~5~

110 11 2
                                    

Arya ve yardımcı hekimler çıkmıştı. Kral Timur içeriye girmiş ve küçük nefesleri duyulmasa ölmüş sanılacak çocuğun yanına gitmiş saçlarını okşamış ve elini yanağında gezdirmişti.

"Sen kimsin çocuk? Bana ne yapıyorsun?"

Diyordu fakat bilmediği bir şey vardı. Başka bir omegayı öldürerek ikinci kez onunla beraber olup dolaylı yoldan gözde olan Eylül onları dinliyordu.
___________________________________________

Timur'dan

Emre denilen çocuğun başını biraz daha okşayarak fazla dikkat çekmemek için çıkmıştım. Cariyelerin bugün çok fazla ortalıkta dolaşmamaları beni meraka düşürmüştü. Genelde her an her yerde bana kur yaparak,dikkat çekmeye çalışıyorlardı. Bundan hoşlanmıyordum evet ama bu sessizlik iyi değildi.

Kısa süre sonra odama geçip sağ kolum Cenk'i çağırdım.

"Harem hanımını bana çağır. Bugün işler yok tuhaf gidiyor. Önce omegalardan biri zehirleniyor sonra gözde dedikodusu ortalıkta dolaşıyor şimdi de cariyeler çok sakin. Bu saray da yaşayan herkes bir tuhaflık olduğunu bilir. Harem hanımını çağır ve ortalığı kolaçan et."

"Tabi, efendim."

"Yalnızken saygı ifadelerini kullanma hoşlanmıyorum,biliyorsun."

"Alışkanlık işte Timur."

"Peki peki anladık. İşini yap akşam gel biraz konuşalım."

"Birileri aşık mı oldu yoksa?"

"Bilmiyorum Cenk hadi, hadi!"

"Emredersiniz Majesteleri!"

Cenk arkamdan vurmayan tek yakın arkadaşımdı ona güveniyordum. Düşüncelerim sürerken kapım çalındı ve harem geldiğini bellirtti. 

"Gel bakalım Elvan hanım!"

"Beni çağırmışsınız kralım."

"Evet konuşmamız gereken konular var. Otur hele."

Elvan karşımda duran sandalyeye oturmuştu ben de daha fazla ayakta kalmayıp karşısına oturdum.

"Kendini gözde zanneden biri varmış haremde herkese üstten bakıp ben gözdeyim diye iş yaptırıyormuş. Bu ne saçmalıktır ha Elvan Hanım!"

Sesimin sert çıkması ile olduğu yere sinmişti.

"Eylül diye bir cariyedir kralım. Sizinle iki kere beraber olmuş ondan der bunları fakat cariyelere iş yaptırdığını bilmezdim."

"Artık biliyorsun o halde. Şu Eylül denen cariyeyi de tez zamanda biri ile evlendirin öyle bir insanın haremde olmasına gerek yok."

"Kralım sözünüze karşı gelinmez bilirim fakat sizinle birlikte olan omegayı kimle evlendireyim?"

"İsteyen erkekleri diz gözünün önüne hangisini isterse hiç birini istemezse de onu uzaklara bir yere götürün. Diğer omeganın zehirlenmesinde onun da payı vardır büyük ihtimal gitsin de onu öldürtmeyeyim!"

"Emredersiniz kralım."

"Çıkabilirsin. Ve giderken Arya hekime söyle gelip beni görsün."

___________________________________________

Yarım saat kadar sonra kapım tekrar çalınmıştı. Girmesi için komut verdiğim de Arya hekim içeri girmişti.

"Buyrun kralım."

"Cariye nasıl, daha iyi mi?"

"Durumu biraz daha toparlanabilir fakat otları hızlı temin etmek gerek üstelik omega şuan üstüne kızgınlığa girdi. Durum onun için çok zor."

"Yarın otlar gelir sende ilacı hazırlar verirsin. Ve Arya Hekim omegayı benim odama taşıyın fakat kimsenin haberi olmasın."

"Kralım siz uzun süredir bir omega-"

"Sadece yap Arya. Getir ve git aynı zamanda orada hala biri varmış gibi göster. "

"Peki, emredersiniz kralım."

"Çıkabilirsin."

Arya Hekim de gittiğinde kendimle baş başa kalmıştım bedenimi kasıp kavuran ateş daha da harlanmıştı. Artık dayanılmaz oluyordu fakat beni güçlü yapan da oydu. İronikti ama öyleydi.

___________________________________________

Cenk'e söylediğim gibi akşam oturmuş konuşuyorduk.

"Söyle bakalım ateşli Kral Timurrrr!"

Dedi sondaki rleri bastırarak.

"Tuhaf hissediyorum Cenk, çok tuhaf hissediyorum."

"Nasıl tuhaf hissediyorsun?"

"İçimde o omegaya karşı bir şeyler var kurdum çekiyor onu. Kurdum inanabiliyor musun?! 10 yaşımdan beri ilk defa kurdumu hissedebiliyorum."

"Sence o senin ruh eşin mi?"

"Bilmiyorum Cenk. Eğer öyleyse bile napicam bilmiyorum."

"Erkek ve çekinik bir omega dimi?"

"Evet. Bu işleri daha da zorlaştırıyor."

"Timur, yerinde olsam bunları düşünmek yerine önce o senin eşini değil mi bunu öğrenmek ama bunu
karanlık hekimlerle değil kendi kalbinle yapmalısın."

"Haklısın öyle yapacağım neyse sende durumlar nasıl?"

Dedim karşımda duran Cenk'e. Uzun bir süredir sarayım da çalışan bir omegaya aşıktı fakat asla karşılık alamıyordu çünkü asla onunla konuşmak veya iletişim halinde olmayı denemişti.

" işte çalışıyor ben de sadece onu izliyorum. Sanırım artık ona karşı adım atmam gerekiyor çünkü daha fazla bu şekilde kalırsa sadece kendini bir yiyip bitireceğim."

"Bunu hiç yapmayacağını zannediyordum. Sonunda kalk ve bir şekilde onunla iletişim kurmaya çalış. Senin gibi birisini reddedeceğini sanmıyorum ama onun suyuna gitmeyi ihmal etme."

"Ooo kralımdan da tavsiye aldığıma göre artık mutlu mesut yaşayabilirim.Timur bence sıra sende artık kendine birisini bulman gerekiyor, bunu sen de biliyorsun hem sarayın ülken için hem de kendin için."

"Haklısın cenk ama işte o kişiyi bulmak da çok zor fakat deneyeceğim o çocukla bir şeyler yaşamaya çalışacağım çünkü o kurdumun benim tekrar iletişim kurmasını sağladı."

Cenk elini omzuma koyup iki kere hafifçe vurdu.

"Hadi bakalım göreceğiz seni. Artık geç oldu ben de gideyim ve güzeller güzeli omegamı nasıl kendime bağlayacağımı düşüneyim."

"Peki. İyi geceler."

"İyi geceler."
___________________________________________

Birazcık sıkıcı olmuş olabilir ama olayın gidişatı için gerekli bir bölümdü.

Hadi bakalım

💝🫠

Geri Dönünce/ BXbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin