Yağmur ormanının derinliklerine yerleşen nem ve çürüme nedeniyle bir miasma oluşmuştu. Bu miasma bir kişinin vücuduna girdiğinde, kişinin kendisini zayıf ve güçsüz hissetmesine neden olurdu. Aslında, uzun bir süre geçerse, vücudundaki Qi'nin canlılığını kaybetmesine ve yavaş yavaş dağılmasına neden olarak onları uyuşuk hale getirirdi. Bu yüzden kabilelerdeki insanların çoğu sadece yağmur ormanının çevresinde malzeme arardı. Çok azı yağmur ormanının daha derinlerine inmeye cesaret ederdi. Sadece yeterince güçlü olanlar, miasmanın zehrini nötralize etmek için Qi'lerini her zaman dolaştırabilirdi.O anda, görünmez miasma yağmur ormanının derinliklerini doldururken, He Feng hareketsiz kaldı. Göz bebekleri küçüldü. İnanılmaz derecede zayıftı ve geri savaşacak gücü yoktu. Sonuçta, Xuan Lun Transcendence Realm'de güçlü bir Berserker'dı ve doğal olarak zekiydi de. He Feng onu aldatmak isterse, gerçek bir bedel ödemek zorunda kalacaktı. Sadece tamamen bitkin olduğunda Xuan Lun'u biraz rahatlatabilirdi ve ancak o zaman başarılı olabilirdi.
Su Ming'in aniden belirdiğini gördüğünde, He Feng şok oldu. Ancak, o normal bir insan değildi. Gençken, kabilesi büyük bir değişimden geçmişti ve ölümden kıl payı kurtulmuştu. Ondan sonra, her türlü şeyden geçmişti ve uzun zaman önce kendini bir entrikacı olarak eğitmişti. Gergin olabilirdi, ancak neredeyse anında iyileşti. Birisi ifadesine daha yakından baksa bile, herhangi bir değişiklik fark etmek zor olurdu.
"Kardeşim, şaka yapıyor olmalısın. Başka seçeneğim olmadığı için yaptım. Hah..." He Feng, kendisine doğru yürüyen Su Ming'e baktı ve acı acı güldü. Konuşurken, Su Ming'in durmadan ona yaklaştığını gördü. He Feng'in kalbi güm güm attı, ancak ifadesi aynı kaldı. Yüzünde sadece acı ve üzüntü vardı.
"Kendimi nasıl açıklasam da, beni bu kadar kolay affetmeyeceğini biliyorum. Ama beni öldürmeden önce, açıklamamı dinler misin... Başlangıçta, Xuan Lun'u tanımıyordum. Sadece tesadüfen karşılaştığımızda takipçisiyle iyi arkadaş olduk. Onu kabileye geri davet ettim, ama kendi başıma felaket getireceğimi beklemiyordum. Xuan Lun ortaya çıktı ve annemi, küçük kız kardeşimi ve tüm kabilemi öldürdü. Onunla aynı gökyüzünün altında yaşayamam!
"Ölemem. Kardeşim, başka seçeneğim olmadığı için yaptım. Omuzlarımda bir kan davası var. Hayatım bana ait değil. Bedenimin içinde kabilenin tüm ölmüş ruhları var. Onlar benimle, intikamımı almamı bekliyorlar!
Kardeşim, önceki eylemlerimin aşağılık olduğunu biliyorum, ama başka seçeneğim yoktu. Bunu çözmenin bir yolu olsaydı, seni de sebepsiz yere aşağı çekmezdim." He Feng acı bir şekilde gülümsedi. İfadesi Xuan Lun'a karşı üzüntü ve nefretle doluydu.
Su Ming, He Feng'den birkaç düzine metre uzakta duruyordu. Qi'yi vücudunda dolaştırdı ve kişiye sakince baktı. He Feng'i ilk gördüğü zaman şarap dükkanıydı. Giysileri dikkatini çekmişti ve evinden çok uzakta olduğunu hissettiren aşinalık, bir sevgi ipucuna dönüşmüştü.
İkinci kez karşılaştıkları zaman Han Dağı Şehri'nin üçüncü katmanıydı. Bu kişinin Han Dağı Zincirlerine meydan okuduğunu, kararlılığını ve azmini gördü ve ayrıca Xuan Lun'un bu kişinin ebeveynlerinin ruhlarını parçaladığını, kederini ve öksürdüğü ağız dolusu kanı gördü.
O zamanlar Su Ming gözlerinde herhangi bir sempati göstermemiş olabilirdi, ama kalbinde, içinde saklı bir sempati vardı. Ancak, bunu kolayca göstermeyecekti.
Üçüncü kez bugün buluşacaklardı.
He Feng, Su Ming'in sessiz olduğunu ama hala vücudunda Qi dolaştırdığını gördüğünde, He Feng'in kafasından yüzlerce düşünce geçti. Yaraları iyileştirmek için kullanılan küçük şişeyi hala elinde tutuyordu ama bir tepkiye neden olacağından korktuğu için içmeye cesaret edemiyordu. Acı bir şekilde gülümsemeye devam etti ve aniden sağ elini bıraktı. Yaraları iyileştirmek için kullanılan küçük şişe yanındaki çamura düştü ama içine batmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasíaSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...