-1-

11 3 0
                                    

Allah'ım bismillah.

İsim bulamadım Alex o yuzden

Yazım yalnışları için özür dilerim,iyi okumalar<3

--------

"Çalan alarm ile gözlerimi yavaşça açmıştım. Bu alarm sesi tanıdık değildi hem de hiç değildi. Yan tarafımda döndüm. Yanım boştu. Alex erken gitmiş olmalı diye düşünüp ayağı kalktım ve lavaboya gidip yüzüm yıkadım. Ardından gözlüğümü takıp odaya geri döndüm. İçeri hava gire bilmesi için pencereleri açtım telefonumu elime aldım Kilit ekranımda neden Minho var?Galiba şakasına eline aldığında değiştirdi. '3 Ağustos 2023 Pazar' Alex evde olmalı. Telefonumu eşorfmanımın cebine koyum aşağı kata indim. Mutfaktan güzel kokular geliyor. Galiba Alex evde ve bana süpriz yapıyor veya yapmaya çalışıyor..

"Alex! Neler döktürdün yine." 

"Bebeğim, Alex kim?" Bir neden Minho bizim evde? İki bana az önce ne diye hitap etti?

"Dünyadan Jisung'a, hatlar gitti galiba." Ah şaka yapıyormuş.

"Ahh Minho, korkuttun beni." diyerek masanın yanındaki sandalyeye oturdum. Minho ise çay dolduruyordu. Etrafa baktım. Alex ile çekindiğimiz fotoğraflar asılı değildi onun yerine magnetler asılmıştı. Ama ben gezmeyi seven biri değilim ve bu şehirlerin hiç birine gitmedim ki. 

"Tokyo çok güzeldi değil mi?" Ben hiç Tokyo'ya gitmedim ki.

"Haklısın çok güzel bir şehir umarım bir gün gidip geze bilirim."

"Tatlım birlikte gitmiştik ya, unuttun mu? Hatta sana çıkma teklif etmiştim." Nasıl yani? Korkmaya başladım. Neden sevgiliymişiz gibi davranıyor? Acaba.. okuduğum kitaptaki gibi mi? Farklı bir hayatım daha mı var? Ah bunlar çok saçma. Gittikçe gerçekle hayali karıştırmaya başladım.

Alay eder bir ses tonu ile "Hıhı evet." dedim. Minho yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurmuş çayı da önüme koymuştu. Bir saniye o beni mi öptü? Sorgulayıcı bakışlar attığımda gülmüş ve karşımdaki sandalyeye oturmuştu. Omletimi keseye başlamış ve ağızıma bir dilim atmıştım. Çaydan yudum aldığım sırada Minho konuşmaya başlamıştı.

"İki hafta sonra düğünümüz var. Zaman çok hızlı geçiyor değil mi?" Cümlesini bitirdiğinde çay boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım. "Sevgilim iyi misin?" Ne düğünü? Minho ve ben evleniyor muyduk? Minho ve ben çocukluk arkadaşıydık. Bir birimize asla o gözle bakmazdık. Tamam birbirimize sevgi sözcükleri ile seslensekte hiç biri ciddi anlamda değildi şaka amaçlı kullanırdık. Bu işte bir şey vardı ve ben bunu çözecektim...

Minho yemeğini bitirmiş olacak ki ayağı kalkmış ve bulaşıkları yıkamaya başlamıştı. İşleri bizincede "Chan Hyung'un yanına gidiyorum." diyip çıkmıştı. Şimdi telefonumu alıp kayıtlı kişilere bakmalıydım. Niye mi? Çünkü az önce 'Felix' diye birinden bir mesaj almıştım. Ama Felix adında bir tane bile tanıdığım yok. Eğer Mucize'deki Adrien'in kuzeni Felix ise bilemem. 

Kişilerim; Annem, Babam, Bebeğimm, Beomgyu(uyuyodur aram.., Chan, Changbin, Felix, Gayligin hası yeonju..., Gırgırda kalan ekmek kırıntısı(jeong..., Huncin mi Hyunjin mi bis..., ....

Burada tanıdığım tek kişi annem ile babam ola bilir. Şuan annem ile konuşmak beni rahatlata bilirdi. Numarayı tuşladım ve telefonu kulağıma göturdum. Ama kimse açmıyordu.. telefonu elime aldım 'Bu kişiyi engellediniz.Engeli kaldırmak için dokunun.' neden annemi engellemiştim ki? Annemle iyi anlaşırdım. Ama galiba şuanki hayatımda değil..

 O sırada telefonda gelen aramayı gördüm 'Huncin mi Hyunjin mi biseyler' cocuğun karizmasını bozmuşum.. Açmasam mı? Çalar çalar kapatır. Hay babnı 34+ arama ne? Of tamam açıcam.

"Alo?"

"Lan otostop evladi niye açmıyon telefonları? Öldün sandık evi basıcaktık. Salak."

"Sakin olun Huncin bey gerçekten fazla sinir iyi değ-"

"HUNCİN BABANDIR! 3 SANIYEN VAR! YA KAFEYE GELIRSIN YADA BEN SENI-"

Arama sonlandırıldı.

Off kapattım ama pek iyi şeyler olucak gibi gözükmüyor. Neyse attığı konuma gidip Huncinle tanışmalıyım. Huncin nasıl bir ad? Ailesi koyarken çok mu düşünmüş? Dedesinin adı desek bu nasıl dede? Dedemin adı Huncin olsa ve ailem adımı Huncin koysa reşit olduğum günün şafağı gider değiştiririm. Değiştirmek için reşit olmaya gerek var mı bilmiyorum ama vardır heralde.

Huncin mi Hyunjin mi biseyler>Olm nie kapation amk.Neys *konum* hızlı ol hata isinlan

Yazım yalnışlarından onun bile ne yazdığını bilmediğine eminim. Ama galiba konum ile ilgili bir şeyler demiş olmalıdır. Salaş giyinen biriyimdir bu yüzden dolaptaki en salaş şeyleri giyecektim. Dolap camdandı fakat kulpları tahtaydı. Kulpu çektiğimde şaşkınlıkla dolaba bakmıştım. Dolapta hiç bir şey istediğim tarz değildi. Bu sefer Minho dan tarafta olan kulpu ektim ve kıyafetlere bakmaya başladım. Yine pek istediğim gibi olmasa bile diğerlerinden iyi olan bir kombinle aynanın önüne geçtim.

Hem kendime bakıyor hem de övgüler yağdırıyordum fakat bu uzun sürmemişti. Arkamda siyah bir şey vardı. Tam olarak ne olduğunu anlayamasam bile bir insan olduğu kesindi. Arkam döndüğüm de ise yoktu Göz yanılgısı diye düşünüp aynaya geri döndüm. Bi kağıt. Eski ve yıpranmış gibi duruyordu. Kağıdı yavaşa elime aldım. Kağıdı dikkatlice atım. El yazısı ile yazılmıştı 'Neden?' Niye birisi bana böyle bir şey yazsın ki? Gerçekten çok tuaf. Niye başıma böyle şeyler geldi? Niye şuan tanımadığım insanların olduğu bi yerdeyim? Niye? Ahh şuan düşünemem.

Telefonumu aldım ve kapıya ilerledim anahtarı aldım ve çıktım.(off yazarken sikildim æmina)Ayakkabımın bağcığını bağlamak için dizlerimin üzerine cöktüm ve tam ayağımın altında bir kağıt daha vardı. Aynı aynanın üzerindeki gibiydi. Yıpranmış ve eski. 'Kafedeki garsonla konuşma.Kırılmanı istemem.'  Bu yazıları kim yazıyor?Gerekten saçma. Çok saçma! Kamera şakası kesin benimle uğraşıyorlar. Etrafıma bakındım. Çöp kutusunun arkasında. Yine o. Simsiyah Pamuk prensese elma veren cadı gibi uzerine giydiği o kıyafet ile.. Cebim deki telefon titremişti. Telefonu cebimden çıkardım 'Bu tarz tam sana göre!💋💞 Gratis kart ile Vodofonlulara..' Deli gibi gülmeye başlamıştım. Ben 'Gizli numaradan +2 mesaj' bildirimini beklerken bu bildiri- Bi saniye.. O nerde? Aman banane.

Mesaj kutuma girdim. 'Felix kişisinden +3 mesaj' buda ne? Bildirime tikladim...

--------

Kısa yazdım ama neyse

 "Bu siyahli eleman kim lo?" dediyseniz...Orencez(TDK aglio)

Bu ficten sonra 2 fic daha yazcam onuda oku lutfenn<31 Neys gorusuruzzz<33

⁰⁹'⁰⁸'²⁴

Photographs/MinSungWhere stories live. Discover now