,,Aemonde" přišla do dveří královna Alicent ,,ano matko" otočil se na ni princ ,,jistě jsi si vědom blížící se války kterou tvůj otec přehlíží" podívala se na něj ustaraně královna ,,jistě ví to každý krom krále že se blíží válka". Zvedl se od stolu a přešel k matce. Byl o něco vyšší než ona a takže k němu Alicent koukala ze spoda ,,s tvým otcem jsme se rozhodli že by bylo nejlepší kdyby ses vdal jak kvůli tomu že na to máš věk tak kvůli válce" Aemodův víraz skameněl a jeho tělo se vzpřímilo ,,Ne" odsekl chladným hlasem a odešel zpět ke stolu. Alicent si jen povzdechla protřela kořen nosu ,,bude se ti líbit" řekla poté ,, a to víš jak" odpověděl stále ještě k ní zády otočený Aemond ,,uvidíš nicméně bude tu zítra a jestli se mě chceš zeptat proč jsem ti to neřekla dříve tak je to proto aby jsi někam neuletěl na Vhagar" řekla a než stihl Aemond cokoli namítnout odešla z jeho komnat. Slyšel zamknutí dveří ,,hej" zařval a rozeběhl se ke dveřím ve snaze je otevřít.
Ale marně.Aemond pov
No super teď jsem tu zavřený a okno ani zkoušet nebudu. Můžu se snažit jak chci ale jsem hodně vysoko takže bych se zabil. Přes okno jsem viděl jak se setmělo rozhodl jsem se teda že půjdu spát s myšlenkami že má nastávající nemusí být tak špatná jak si myslím. Možná. Ráno jsem se probudil poměrně brzo. V mísnosti bylo dost horko protože jsem večer zavřel okno. Snad kvůli pocitu bezpečí. Přešel jsem k oknu a otevřel ho protože jsem chtěl dodělat včerejší práci při které mě matka vyrušila. Potom co jsem se dozvěděl že budu mít manželku jsem opravdu neměl chuť to dodělat. Asi po dvou hodinách jsem slyšel odemykání dveří. ,,Princi" řekla roztřeseným hlasem poměrně mladá služebná ,,ano" Odpověděl jsem s očima stále přikovanýma ke své práci která byla téměř hotová. ,,Vaše matka chce aby jste se upravil na příjezd princezny Kiary a jejích rodičů"teprve teď jsem zvedl oči od práce ,,Kiary" řekl jsem tázavým hlasem ,,Ano" odpověděla s pohledem sklopeným k podlaze ,,dobře teď jdi" odpověděl jsem a služebná stále ještě se skopeným pohledem k zemi odešla. Kiara zajímavé jméno. Pak už přišli jiné služebné a umyli mě a oblékli do černého koženého obleku.
Třetí osoba pov
Aemond přišel na nádvoří Rudé bašty kde ho matka nepřivítala úplně vlídními slovy ,, Aemonde konečně a co to máš na sobě" přeměřila si ho celého od hlavy k patě ,, oblečení bych řekl" odbyl ji Aemond. Alicent nad tím jen nesouhlasně zavrtěla hlavou. Vtom přišel Aegon ,, co tu děláš" zavrčel na něj Aemond. ,, Klid bráško chci se jen podívat která dívka bude muset snášet to utrpení s tebou v posteli" při vyřčení oné věty se zašklebil jak svého mladšího bratra ponížil. Aemond už se na něj chystal skočit když ho něčí hlas vyrušil. ,,Královno už jsou tady ale na obzoru je vidět něco jako drak" všicni vyřešili oči ale Alicent to rychle vstřebala ,,namiřte škorpióny" voják odběhl právě v čas jelikož právě přijel kočár. Všichni jsme se na něj zahleďeli kdo vystoupí. Z kočáru vystoupil jako první starší muž. ,, Jé ty se budeš vdávat za starouše" řekl Aegon Aemondovi se smíchem do ucha. Za to si vysloužil od matky pohlavek a rozkaz aby byl zticha. Mezitím postarší muž pomohl kdysi jistě krásné černovlasé ženě. ,, Dobrý den" přistoupila k nim nejistě Alicent. ,, Dobrý den vy musíte být Alicent" řekl muž ,, ano to jsem a vy jste určitě Amdius Valore a vy jste Kiara že" Alicent znejistěla ,, né já jsem Dianna matka Kiary" usmála se. Bylo vidět jak se Alicent ulevilo a to samé se dá říct o Aemondovi. ,, A kde je princezna Ki~~.,,DRAK" zařval někdo na věži a přerušil tak Alicent. ,, Zamířit a~~" ,,STOP" zařval Amdius. ,, Proč" ozvalo se hned několikrát ,, to je Kiara" . Všichni na něj koukali pohledem 'to je snad vtip'. ,, Ano to je Kiara" řekla její matka. Před hradbami přistál nádherný stříbrný drak s fialovými křídli jen o málo menší než Maelys. ,, Kiaro" řek její otec. Z draka skočila nádherná černovlasá dívka s nebesky modrýma očima a koženým bojovým úborem. Aemondovi, Aegonovi i několika strážím klesla brada. ,, Ano otče" řekla Kiara svým medovým hlasem. ,, Neřekli jsme ti že jestli chceš letět na drakovi tak fajn ale v něčem normálním" dořekl co před tím nestihl ,, můžeš být rád že jsem si nevzala meč" odpověděla mu navrčeným tónem. ,, Lia Dionn" (Hodný Dionn) řekla a pohladila svého draka. Přistoupila kní Alicent ,, ahoj Kiaro ". Jmenovaná si jí přeměřila pohledem ,, dobrý den" řekla ,, jsem Alicent matka tvého budoucího manžela" ,, aha" Alicent usmála a poté se otočila k svému synovi ,, pojď přivítat svou budoucí manželku". Aemond červený jak rajče poslechl a přistoupil k ní. ,, Ahoj" řekla Kiara ,, ahoj". Všichni je sledovali. Když tuto dojemnou scénu přerušila Alicent svými slovy ,, máte týden na seznámení pak bude svatba"
Tak máme tu první kapitolu upřímně nevim jestli budou všechny tak dlouhé ale baví mě to a vy můžete hádat do koho se Kiara zabouchne 😊
Nic méně doufám že se vám kapitola líbila♥️🖤
ČTEŠ
Zelená v barvách černé (House of the Dragon)
FanfictionKiara Valore je princezna z východu ale také obávaná a velmi nebezpečná válečnice která se svým stříbřitým drakem vyhrává stovky menších i větších bitev jenže kvůli schilující se válce v západozemí se přiženila do rodu Targeryenů za Aemonda "jednook...