Medya: Ecmel Minel Külen.
[İyi okumalar bebişlerim.]
Ailemden nefret ediyordum. Onların birisini görmeye niyetim bile yoktu. Çünkü aile denen bir şey yoktu. İtten beterlerdi.
Şahsen böyle bir ailesi olan kim sever ki? Kim nefret etmez ki?
Önüme döndüm. Ona bakmamaya çalıştım."Elbiseyi hemen paketleyip verebilir misiniz?" dedi Giray.
"Tabii hemen paketlerim." Babama baktı."Buyurun siz oturun. Sizinle ilgileneceğim." dedi kadın.
Babam bir süre yüzüme baktı. Oturduğum yerden hızla kalkarak merdivenlere yöneldim. Hızlı adımlarım ile merdivenleri indim. Arkamdan gelen bir ayakkabı sesi vardı.
Dışarıya çıktım, derin bir nefes aldım. Kolumu tutan ele baktım. Karşımda Halil'i görüyordum. Hayır, hayır Ecmel o babandı. Halil değil.
"Kızım." dedi.
"Bana kızım deme. Dokunma bana. Uzak dur benden." dedim bağırarak.
Ellerini saçlarıma götürdü."Ecmel'im." dedi.
"Dokunma bana diyorum sana. Senin o pis ellerinin saçlarımda dolaşmasını istemiyorum." dedim bağırarak.
"Kızım lütfen beni dinle." dedi.
Ellerimi göğsüne vurdum."Uzaklaş benden. Senin yüzünü dahi görmek istemiyorum. Dokunma bana sakın." Göz altımı sildim."Hem ben seni neden dinleyeyim lan? Neyini dinleyeyim söylesene?" dedim bağırarak.
"Büyük bir hata yaptım." dedi.
Karşısında kahkaha attım."Benim ruhum öldükten sonra mı fark ettin lan bunu? Sen parasızlıktan aç mıydın söylesene? Aç mıydın? Bittim lan ben bittim. Beni benden yaşça büyük bir adama sattın sen." dedim ağlayarak.
"Biliyorum." dedi.
"Biliyorsun demi biliyorsun." dedim göğsüne vurmaya devam ederek."Sen itsin. Senin itten hiçbir farkın yok. Beni bitiren sen oldun." Göz altımı sildim."Benim başımda bir anne yoktu. Zaten küçüklükten beri sevgi gören bir çocukta değilim. Senden sadece saçımı okşamanı istedim. O adamın eline verip saçlarımın yolunmasını değil." dedim bağırarak.
Herkes bize bakıyordu. Giray bize doğru geleceği sırada Nuray tuttu."Sen var ya sen şu etrafta ki insanların tırnağı bile edemezsin. Sen şerefsizin önünde gidenisin." dedim.
"Özür dilerim Ecmel." dedi.
"Özür diliyorsun demek? Ne için özür diliyorsun? Senin dilediğin özür ile benim yaralarımın kapanacağını mı sanıyorsun. Hayır kapanmaz." Etrafa baktım."Film seyrediyorsunuz demi? Ben size filmin fragmanını söyleyeyim isterseniz. Bu adam beni benden yaşça büyük bir adama sattı, üstüne üstlük o adamdan yemediğim dayak kalmadı. Şu yaşımda yemediğim dayak kalmadı. Filmin fragmanı bu içini görmek bile istemezsiniz. Çünkü içini gördüğünüz an içiniz acıyacaktır." dedim ağlayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ DERİLER
Action"Bırak." diye bağırdımda ellerini vücudumda gezdirdi. "Bırak Halil bırak." dedim bağırarak. Boynumun her yerine öpücükler bırakıyordu. Ellerini vücudumda gezdiriyordu."İster iste, ister isteme. Senin fikrin beni asla ilgilendirmez. Vücudumdan, boy...