-Lan,ugye most nem haragszol rám?-fogta meg a kezem,ezzel megállítva.
-Nem,nem haragszom. Igazad van,
nem szabad elrontanunk ezt a barátságot.-erőltettem magamra egy mosolyt.A lány is vissza mosolygott,majd együtt mentünk vissza. A nappaliban ott volt Max és Brooklyn,s amint beértünk abba hagyták a beszélgetést.
-Nem reggelizünk?-vetettem fel az ötletet.
-Csinálok valamit.-ajánlotta fel a mellettem áll lány.
-Benne vagyok! A te kajáid a legjobbak!
-Ilyen jól tudsz főzni?-nézett Max Loryra.
-Hogy jól-e? Isteni kajákat csinál!-áradozott tovább Brooklyn.
-Oké Brook,szerintem megértették. Egyébként meg szerintem átlagosan jó kajákat csinálok.-vont vállat s a konyhába ment.
-Csak szerénykedik.
-Brook!-hallottuk meg a lány kicsit mérges hangját a konyhából.
Brooklyn felpattant majd a konyhába sietett.
-Na,mi volt?-nézett rám Max. Leültem mellé majd a fejemet lehajtva végig gondoltam az 5 perccel ezelőtt történteket.
-Kisujjesküt tettünk arra,hogy nem szeretünk egymásba.
-Tényleg megtettétek? Ilyennel ne viccelj haver..
-Bárcsak vicc lenne..
-Sajnálom haver.
-Lehet így lesz a legjobb.
*Taylor szemszöge*
Miután a konyhába hívtam Brookot,
ő kíváncsian nézett rám.-Mi az?
-Mit beszéltetek?
-Megtettük a kisujjesküt.-néztem fel szemeibe.
-Te totál hülye vagy!
-Köszönöm Brook,ezt én is tudtam.
-Ezzel csak a saját szíved fájdítod.
-De így jobb lesz mindkettőnknek,
de főleg neki. Tönkre tenném.-Úgy ahogy Dominic tett tönkre téged..
-Lehetne az,hogy nem említjük őt többet? Egy hete ezt hallgatom tőled.
-Nem törölheted ki az életedből már. És én csak emlékeztetlek arra,hogy
mit ne csinálj egy újabb kapcsolatban.-Köszi,hogy segítesz Brook,de nem fogok bele esni ugyan abba a hibába mégegyszer.
-Ezt egyszer már hallottam...
Úgy tettem mintha meg sem hallottam volna amit a lány mond és inkább minden figyelmem a reggelinek szenteltem.
Sziasztok!
Sorry,hogy ilyen megkésve rakom ki csak eddig elvoltam foglalva mással. A kövi részt vasárnap hozom ugyanis jövő héten nem leszek elérhető.
Köszönöm,hogy ennyien olvassátok/olvastátok a könyvem. Ez sokat jelent számomra!<3
ESTÁS LEYENDO
Kisujjeskü-Lando Norris ff
FanficTaylor Price és Lando Norris gyerekként nagyon jó barátok voltak,de egy hírtelen jött költözés miatt eltávolodnak. !A történet az én elmém szüleménye, sokszor eltér a valóságtól! (Ez az első könyvem itt wattpadon, szóval elnézést kérek a hibákért<3)