-מינהו-
"בוקר טוב, אמא." איחלתי, מתבונן בה מתעסקת עם הסיר הגדול ומצקת בידה.
"בוקר טוב, מיני. איפה אחיך?" היא שאלה, בוחשת את התבשיל עם הריח הטוב.
"ישן, הוא כתב אתמול ביומן שלו עד מאוחר." אמרתי, מתיישב על הכיסא מסביב לשולחן.
"אני מבינה. שמעתי שג'יסונג היה אתמול, חבל שלא הגעתי מוקדם יותר." היא נאנחה, מוזגת אל תוך קערית את התבשיל התוסס.
"כן.. הוא מאוד התבאס שלא היית." אמרתי, לוקח את הקערית לידיי.
"טוב, בטח אותך הוא שמח לראות הרבה יותר." היא אמרה בחיוך.
"כן... התגעגעתי אליו כל כך."
"ואם כבר, מתי חשבת לספר לליקסי עליכם?" התבוננתי בה בדריכות בזמן שעשיתי את הביס הראשון שלי.
"לא יודע.. אני חושב שאני פשוט חושש. אני לא רוצה שזה יהרוס את הקשר שלי עם אחי, ושלא נתחיל לדבר על זה שאני לא רוצה להרוס לליקס את הקשר עם ג'יסונג." הסברתי במעט חשש.
אני חושב שלהיות עם ג'יסונג יכול להשפיע על הרבה דברים, אני פשוט לא מוכן לוותר עליו."למה שזה יהרוס משהו? להפך, זה יכול לחזק את הקשר שלהם." היא אמרה.
"אני אחשוב על זה לעומק, אמא. תודה על הכל."
אמרתי בחיוך."אני רק רוצה שיהיה לכם טוב, אתה יודע.. בסופו של דבר לא ארצה לתת לכם לחוות דברים איומים. מנקודת מבט של אנשים עלינו, אנחנו מסכנים. חשוב לי שתדעו שאני אנשים רגילים כמו כולם, כסף לא מוכיח אדם. תזכור מה אבא שלך היה אומר לכם, תתמכו אחד בשני." היא רכנה קרוב אליי וחיבקה אותי.
אמא תמיד צודקת.אמא יצאה לעבודה, מותירה אותי לבד בבית עם ילד שעדיין לא קם.
עליתי לחדרו של פליקס שנמצא בעליית הגג.
"ליקסי.. בוקר טוב." לחשתי באוזנו.
הוא התהפך לצד השני כמו ילד קטן."המשחקים שלך לא יעבדו עליי, אדון ליקס."
"דיי מינהו.. תן לי חמש דקות." הוא התבטל, מכסה את פניו עם סמיכת הפוך.
"אבל היום יום שישי, בוא נבלה קצת." אמרתי, מנענע אותו מעט.
"ממ.. תן לי שתי דקות, אני מבטיח לקום." הוא נאנח.
_______
"לאן הולכים, מיני?" הוא שאל כאשר ירד במדרגות לעברי.
"חשבתי ללכת לסיבוב בחצר הארמון, נפגוש את ג'יסונג על דרך." הוא הסתכל במעט בלבול.
"אבל אתמול נפגשנו עם ג'יסונג. מניין לך שנראה אותו?" שאל.
"בכל יום למשרתים המלכותיים יש חצי שעה אחת של הפסקה. בכל זאת, הם צריכים קצת זמן להירגע ולהתרפא מהלחץ של החיים המלכותיים שלהם. גם להם יש צורך בזמן פרטי ורגוע כמו כולנו." הסברתי לו.
YOU ARE READING
כמו שאתה.
Romanceהנסיך -הוואנג היונג'ין- אשר סובל מחלומות על נערה בשם יון שטוענת שהיא האישה שלו. הוא מחפש אחר החופש שלו. הוא לא מבין מה עובר עליו, וככל שהימים קרבים ובאים, טקס הכתרת המלך עשויה להתקיים. כשהוא חושב שהכל כבר אבוד, הוא מוצא את -לי פליקס-.