Party Ki Raat

8 1 0
                                    

Sajal ke ghar mein party ka ranga rang mahol tha. Sajal ka bhai, Arman, apne New York se aaye huay best friend Ahad ko bhi saath laya tha. Ahad ne suit pehna hua tha, aur hamesha ki tarah, woh bohat shandar lag raha tha. Sajal ke ghar walay Ahad ko pehle se hi jaantay thay, is liye kisi formal ta'aruf ki zaroorat nahi thi.Sajal Ahad ko baar baar chhup chhup kar dekh rahi thi, magar Ahad ne ye baat mehsoos ker li aur phir bhi chup raha. Arman ne Ahad ko Sajal ke paas chhor kar kaha, "Sajal, thodi dair Ahad ka khayal rakhna, mujhe aik zaroori phone aya hai."Jab Arman chala gaya, toh dono ke darmiyan aik ajeeb si khamoshi thi. Sajal usay dekh rahi thi, aur Ahad bhi usay. Phir Ahad ne khamoshi tor kar kaha, "Tumhein pata hai, Arman kis se baat kar raha hai?"Sajal ne halki si muskurahat ke saath jawab diya, "Haan, apni girlfriend se, aur mujhe uska naam bhi pata hai."Ahad is baat par hairan nahi hua, magar uski curiosity barh gayi. Phir usne Sajal se muskurate huay pucha, "Tumhari job kaisi chal rahi hai? Hmmm… wait, tum consultant ho na kisi company mein?" Ahad yeh keh kar thoda aur uske kareeb aa gaya.Sajal ne hairat se poocha, "Tumhain yeh kaise pata?" Uski awaaz thodi tez thi aur haath hawa mein uchaltay huay. Ahad ne Sajal ka haath pakar liya aur usay kheench kar apne paas le aya.Sajal ne bechaini se kaha, "Mujhe yeh batao, tumhain kaise pata chala ke main consultant hoon?" Uske chehre par ek bada sa sawal tha, aur usay ye bhi ehsaas nahi hua ke Ahad ab tak uska haath pakray hue hai.



**Title: Dil Ki Baat**

---

Party apni puri ronaq par thi, lekin Sajal aur Ahad ke darmiyan aik ajeeb si khamoshi thi, jo un dono ke dil ki dhadkanon ko badha rahi thi. Jab Ahad ne Sajal se uski job ke baare mein baat ki, toh Sajal aik dam hairan ho gayi aur zor se cheekhi, "Tumhein yeh kaise pata chala?" Usne apne haath hawa mein uchalay, jaise kuch samajh nahi aaya ho.

Ahad ne foran uska haath pakar liya aur use apni taraf kheench liya, taake koi aur sun na le. Sajal ne apni aawaz uthne ka ehsaas kiya aur sharmindagi se, "Sorry, lekin tumhein yeh kaise pata ke main consultant hoon?" poocha. Uske chehre par aik bada sa sawal tha, lekin usay ye ehsaas nahi hua ke Ahad abhi bhi uska haath pakray hue hai.

Ahad ne halki si muskurahat ke saath kaha, "Tumhari yeh tension bohot cute hai."

Sajal ki nafrat barh gayi thi. Usne ghusse se, "Mujhe sach batao, yeh Arman ne bataya ya tum meri spying kar rahe ho? Ya phir tum mujhe stalk kar rahe ho? Hmmm?"

Ahad uski baaton par hans para, "Tumhare bhai ne bataya, bas itna hi hai. Aur haan, itna bossy hona tumhein suit nahi karta. Tumhari asli khoobsurti toh tab hai jab tum pyari si Sajal hoti ho jo har kisi se tameez se baat karti hai."

Sajal ne mehsoos kiya ke Ahad ab tak uska haath pakray hue hai. Thodi narazgi se, "Achha sir, shukriya, mujhe itna kuch batane ke liye," keh kar apna haath uske grip se chhuda liya aur apne rishtedaron ki taraf chal di.

Jate hue, usne mud kar peechay dekha, aik halki si muskurahat ke saath. Aur Ahad bhi usay dekhta hua muskuraya, apni andar ki khushi ko mehsoos karte hue.

---
**End of Chapter**

Is kahani ke silsile mein, Ahad aur Sajal ke darmiyan jo cheezein chupaye hue hain, woh unke darmiyan ik rishte ko mazid gehra kar rahi hain. Shayad yeh muskurahatain ek din khula raaz ban jayein!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dil Ke RaazWhere stories live. Discover now