Yasak aşkın çocuğu. Karanlıktı, cehennemin ta kendisiydi fakat bir o kadar soğuktu. Gözlerinin içine baktığınızda soğuk, çok soğuk ve kasvetli bir kış gecesinde bulurdunuz kendinizi. Annesinden aldığı soluk bembeyaz teni ve babasından aldığı kuzguni saçları ile aslında çok sıradan olan bu özellikler onunla ilahlaşırdı. Bakmaya doyamayacağınız kadar güzel ve aynı anda çekineceğiniz türden biriydi o.
Kimse konuşmazdı, hoş birileri onunla konuşmaya çalışsa da o muhattap olmazdı. Yanında bu zamana kadar sadece Daphni ve Apollon'un oğlu Albunea* ile Afrodit ve Ares'in yasak aşkından doğan üç kardeşten sadece hayatta kalan Deimos* ile görmüştüm onu.
Derslere katılır, atölyesinde takılır ve ona sırf Hades'in oğlu olduğundan dolayı bulaşan biricik kuzeni Artemis ile asla muhattap olmazdı. Ki hepsi biliyordu eğer karşılık verirse ne olacağını.
Ben Albunea ile yakın olsam ve onunla konuşmaya çalışsamda benimle de konuşmazdı.
Her birimizin kaderleri yazılmıştı. Doğduğumuz andan itibaren düşman olarak büyütülmüştük. Her ne kadar benim babam Poseidon biricik ağabeyi Hades'le konuşsa bile biz kader kitaplarımızda yasaktık birbirimize.
Halbuki onu en iyi anlayacak kişi bendim.
🧜🏽
Albunea* aslında bir peri kızıdır. Daphni ve Apollon'un bir çocuğu olmadığından onu yapmak istedim . Apollon'un eşlerinden hiç şüphesiz en büyüleyicisi ve en zekisi Daphni. Jimin de güzelliğini annesinden almış👍🏽🙌🏽
Deimos* dehşet demek. Asıl mitolojide Afrodit ve Ares'in diğer iki çocuğu (kızları Harmonia(uyku) oğulları Phobos(korku)) ölü değil. Fakat ben çıtırından kendime göre uyarlıyorum. YOONGİMİİİİZZZ!!!
Prologu kısa tutmak istedim (biraz fazla kısa) Persephone'un iki çocuğu var ve ikisi de Hades'ten değil burada da biraz değiştiriyorum. Hypnos jungkook'un kurgudaki ismi ve uyku demek. Jungkook'un bir de kız kardeşi var onun da adı Nyx(gece). Bu iki kardeş aslında mitolojide zaten var fakat ben Hades, Persephone ikilisinin çocukları olarak uyarladım.
Taehyung'un ise kurgudaki ismi Siren ve su anlık taehyung hakkında vereciğim tel bilgi bu dur🙌🏽🙌🏽🙌🏽
OFFFFF
Buralarda bir yerlerdeyseniz opuyorum sizi cok bir sonraki bolumde gorusmek dilegiyle💗✨✨