GÜVENLİ VE KEYİFLİ BİR OKUMA DENEYİMİ İÇİN LÜTFEN ÖNCE AŞAĞIDAKİ MADDELERİ OKUYUNUZ.
• Bu hikaye, Hacker | Minsung adlı hikayemin en baştan düzenlenmiş halidir. Anlatım bozuklukları, yazım yanlışları vs. gibi şeyler giderilmiştir. (ya da en aza indirilmiş)
• Mevcut bölümlere hikayeyi değiştirmeyecek tarzda yeni eklemeler yapılmıştır. Yani ilk kitapta yer almayan pek çok şeyi bu kitapta okuyabileceksiniz. Yeni sahneler sizi bekliyor.
• Minho'nun yazım hataları tamamen bana ait. Ikukwklk karakteri harika bir dil bilgisine sahip. (ama ben a0 Türkçe kullanıyorum💔) diğer karakterler ise işlerine geldiğinde düzgün, gelmediğinde a0 şeklinde konuşuyor.
• Diğer kitabı değiştirmek yerine ayrı bir kitap olarak düzenleme yapmak istedim. Böylece kalemimin gelişimini daha net bir şekilde görebilme fırsatına sahip olacağım. Ayrıca ilk versiyonda yapamadığım şeyleri burada özgürce yapabileceğim. (her bölümde çokça değişim ya da eklemeler olmayacak)
• Hikayemin yorumlarında ana kitap olan Hacker'a ait herhangi bir spoiler, bir başka hikayeye ya da yazara yönelik yorumlar ve ship kavgaları görmek istemiyorum. Lütfen yalnızca okuduğunuz şeyi baz alarak yorum yapın. Ve lütfen bu kitapta küfürlü yorumlar yapmaktan kaçının.
• Hacker'ın uzun bir kurgu olduğunu göz önünde bulundurunuz ve bunun bilincinde olarak okuyunuz. Yorumlarda hikayenin uzunluğu için söylenmek yerine direkt olarak okumaktan vazgeçmeniz herkes için çok daha iyi olur diye düşünüyorum.
• İlk kez okuyacaklar için ana bilgilendirme; Hacker, klasikleşmiş olan malum Watty hikayeleri eleştirmek, nelerin yanlış ve nelerin doğru olduğunu gösterebilmek için yazılmış olan bir kurgudur. Haliyle bolca kamu spotu sizi bekliyor olacak.
• Hacker'ın bu versiyonu oldukça açık, detaylı ve daha gerçekçi bir yazıma sahip olacaktır. Bazı durumlarda mideniz bulanabilir ama ben insanlık hallerini olduğu gibi yansıtma taraftarıyım. Gerçek hayattan kaçamazsınız, kaçmamalısınız. (evet, smutları da açık, uzun ve daha detaylı)
• Hikayede geçen pek çok konuşma, olay, durum çeşitli sosyal medya platformlarından alınmıştır. Geriye kalan her şey benim ve arkadaşlarımın başına gelen olayları ve özel sohbetlerimizin alıntılarını içermektedir.
• Daha önce herhangi bir kitabımı okumamış olan yeni okuyucularım varsa eğer belirtmek isterim ki ben alıştığınız yazarlardan biri değilim. Sizden oy, yorum veya o tür şeyler beklemiyorum, vermek istediğim mesajları güzelce anlamanız bana yeter de artar. Yine de oy vermek, yorum yapmak isterseniz eğer seve seve kabullenir ve memnun olurum. Düşüncelerinizi okumak ve yorumlarda sohbet etmek eğlenceli.
• Watty ortamında en sinir olduğum şeyler sırasıyla; kibar olan kişiye direkt olarak uke sıfatı yapıştırılması, erkek karakterlerin ultra feminenleştirilmesi, karakterlere objektif yaklaşamama vs. Bu tür yorumlar gördüğüm an direkt olarak engelleyeceğim. Ne yazık ki bu konulara yönelik olan sabrım TÜKENDİ!
• Yan çiftlerimiz; Hyunin, Seungbin ve Chanlix'tir. Bu hikayede kendi shipleriniz yer almıyorsa eğer sizlerin okuma zevki için hiçbir şey yapamam, güle güle. Bu benim hikayem ve elbette ki sizlerin değil, kendi shiplerimi yazacağım.
• Şimdi yazacaklarım biraz spoilera girecek olsa da yazma gereği duydum. Kitap ön yargıyı kırmayı, objektif bakabilme yetisi kazandırmayı hedefliyor. Kitapta yer alan tüm karakterlerin irili ufaklı kusurları ya da hataları var. Ayrıca troll görünüme sahip olsa da aslında ilk bölümünden itibaren ciddi bir konuyu ele alıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker: Phantom Of The Code Upgrade | Minsung
FanfictionHacker | Minsung adlı hikayemin düzenlenmiş, yeni sahneler eklenmiş ve temize çekilmiş olan versiyonudur.