és Rin körül jártak. Hol arra gondolt, hogy milyen jó lenne ismét együtt játszani, hol arra, hogy tovább kell edzenie, hogy olyan jó legyen, mint ők, vagy még jobb. A Blue Lockban inkább a másodikra volt esély, így hangtalanul feltápászkodott és kisurrant a közös hálószobájukból. Nem is figyelt rá, hogy van-e rajta kívül valaki, aki szintén nem tud aludni.

Az egyik gyakorló pályára ment és bemelegítésként futott néhány kört, miközben átgondolta, hogy mire is akar edzeni.

Először is rúgott párat kapura a lehető legmesszebbről: mind a hálóba fúródott a jobb, vagy bal felső sarokban. Elégedett is lehetett volna magával, de tudta, hogy most semmilyen zavaró, vagy hátráltató tényező nem állt az útjában mint egy igazi meccsen: a megannyi zaj, a védők, a kapus, a saját csapattársai helyzete... Bár valószínűleg úgy is belőtte volna őket.

Inkább a cselezésre fordította a figyelmét. A megfigyelőteremben sokszor látta már a Z csapatos Bachira elképesztő trükkjeit, amik nem csak lenyűgözték, de motiválták is. Csinált néhány emelést és fordulást, de nem tudott nem gondolni arra, hogy mennyivel egyszerűbb lenne, ha lenne egy gyakorló társa.

𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜||𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕 𝚎𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 /ʀᴇǫᴜᴇsᴛs ᴄʟᴏsᴇᴅ/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن