Su Ming'in ifadesi değişmedi. Sakin bir şekilde oturdu ve uzaktaki sise baktı. Sis ince görünebilirdi, ancak sonsuz bir alanı kapladığı ve sonunu göremediği için, sanki bir sis denizindeymiş gibi hissetmekten kendini alamadı.Bu eşsiz hava durumu Su Ming'in daha önce hiç görmediği bir şeydi. On yıldır Karanlık Dağ'daydı ve sabahlar dışında, havayı sisin doldurduğu nadir zamanlar vardı, gökyüzünü ve yeryüzünü kaplayan bu yoğun sisten bahsetmiyorum bile.
"Ebedi Yaratılış Günü..." Su Ming başını eğdi ve yüzünü uzun saçlarıyla örttü. Sanki bir kez daha uykuya dalmak üzereymiş gibi kıpırdamadan oturdu.
He Feng, alçak sesle konuşmadan önce bir an tereddüt etti, "Mas... Efendim, Ebedi Yaratılış Günü, üç kabilenin Han Dağı Şehri'ne tünel açacağı zamandır. Şu anda yeterli zamanımız yok..."
Su Ming konuşmadı. Bir saat daha geçti. Dünyadaki sis daha da yoğunlaştığında, Su Ming başını kaldırdı ve yavaşça ayağa kalktı. Dağın tepesinde durdu ve saçları rüzgarda başının arkasında dans ederek yüzündeki belli belirsiz yara izini ortaya çıkardı.
Dünyadaki sise bakarken, Su Ming sağ eliyle göğsüne uzandı. Elini çıkardığında, avucunda başının üstünde bir başlık olan uzun siyah bir cübbe belirdi. Başlangıçta kırışmış olan cübbesinin yerini aldığında, saklama çantasından başka bir eşya çıkardı.
O madde siyah maskeydi. Maskeyi yüzüne taktı.
Taktığı anda Su Ming'in varlığı aniden değişti. Neredeyse fark edilemiyordu ve dikkatli bir şekilde hissedilmezse fark edilmesi zor olurdu. Maske tamamen siyahtı ve Su Ming'in korkunç ve tuhaf bir hava yaymasına neden oluyordu.
İfadesi görülemiyordu, ifadesi de görülemiyordu. Görülebilen tek şey gözlerindeki mesafeydi. Su Ming de siyah bir cübbe giymişti. Uzun saçları ve başı cübbenin altında saklıydı ve sadece korkunç maskesi görülebiliyordu. Ona gizemli bir hava veriyordu.
He Feng, Su Ming'i görünce bir anlığına afalladı. Nedenini bilmiyordu ama bu Su Ming'i daha önce bir yerde gördüğü hissine kapıldı. Yine de düşünmeye vakit bulamadan Su Ming bir adım öne çıktı.
Su Ming ilk geldiğinde, hızıyla birlikte tam gücünü kullanmamış olmasına rağmen neredeyse bir ay kullanmıştı. Şimdi, geri döndüğünde, Geniş Genişliğin sisinde sadece altı gün kullanmıştı!
Altı gün içinde, izolasyon alanlarından Han Dağı Şehri'ne geri döndü. Henüz Han Dağı Şehri'ne ulaşmamış olabilir, ancak çok uzakta değildi.
Yol boyunca sis giderek kalınlaştı. Bu anda, çok uzağı görmek imkansızdı. Görülebilen her şey yoğun bir sisti. Sisin havayı doldurduğu günlerde, kuşlar ve hayvanlar dışarı çıkmaya cesaret edemiyormuş gibi saklanıyorlardı.
Tüm topraklar sessizdi. Sadece Su Ming'in ileriye doğru hareket ederken çıkardığı ıslık sesleri bölgedeki tek seslerdi.
Su Ming, Han Dağı Şehri'ne doğru hücum etmeden önce üç gün daha geçti. Hızı o kadar hızlıydı ki He Feng her türlü tahminde bulunmaya başladı.
Üç gün sonra Su Ming, Han Dağı Şehri'ne ilk gittiği dağda durdu. Belirsiz Han Dağı Şehri'ne ve etrafındaki üç dağa baktı ve Su Ming'in gözlerinde bir ışıltı belirdi. Sakin Doğu Kabilesi'nin bulunduğu dağa doğru yürüdü.
Sakin Doğu Kabilesi'nin dağı sisle örtülmüştü, ancak sadece dağın çevresini kaplıyordu. İç kısım çok daha inceydi ve Su Ming hala her şeyi biraz net görebiliyordu.
Dağ çok büyüktü ve arazinin üzerinde yükseliyordu. Etrafındaki sis, dağın eteğinde duran herkesin kendini önemsiz hissetmesine neden oluyordu. Su Ming, Tranquil East Tribe dağının eteğinde durdu ve bir süre bakmak için başını kaldırdı. Önünde, dağın tepesine kadar uzanan 100 fit genişliğinde bir merdiven vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasiSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...