★¹⁴

71 5 4
                                    

Kapi acilma sesi duydugumda uyanmistim. Rafein geldigini anlayip biraz daha uykuma devam etmek için gozlerimi kapadim.Ayak sesleri yanıma dogru gelince ne yapacagini anlayamayip gozlerimi acacaktim ki yüzümün ustune bir sey bastirildi.Bir anda nefessiz kalmamla gozlerim genisce acildi.Kafamin ustune bisey bastirildigindan gozumude tam acamadim.Yastik oldugunu anladığımda ne alaka diye dusunsemde üstündeki yastigi tutan kisiye direnmeye ittirmeye çalışıyordum.Oyle buyuk gucle itiyordu ki nefes alamamaya basladim.Sonra aklima bir anda bunun hep filmlerde de oldugunu ve her böyle sahne gördüğümde bogulan kişinin hareketsiz yatip üstündeki kişiyi niye fakelemedigini dusundugum geldi.Eger bogulmus numarasi yaparsam belki ustumdeki sahsiyet durar diye düşünüp cirpinmayi bıraktım.Tabi ben bunlari düşünürken zaten gayet nefessiz kalmistim.Hareketsiz durmamla ustumdeki kisi gülüp yastığı bastirmayi birakti.Ustumdeki agirligin yok oldugunu hissettigimde demin ustume oturduğunu anladim ama can havliyle onu idrak edememiştim.Ustumden cekilmesiyle yastigi alip ayak seslerinin geldigi tarafa firlattim.

-Orospu cocugu!

Yatakta oturur pozisyona gelip nefeslenmeye calsitigimda karsimda babamin oldugunu gordum.

-Seni orospu c-Ne?

Babam denen herif gayet sarhos gözüküyordu.Sarsak adimlari degisik gülümsemesi ve kokusu bunu kanitliyordu.Buraya nasil gelmisti beni nasil bulmuştu iceri bu halde onu nasil aldilar diye dusunsemde suan tek dusuncem odadaki yarali ben ve sarhoş adamdi.Onu gördüğüm andan itibaren sizlayan karnimdaki yara sanki yeniden kursun yemis gibi daha fazla acimaya baslamisti.Tepki veremez halimle yüzüne bakmaya devam ettim.Hemsire cagir dugmesi tam arkamda kalıyordu.Tek basisimda bir dakika dolmadan hemsire gelirdi.Ama ben basana kadar yanima gelip beni durdurmayacagini dusunmuyordum.Ani hareketle arkami donmeye çalıştım ama bunu hızlı yapmamla daha fazla sizlayan yaramla anlik dursamda elimle düğmeyi bulmaya calisyordum.Yanima yuruyen babamla bakışlarımı ondan hala cekemeyip yüzüne bakiyordum.Bana acimasini istedim sadece o an.Yanima iyice yaklasinca son kez arkami donup hemşire butonuna basmaya çalıştım ama tam arkami donup elimi uzattigimda sacimdan beni geri cekmesiyle sacimin acisiyla gözlerim doldu.

-Birak beni!

-Bekle sen bekle.

Beni sertce yataga sirtustu yatirip silahini cikardiginda gozlerimi kapatip gercekligini sorguladim kendi kendime.Belki ruya goruyorumdur diye ama yarama dokundugu anda gercek olduğunu anladim.Karnimdaki silah yarasina parmagiyla bastırınca o an aciyla ciglik attim.Agzimi kapatmaisyla yarama parmagini ittirmesi bir oldu.Cigliklarim elinde kaybolurken gozyaslarim eline dokuluyordu.Parmagini daha derine ittirip haraket ettirdiginde beni daha cok ciglik icinde birakinca acidan bayilmak üzereydim.Yaramdaki elini cikarip silahını alinca artik durduramayacak durumdaydim.Tek elini agzima bastirip diğer elindeki silahinida kafama yaslayinca elimden hiçbir sey gelmiyordu.Yalvarislarim avcunun ardindan boguklasirken sesim çıkmıyordu bile.

-Oldurecegim seni!

Tehditiyle bir an duraksadim.Korkuyla baktigimi gorunce devam etti.

-Sen olmazsanda abini.Biriniz illa ki olecek!

Konusmasiyla zaten korkmuyormus gibi daha da korkmaya başladım.Karnımdan akan sicak kani hissediyordum.Yarama bakip daha cok ciglik attigimda silahini kafamdan cekip namlusunu yarama bastirinca artik danayamaz hale gelmiştim.Yara tamamen acikmisti dikislerimi acmisti manyak herif.Bagirsamda kimsenin beni duyacağı yoktu.

-Ne zaman rahata ermis kurtulmus gibi hissetsen birinizin hayatina son vermek icin bir adim gerinizde olacagim kucuk kizim.

Sacimi oksarken konusmasiyla kafami uzaklastirmaya caksiiyordjm ondan.Vucudum acidan titremeye başlayınca gözyaşlarım daha fazla akmaya basladi.Gozlerimi sikica kapatip bu anin bi kabus olmasini umut ediyordum.Onun kahkahasiyla gozlerim kararmaya basladi.Kapinin acilmasiyla biri koşarak babami yere fırlatmisti ama kim oldugunu secemiyordum.Kararan gozlerim ve bulaniklasan bakisimla sadece sari saclarini goruyordum.Yanima gelip adimi soyleyince seslerin buğulu geldiğini farkettim.Yavas yavas gozlerim kapaninca kendimi uykuya biraktim.

left hand freeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin