Kész lett a kaják. Elégedetten és kicsit fáradtan mentünk be a nappaliba, ahol a fiúk még nagyban dekorokat tették fel.
Én: Meg vagyunk a kajákkal. - mondta.
Laci: Meg halni éhen, biztos nem fogunk tesókáim. - mondta.
Manu: Hála ennek a csodálatos 4 lánynak. - mondta mosolyogva.
Fanni: Maradj már. - pirult el a lány.
Én: Dekor sem rossz fiúk. - mondtam.
Brúnó épp teszi fel a falra a díszt.
Manu: A pasid, egy mennyország.
- mondta.Én: Tudom, azokat az izmokat. Szerencsés vagyok vele. - mondtam.
Brúnó: Én is veled baba. Az a test ami neked van, csak is az enyém. - mondtam.
Én: Csak is tiéd Brúnókám. - mondtam bájosan és a hajamat birizgáltam.
Brúnó: Ezzel a bájos hangoddal fogsz be indítani. - mondta.
Be haraptam az ajkamat és végig mértem őt. Le ültem a lányokkal és el kezdtünk beszélgetni.
Milán: Nem sokára mi is meg leszünk és végre mi is pihenhetünk. - mondta boldogan.
Én: Szívem, segíthettünk valamiben?
- kérdeztem.Brúnó: Igen, fel fújnátok kb.36 lufit?
- kérdezte.Én: Persze. - mondtam.
Milán: -1 munka, lányoknak köszönhetően. - mondta.
Laci: Milyen jó Májló, hogy vannak nők. Segítenek, ahol tudnak. - mondta.
Én: Figyi, ez alap Spacci, segítünk ahol tudunk. - mondtam.
Petra: Így van. - mondta.
Fel fújtuk a lufikat és fiúk fel ragasztották a falra. Kész lett a lakás is. Fiú a barátnőjét át karolva végig nézet a nappalin.
Én: Büszkék vagyunk rátok fiúk, nagyon jó lett a dekoráció. Jól ki terveltétek az egészet. - mondtam.
Laci: Én mondtam jó lesz, MILÁN.
- mondta.Milán: Jól van na Tóth. Így már, hogy látom, nem is olyan rossz. - mondtam.
Én: Amúgy hol van a Marics? - kérdeztem.
Manu: Nem tudom. - mondta.
Én: Rá írok. - mondtam.
Elő vettem a telefont és írtam is neki.
Milla🥰💯
Szia Petike, mikor jössz?❤️Marics úr❤️👻
Szia Milla, hová?🥴Milla🥰💯
Picsába Marics🙄Milla❤️👻
Manuelékhez🙄Tudod, szilveszteri buli lesz🤨Várjunk, csak nem vagy részeg?😫
YOU ARE READING
The Young Boss (Pető Brúnó ff.)
RandomSziasztok. Ez a történet kitalált. Mivel a Brúnó Zenész és nem főnök. Laci meg a barátai is benne lesznek, mivel a Lacival iskola óta legjobb barátok. Szűcs Kamilláról szól, aki nagyon sürgőssen kell munka. Már kezdte volna feladni, de egyik kap sze...