Byl piatek moj znajomy organizowal domiwke my z Luxem zgodzilismy sie na przyjscue w nuemal tym samym czasie.
Domowka byla o 24 wiec po szkole troche odpoczelem i zajelem sie malowaniem nowego dziela i moja muza 4 raz w tym samym miesiacu byl nie kto inny jak 24/7 siedzacy mi w glowie Lee Felix. Wiec siedzialem sluchalem muzyki i malowalem portret Lixa.
Jak juz skonczylem byla 23 zazucilem na siebie randomowe ubrania i wyszlem z domu. Moj qutfit na ta domowke prezentowal sie takPrzyjechalem po Lixa jezcze szybko bo bylismy tak umowieni zreszta kim ja bym byl jakbym mu odmowil podwuzki. Znajomy ktory nas zapraszal mugl mnie przenocowac wiec moglem chlac do woli bez przejmowanua sie czym dojade do domu. Bo moglem wytrzezwiec i wracac moim autem.
Jak dojechalismy przywitalismy sie ze Hanem bo tak sie nazywal znajomy i poszlismy nalac sobie po kolejce.
-Zdrowie Lixie-powiedzialem i nalalem nam Whisky
-zdrowie Jinie-powiedzial stuknal nasze kieliszki o siebie nastepnie opruznilismy ich zawartosc. Jak juz goscie lacznue z nami byli mocno upici zaczelismy grac w butelke. Najpierw wypadlo na Minho
-pytanie czy wezwanie?-spytala Yedzi
-wezwanie-odparl Han
-Usiadz kolo osoby ktora ci sie podoba-powiedziala Yedzi a jak kazdy kto zna Minho mugl sie domyslic usiadl kolo Jisunga po czym ten szepnal mu cos do ucha i weszli na 2 pietro domu gdzie Han mial sypialnie.
Potem wypadlo na Jennie,Chana,Binna,Yunjin,Cheawon az w ktoryms momencie na mnie
-uuuu Hyunjinie pytanie czy wezwanie- spytala mnie Yedzi
-hmmm wezwanie?-pol odpowiedzialem pol spytalem
-Zrub malinke osobie z ktora bys tej nocy zgrzeszyc-powiedziala i bez myslenia za duzo podeszlem do Lixa i odslonilem mu fragment szyi ktory mial zakryty wlosami i przyssalem sie do tej mlecznej skury. W ktoryms momencie Lix juz nie wytrzymal i jeknal co bylo muzyka dla moich uszu.
I poszlem jak gra sie skonczyla poszluxmy tanczyc wzielem do tanca Lixa i najpuerw tanczylismy wtapiajac sie w tlum ale potem Lix odwrucil sie w moja strone i przyciagnal mnie do siebie a nasze ruchy stawaly sie coraz bardziej nie poprawne do takiego stopnua ze mozna to bylo nawzwac tancem erotycznym moje rece blodzily po CALYM ciele Lixa.
-Hynue chodz ze mna na gore- zaproponowal i poszlismy. Lix otworzyl drzwi jednej z sypialn i zucil mnie na luzko tak ze suedzialem i zamknal drzwi po czym usiadl na moich kolanach i wpil sie w mije usta w ktoryms momencie wlozylem moh jezyk a on swoj i zaczelismy wojne o dominacje
-Jestes tak cholernue sexowny-wysapal w moje wargi i zjechal na moja szyje zostawiajac na niej malinki az w koncu przejelem dominacje zucilem go na luzko na pozycje lezaca i zaczelem robic to samo po czym wrecz zerwalem z niego gorna czesc ubran.
I zapowiadala sie goraca noc.
CZYTASZ
My devil-Hyunlix
RomansaOpowiem wam historie o diable i aniele ktorzy zakochali sie w sobie bezgranicznie. Lucyfer ma syna Hyunjina postanawia poslac go na ziemie aby dac swiadectwo a tym jak zle i bezlitosne jest zlo. Hyunjin ma rozkochac w sobie panny ktore potem zabije...