-Hova akarsz vinni? - érdeklődött a telefonban korán reggel Csenge.
- Nem fogom elmondani baba - mondta Marci, mire a becenévtől Csengének a pulzusa az egekbe szökött.
- De ez nem ér - sóhajtott egy nagyot.
- Elviszelek az egy hetes járásunk alkalmából valahova. Ne haspólóba gyere, de attól még a cicid kilehet - felelte a vonal túloldaláról Marcell.
- Nem fogok olyanba jönni. De akkor te meg nem használhatod a bugyiszaggató mosolyodat. - jelentette ki Csenge.
- Miért, nekem van olyanom ? - pimaszkodott Csenge barátja.
- Van. És nem lehet neki ellenállni. - fújta ki a levegőt a lány.
- Te hogyan tudtál?
- Nem tudom. - terült el az ágyán a csaj.
- Ne feküdj nekem vissza, mert 10 perc, és ott vagyok érted. Hallottad? - nevetett Marci.
- Igenis uram! - röhögött Csenge, majd nemes egyszerűséggek kinyomta a pasiját. Igen, a pasija. Miután smároltak a normafánál, összejöttek. És azóta leveszik egymás agysejteit, és boldogítják egymást. Majdnem mindennap találkoznak, vagy randira mennek, vagy pedig bandáznak Grasáékkal. És nekik ez megfelel. Persze, a lány nagyon szereti , amikor becézi őt Marci, főleg, amikor a baba szót használja, vagy annak angolos verzióját. Olyan szerencsésnek éri magát ilyenkor. Bár ki nem érezné magát, amikor szerelmes?
Csenge felvett egy egyszerű badyt farmerrel, meg felette hozzá a piros baseball sapkáját, és a kapu előtt várta, hogy a hős lovagja megérkezzen. Meg is érekezett, és egy forró szenvedélyes csókkal köszöntötte a barátnőjét.
- Sziaaaaa - ölelte át Csenge.
- Szia baba. Na akkor kíváncsi vagy, hogy hova megyünk? - húzogatta a szemöldökét.
- Nagyon - vigyorodott el, majd nyomott egy puszit a szájára, és beült a volán melletti anyósülésre.
*************************************************************************************
Mondanom sem kell, egész végig énekeltek mindenféle dalra. Volt, hogy Marci hallgatta, ahogy a saját dalára énekel Csenge, de volt, hogy Gyurist próbálta elénekelni a fiú. De Csenge nyert, mert olyan jól el tudta énekelni Shawn Mendes-től a There 's Nothing Holdin Me Back - et.Marci meg is dícsérte őt. És akkor odaértek.................a Múzeumba.
- Elárulnád, hogy mit keresünk mi itt?- kérdezte Csenge.
- Valamit el kell intéznünk - nyitotta ki a lány előtt az ajtót .
- De mit? - még nem esett le a lánynak.
- Meglátod - kacsintott Marci, majd megvette a jegyeket.
- Még mindig nem értem - kiáltott utána, de többen szúrósan néztek rá, így inkább csöndbe maradt. Ja, hogy a múzeumokba csendben kell lenni. Na ez nem Csenge asztala.
- Gyere - rántotta meg a karját Marci, és elhúzta. Nagyon sok folyosón cikáztak, végül pedig megálltak az Ógörög kiállításon, ahol nem volt senki. És ekkor leesett a lánynak.
- Na ne - kezdett el röhögni.
- Na de - mondta ki, majd megfogta a csuklóját, és bevezette Zeusz szobra mögé. A lányt neki nyomta a falnak, és a szája fölé hajolt. - Szeretlek baba - suttogta a szájába.
- Én is - bólintott Csenge , majd megcsókolta .
VÉGE
Na haliiiiiii! Tudom, hogy rövid ez a rész, de eleve így szerettem volna befejezni. Ha tetszik szavazz, és kommentelj!
Jó olvasást!:)
2024.08.01.
ČTEŠ
Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/
Romance"-Nos-csapta össze a kezét drámaian Andris. -Mától férj és feleség vagytok- döntötte el, mire Marcival felvont szemöldökkel néztünk rá. -És ezt mikor döntötted el? - érdeklődtem, és megpróbáltam amolyan légzőgyakorlatot végezni, hogy ne boruljak ki...