• Wprowadzenie do sezonu 2 •

84 2 1
                                    

Opis osób:

Julita ma 23 lata i zamieszkała w Warszawie minęły kilka miesięcy odkąd wyjechała z Krakowa nie ma kontaktu z starymi znajomymi. Poznała nowych znajomych.

Patryk ( Qry ) ma 24 lata i mieszka w Krakowie. Jego dziewczyna Emma zostawiła go a Patryka uczucia do Julity  wróciły. Nie ma kontaktu z Julitą.

Przemek ma 24 lata i mieszka w Krakowie. Ma narzeczoną Wikę. Nagrywa piosenki z Bartkiem i Patrykiem. Nie ma kontaktu z Julitą.

Wiktoria ( Wika ) ma 23 lata i mieszka w Krakowie. Ma narzeczonego Przemka. Nagrywa odcinki z Genzie. Nie ma kontaktu z Julitą.

Bartek ma 24 lata i mieszka w Krakowie. Jest z Faustyną.
Nagrywa piosenki z Przemkiem i Patrykiem i  odcinki z Genzie. Nie ma kontaktu z Julitą.

Faustyna ma 23 lata mieszka w Krakowie. Jest z Bartkiem. Nagrywa odcinki z Genzie. Nie ma kontaktu z Julitą.

Hania ma 24 lata mieszka w Krakowie. Ma narzeczonego Świeżego. Nagrywa odcinki z Genzie. Nie ma kontaktu z Julitą.

Bartek ( Świeży ) ma 25 lat mieszka w Krakowie. Ma narzeczoną Hanię. Nagrywa odcinki z Genzie. Nie ma kontaktu z Julitą.

Oliwier ma 23 lat mieszka w Krakowie. Ma dziewczynę Matyldę. Nagrywa odcinki z Genzie. Nie ma kontaktu z Julitą.

Matylda ma 22 lata mieszka w Krakowie. Ma chłopaka Oliwiera.

Nowe postacie

Borys ma 18 lata mieszka w Warszawie. Jest singlem . Jest drugim bratem  Julity. Nagrywa odcinki z Teenz.

Santia ma 15 lat mieszka w Warszawie. Jest singielką. Jest nową znajomą  Julity. Nagrywa odcinki z Teenz.

Marcel ( Gawron ) ma 17 lat mieszka w Warszawie. Ma dziewczynę Elizę. Jest nowym znajomym Julity. Nagrywa odcinki z Teenz.

Eliza ma 16 lat mieszka w Warszawie. Ma chłopaka Marcela. Jest nową znajomą Julity. Nagrywa odcinki z Teenz.

Wiktor ( Zabor ) ma 19 lata mieszka w Warszawie. Ma dziewczynę Emilę. Jest nowym znajomym Julity. Nagrywa odcinki z Teenz.

Emilia ( Boberka ) ma 18 lata mieszka w Warszawie. Ma chłopaka Wiktora. Jest nową znajomą Julity. Nagrywa odcinki z Teenz.

• Dziwne uczucie // Qry x Julita •Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz