Pov Emma:
Als ik de bus in stap is er bijna nergens plek. Ik zie dat er nog een plekje vrij is naast een jongen van denk ik dezelfde leeftijd als mij. Ik ga naast hem zitten. 'Hoi' zeg ik dan maar. 'Hoi, waar gaat de reis naartoe?' vraagt hij lief. Ik antwoord maar met: 'Rhoon' Hij kijkt eerst verbaasd maar zegt dan: Mag ik je iets vragen?' 'uhm ja hoor.' Zeg ik een beetje verward. 'ga jij toevallig naar zo'n groepstehuis?' zegt hij. Godverdomme, waarom vraagt hij dat? 'Uhmm ja...' zeg ik beschamend. 'Heyy het is nier erg! Ik ga daar ook heen namelijk.' Zegt hij. 'Omg echt! Hoe heet je?' vraag ik dan maar. 'Ik heet Raoul en jij?' 'Ik heet Emma, je hebt echt een leuke naam trouwens.' En zo praten we totdat we er bijna zijn. Ik doe mijn haar vast, waarbij mijn mouw naar beneden zakt. Ik laat snel m'n haar los en doe mijn mouw goed.
Pov Raoul:
Dat meisje gaat blijkbaar ook naar het groepstehuis in Rhoon. Ze heet Emma en ze is echt super gezellig. We hebben de hele weg gepraat over van alles en nog wat. Ik heb bijvoorbeeld verteld over mijn hoofdpijn en waarom ik hier heen moet. Emma zei dat ze het wel zou vertellen als iedereen erbij was. Ze zei dat het best gevoelig lag dus dat ze het er zo min mogelijk over wou hebben. Ik zei dat ik dat begreep en toen gingen we naar een ander onderwerp. We zitten de laatste 2 minuten in de bus en Emma doet alvast der haar vast. Maar zodra ze haar arm omhoog doet gaat haar mouw omlaag. Ik zie een arm vol blauwe plekken en snijwondjes. Ze heeft het zelf ook door en doet snel haar mouw goed. Ik doe net alsof ik niks gezien heb, maar het houd me wel bezig.
Pov koen:
Eindelijk aangekomen bij dat *griep* huis. Ik heb een sleutel opgestuurd gekregen en daarmee kan ik dus naar binnen. Ik doe de deur open en zie dat ik de eerste ben. Ook bijzonder, want normaal ben ik altijd te laat. Ik ga op de bank zitten en kijk wat op mij telefoon. 3 minuutjes later hoor ik een deur opengaan. Er komen twee mensen binnen. Een meisje en een jongen. Ik besluit mezelf voor te stellen. 'Hoi ik ben Koen en jullie?' zeg ik. 'Ooh uhm ik ben Emma' zegt het meisje. 'Ik Raoul.' Zegt de jongen. 'Leuk jullie te leren kennen.' Zeg ik dan maar. We zitten met z'n drieën een beetje te praten. Als er een blonde jongen binnenkomt.
Pov Matthy:
Daar ben ik dan de hel gaat beginnen. Ik open de deur en zie 2 jongens en dus het enigste meisje zitten. Ik gun ze geen blik en blijf naar beneden kijken. Opeens begint de roodharige jongen te praten: 'Hey ik ben Koen.' Het meisje volgt en zegt: 'Ik ben Emma.' 'En ik ben Raoul.' Zegt de laatste jongen. 'Uhhmm ik ben Matthyas, maar Matthy is prima.' Zeg ik terwijl ik naar beneden kijk. 'nou welkom matthy' zegt Emma. Ik loop naar een stoel in de woonkamer en ga zitten en kijk naar beneden.
Ik hoor een deur opengaan en kijk omhoog. Daar komt een andere blonde jongen naar binnen. 'Hey allemaal ik ben Milo.' Zegt hij. Emma is de eerste die wat terugzegt: 'Emma is de naam!' 'Raoul hiero' Zegt Raoul. 'Ik ben ginger, nee grapje het is blond, maar ik heet Koen.' Zegt de blijkbaar blonde ginger. 'Uhm Matthy' zeg ik dan maar snel.
Pov Emma:
Er is ondertussen nog een blonde jongen binnengekomen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik het enige meisje ben die hier zit. Maar ik heb nog hoop, want er moet nog 1 iemand komen. Ik hoop zo dat dat een meisje is, want anders moet ik met een jongen op 1 kamer en aangezien ik niet zo'n goed verleden heb met mannen (mijn vader en ex met name) heb ik daar niet echt zin in. Als ik de deur open zie gaan is het een jongen. SERIEUS ZIT IK DUS ECHT MET 5 MANNEN IN 1 HUIS. Maar dan zie ik dat het niet zomaar een jongen is...
Laat ff weten wat jullie van het verhaal vinden en of ik verder moet gaan!
Zou lief zijnnnn!!!
JE LEEST
The only people i need
Художественная прозаEmma, koen, Matthy, Milo, Raoul en Robbie komen in een groepshuis terecht met allemaal hun eigen verhaal. Het meeste word geschreven vanuit Emma, maar er word ook geschreven vanuit andere personen. Ik zal eers5t 1 of 2 delen uploaden en dan kunnen...