06.08.15
Aslında kaşındığımı biliyordum. Chanyeol piçinden böyle bir kazık elbet bir gün yiyecektim sonuçta. Ama hiç hesaba katmadığım bir şey de oldu o gece. Siktiğimin çocukluk arkadaşı bencil piç Jongin!
Beni sevebileceğini hiç düşünmemiştim dostum.
01.08.15
----21:18
Telefonum çalıyor. Şuan görüş alanımda bile değil. Yattığım yerden ona ulaşmam imkansız. Ama kalkıp almak için de fazla üşengeçim. Gidene kadar kapanır diye saçma düşüncelere dalarken telefonum susup anında tekrar çalmaya başladı.
Önemli sanırım düşüncesiyle rahatımı bozdum ve telefonu alıp açtım.
'Ne var Kris!'
'Abinle düzgün konuş küçük Hun. Bil bakalım burada ne oluyor?'
Küçük Hun'muş! Kıçımın küçük Hun'u !
'Önemsiz bir şeyse yorma beni Kris HYUNG.'
'Senin Channie tam olarak başkasını yiyor Hun. Ve bu kez oldukça ciddiyim saçma oyunlar falan yok. Şuan karşımda ve- Siktir- Sehun senin şerefsizin yediği benim minik tavşanım !!! 5.dakika.içinde.Sober'da.ol.çabuk'
İlk defa benimle oynaman için dua ettim hyung. Saçma bir şaka yapıyor ol lütfen. Üstümü değiştirip, saçımı yaptım ve hafif bir eye liner çektim. Bu olayın gerçek olma ihtimaline karşı güçlü bir imaj çizmem gerekiyor sonuçta.
-----21:55
Tam zamanında! Jongin siyahlar içinde tüm gösterişiyle arabaya yaslanmış bekliyordu. Kris telefonu kapattıktan hemen sonra onu aramış ve bir oyun oynayacağımızı söylemiştim.
Chanyeol beni aldatıyorsa bende onu aldatabilirdim!
-----22.08
Arabadan indiğimizde sıkıca yapıştım Jongin'e. O da gülümseyerek belimi kavradı. Gömleğimin arkası daha inceydi ve hafif transparandı. Ki bu elinin sıcaklığını çok net hissetmemi sağlıyordu. Ve yanlış değilsem Jongin yanıyordu.
Gözlerin sarışın bir dev ararken bir yandan içimde bir savaş veriyordum. Jongin sağ elinin baş parmağını kemerime takmıştı geri kalan parmaklarıysa arka cebimin içindeydi. (anlaşılır oldu diye umuyorum ) Bu, bir şekilde sıcak hissettiriyordu.
Kris omzuma dokunduğunda düşüncelerim bölündü.
'5 dakika dedim Sehun. 1 saat oldu! Ağaç oldum burada.'
'İnan sikimde değilsin hyung. Neredeler?'
Eliyle sağ tarafta en köşede kalan locayı işaret etti. Chanyeol tek başınaydı. En azından ilk düşüncem buydu. Sonra yavaşça göğsüne doğru çıkan bir el gördüm. Tavşan aşağıdaydı. Şuan Chanyeol'u emiyordu. O.benim.sevgilimdi.
Barmenin hazırladığı rastgele bir bardağı alıp Jongin'i çekiştirmeye başladım. Tam locanın önüne geldiğimde arkamdaki esmere döndüm ve bir anda pantolonunu avuçladım. Ne olduğunu anlayamayan çikolata bir anda beni itince amacıma ulaşmış oldum.
Elimdeki içkiyle locaya düştüğümde Chanyeol başını kaldırıp bana bakma zahmetinde bulundu. Beni görünce Lay'i ittirip ayağa kalkmaya çalıştı, şansıma Jongin ondan hızlıydı. Beni kaldırıp göğsüne sabitledi.
O an Chanyeol gitti, Lay gitti, Kris bile silindi. Sadece Jongin vardı. Beni sıcak kolları arasına almış özür diliyordu. Kalbi çok hızlı atıyordu ve bu kesinlikle beni heyecanlandırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ordinary?/Sekai (M)
FanfictionYağmurlu sıradan bir günde, sıradan bir ergen olan Sehun, pekte sıradan olmayan bir bara gider. Girdiği barda normalde sıradan olan sevgilisini hiçte sıradan olmayan bir halde görür. Sehun'un Jongin'le olan oyunu fazla ciddiye alınır. İkili anti sı...