Part.16

943 200 17
                                    

Jeonတို့ သူငယ်ချင်းအုပ်စုနဲ့ clubကိုရောက်နေ
သည် ...Kimခါးကိုဆွဲဖက်ကာ jungkook dance floorဘက်ကိုခေါ်သွားကာ ခပ်မြူးမြူးသီချင်းသံနဲ့အတူကခုန်နေကြသည် ..

Kim ဆက်မကချင်တော့ရပ်လိုက်၍ jungkook ရင်အုပ်ပေါ်လက်တင်လိုက်ကာ ပါးနားကပ်ပြောလာသည်က ရင်ခုန်ဖွယ်ရာ ..

" နမ်းကြမယ်လေ .. "

ဤသို့ပင်ပြောလိုက်ရုံလေးတင်ရှိသေး kimခါးကိုဖက်တွယ်လိုက်ပြီး နီးနီးကပ်ဆွဲယူလိုက်ကာ ကိုယ်ချင်း ပူးကပ်ကုန်သည် ..

" နင့်နင့်နဲနဲဖြစ်ချင်တာ .. "

Jungkookနှုတ်ခမ်းများက Kimနှုတ်ခမ်းပေါ်ကျရောက်လာပြီး မက်မက်စက်စက်နမ်းရှိုက်လာမိသည်.. Kim သည် Jungkook နှုတ်ခမ်းပါးလေးကိုစုတ်ထွေးလာသည် ..

စက္ကန့်ကြာအနမ်းချိုရှရှလေးတွေ ဖန်တီးခြင်း
ပြုပြီးသည့်နောက် ..

" ကိုယ် ဘီယာသွားယူလိုက်ဦးမယ် .. ဒီနားစောင့်နေနော် .. ချစ်လေးနားဘယ်သူမှမကပ်စေနဲ့ အသားချင်းလည်းအထိမခံနဲ့ ထိတဲ့သူကို အစိမ်းလိုက်အရည်ခွံချွတ်ပစ်မယ် .. "

ဘီယာလေးသွာယူမည့်အရေး Kimကို စိတ်မချမှုများစွာဖြင့်ထားခဲ့သည် .. ဘဲဆီက အချစ်ခံ သ၀န်တိုခံနေရေတာ့ လေထဲမြောက်နေကာ ပြုံးပြုံးကြီးကျေနှုပ်မှု အဖြာဖြာဖြစ်ကာ ကျန်ရစ်နေခဲ့သည် ...

ဘီယာနှစ်ပုလင်းယူပြီး Kim ထံပြန်သွားလျှင် Kim ကျွန်တော့်အလာကို ပြောထားခဲ့သည့်အတိုင်း
စောင့်နေရှာသည် .. Kimဆီသို့ ရည်ရွယ်ချက်ရှိရှိဖြင့်တိုက်ခိုက်ဖို့ရာအတွက် ဦးတည်လျှောက်လာ
သည့်သူတစ်ယောက် .. Kimက ထိုသူအား ကျောပေးထားသည့် အနေအထားဖြစ်သဖြင့် မထင်မှတ်ထားသည့်အန္တာရယ်ကောင်ရောက်လာသည်ကိုသတိထားမည့်လိမ့်မဟုတ်ချေ ...

ထို့နောက် တစ်ဖက်သူသည် မည်သူမျှမသိစေအောင် ဖြေးဖြေးမှန်မှန်လျှောက်လာလို့၍ လက်ထဲမှာလည်းချွန်ထက်သည့် ဓါးကိုကိုင်ဆောင်ထားသေးသည်။ spot lights တစ်ခုထဲသာ သုံးထားတာကြောင့် ဘယ်သူမှ သတိမထားမိပေ ..

Jungkook သည်လည်း ချက်ချင်းပဲ
သတိထားမိသွားရုံအပြင် လက်ထဲမှ ဘီယာပုလင်း
ဖြင့် ထိုလူရဲ့ မျက်နှာကို ခပ်လှမ်းလှမ်းကနေ
ပစ်ပေါက်ပစ်လိုက်တဲ့အခါ ပုလင်းကြောင့်
အတော်လေးအထိနာသွားရကာ ထိုလူ dance floorမှာလှဲကျသွားတော့သည် ..

Captain Kim ( Completed )Where stories live. Discover now