2K olmuşuzzzzzzzzzz... oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
iyi okumalar. ≧◉◡◉≦ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎ ♥︎‿♥︎
***********************************************************
''beste hanım yeni oğlunuzu getirdim.''
söylemenize gerek yok çok iyi doğaçlama yapıyorum biliyorum.
Deniz'in bakış açısından
gözlerimi açtığımda yatağımdaydım. kendimi aç hissettiğim için aşağı inmeye karar verdim. önce duşa girdim ardından kolumdaki yarar belli olmasın diye uzun kollu tişört ve eşofman giydim. ardından aşağı indim. ilacım bittiği için ilacımı içmemiştim. bu yüzden başım dönüyordu. başımın dönmesinin sebebi dünden beri hiç bir şey yememem de olabilir yani.
salondan bağırış sesleri geliyordu. duvardan yardım alarak salona girdim. annem ağlıyordu, Sarp Anıl abimin yanında duruyordu. Barış , Derya ve Levent buradaydı. Demir Anıl abime bağırıyordu.
''ne oluyor burada?''
kimse beni duymadı hatta fark etmediler bile. bir tek Banu fark etti. bana sırıtarak bakıyordu. Sarp'ın kaşları çatıktı. Demir ve Anıl abimin ne dediğini algılayamıyordum. sesimi yükselttim.
''ne oluyor burada?!!''
salondaki herkes bana döndü. sorumu Demir cevapladı.
''Abim bizim bir tane daha kardeşimiz olduğunu söylüyor!!!''
göz devirdim.
''biliyorum. ama senin neden bu kadar büyük bir tepki verdiğini anlamıyorum!''
Alayla güldü.
''tabi sen alışıksın-''
cümlesini tamamlamadan yüzüne tokat attım.
''ben mi istedim böyle olmasını!!? senin yaşadıklarından çok daha beterini yaşadım ben Demir!! şimdi gelip 'benim hayatımı mahvettin' deme bana!!!''
yine alayla güldü.
''SADECE DİKKAT ÇEKMEYE ÇALIŞIYORSUN!! APTALSIN DENİZ!! SENİN İKİZİN OLMAKTAN UTANIYORUM!! TÜM ABİLERİMİ TARAFINA ÇEKTİN!! BENİ GÖZDEN DÜŞÜRDÜN!! NEFRET EDİYORUM SENDEN!!!''
gözlerimin dolmasını engelleyemiyordum. biri beni kendine çekip sarıldı.
''DEMİR SAÇMA DÜŞÜNCELERİNİ KENDİNE SAKLA!!''
Sarp'ın kükremesi ile bana sarılan kişinin o olduğunu anladım. derin nefesler almaya çalışıyordum. başım dönüyordu. kriz geçirmek üzereydim.
''SEN KİMSİN Kİ BANA BAĞIRIYORSUN!! BENİM HİÇ BİR ŞEYİM DEĞİLSİN SEN!!''
''DEMİR YETER!!''
Lodos abim Demir'e bağırınca Demir sustu.
Demir haklı
her şey senin suçun
sevilmeyi hak etmiyorsun
abilerini hak etmiyorsun
yaşamayı hak etmiyorsun
ikizini hak etmiyorsun
anneni hak etmiyorsun
yiğit beyi hak etmiyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek ailem
Chick-Litbiraz sıra dışı bir hikaye:)) her hafta kavga eden Deniz 16 yıl önce hastanede karıştırıldığını öğrenir. daha da ilginci 5 abi, 1 ikiz ve 1 erkek kardeşe sahiptir.